شرکت شل در پی بحران اقتصادی وخیم پاکستان، سرگرم برنامه‌ریزی برای فروش سهمش در زیرمجموعه خود در این کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چرا پوشش زنان باید به بحران اقتصادی تبدیل شود. روش متعارف برای حل مسائل و مدیریت بحران، محدود کردن ابعاد آن و سپس کوچک کردن آن است؛ اما در ایران عادت کرده‌ایم به جای حل مساله‌ها صرفا آن‌ها را از حوزه‌ای به حوزه دیگر منتقل کنیم.
روزنامه گاردین با انتشار گزارشی نوشت که رژیم صهیونیستی با وخیم‌ترین بحران سیاسی در طول تاریخ خود در سایه گسترش شورش‌های مدنی، دست و پنجه نرم می‌کند.
صندوق بین المللی پول نسبت به رکود اقتصادی و سیاست‌های اقتصادی ایتالیا هشدار داد.
ائتلاف چارچوب هماهنگی با متهم کردن واشنگتن در مداخلات ارزی کشورهای منطقه، از دولت السودانی خواست تا آمریکا را متقاعد به پرداخت دلاری معوقات عراق به ایران و رفع کمبود برق شهروندان عراقی کند؛
رسانه‌های عبری زبان با اذعان به وخامت اوضاع اقتصادی در سرزمین‌های اشغالی هشدار دادند که با سیاست‌های کنونی کابینه نتانیاهو باید منتظر بحران اقتصادی باشیم.
درست زمانی که تصور نمی‌شد پاکستان بتواند بیش از این در باتلاق سیاسی و اقتصادی فرو برود، به نظر می‌رسد رهبران نظامی و غیرنظامی‌اش توانسته‌اند یک بحران دیگر هم ساخته و پرداخته کنند. استفاده از نیرو‌های نظامی برای بازداشت عمران‌خان، نخست‌وزیر سابق پاکستان، در محدوده جغرافیایی دادگاه عالی اسلام‌آباد بازتابی است از ناتوانی رهبران سیاسی پاکستان برای ارائه راهبردی منسجم جهت مقابله با گرفتاری‌های اقتصادی و سیاسی این کشور.
بانک مرکزی رژیم صهیونیستی درباره تاثیر منفی تلاش‌های کابینه بنیامین نتانیاهو برای تصویب طرح موسوم به اصلاحات قضایی بر اقتصاد این رژیم هشدار داد.
بانک مرکزی رژیم صهیونیستی درباره تاثیر منفی تلاش‌های کابینه بنیامین نتانیاهو برای تصویب طرح موسوم به اصلاحات قضایی بر اقتصاد این رژیم هشدار داد.
جمهوری اسلامی نوشت: امروز اقتصادمان بحران زده است و فرهنگمان نیز آن چیزی نیست که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اقتضای آن را دارد. کشور را با این فرمان نمی‌شود اداره کرد. حکمرانان، اقتصاد را چنان تقویت کنند که مردم بتوانند با فراغ بال به استقبال فرهنگ و ارزش‌ها بروند و جامعه به عدالت توحید محور برسد.
کمیسر اقتصادی اروپا می گوید احتمال دارد بحران بانکی تازه در آمریکا ، اتحادیه اروپا را به طور غیر مستقیم تحت تاثیر قرار دهد.
مقامات آمریکایی و رهبران اپوزیسیون ونزوئلا اصرار دارند که رژیم مادورو شکننده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. حمله روسیه به اوکراین روابط مادورو با مسکو را پیچیده کرده است. اکنون که ونزوئلا با رقابت مخلوط‌های باکیفیت‌تر روسیه مواجه است، قاچاق نفت خام سنگین تحریم‌شده خود به بازار‌های آسیایی را دشوارتر می‌یابد.
عضو هیئت عملی دانشگاه استانبول با اشاره به سیاست اشتباه اروپا در جنگ اوکراین می‌گوید بحران انرژی و اقتصادی موجودیت اتحادیه اروپا را تهدید می کند.
حزب نسل نو در راستای مشارکت مثبت و برای کمک به عبور از بحران اقتصادی، طرحی اجرایی را به رئیس‌جمهور پیشنهاد کرد.
سینمای زنجیره‌ای آمریکا موسوم به «رِگال» در پی بحران مالی در این کشور، ۳۹ سالن خود را تعطیل می‌کند!
رئیس جمهور مصر و وزیر امور خارجه ایتالیا درباره مسائل منطقه ای گفتگو کردند.
امام‌جمعه مشهد با انتقاد از برخی سودجویی‌های اقتصادی و سیاسی در جریان برودت کم‌سابقه هوا در روز‌های اخیر اظهار کرد: این‌ها خیال می‌کنند که به منافع اقتصادی رسیدند درحالی‌که اگر شما از استیصال و نیاز مردم به دنبال نفع فردی باشید، این پول‌های حرام، بنای زندگی سودجویان فرصت‌طلب را به آتش می‌کشد. علاوه بر این، خناسان سیاسی هم آن‌هایی بودند که قلم‌ها را به دست گرفتند و چه در فضای مجازی و چه فضای حقیقی، علیه مجاهدان خدمت به مردم و عناصر مخلص و فداکار به ملت، دست به کار شدند. این‌ها با این بدگویی‌ها و تمسخر‌ها سعی داشتند تا از نظام انتقام بگیرند، اما بدانند که آن‌ها جز عاملان استکبار جهانی، چیز دیگری نیستند.
درگیری نظامی روسیه و اوکراین باعث شکل گرفتن بحران انرژی در آلمان شده و در کنار کمبود نیروی کار و تورم بالا در این کشور کارشناسان آینده روشنی را برای چند سال آینده پیش روی آلمان نمی‌بینند.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: بحرانهای اقتصادی و معیشتی روند فزاینده پیدا کرده است و کشور از اوضاع بد به سمت بدتر حرکت می کند.
یک کارشناس مسائل ترکیه با اشاره به شرایط اقتصادی این کشور گفت:«بحران اقتصادی به نفع اردوغان در انتخابات ۲۰۲۳ خواهد بود.»
رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با اشاره به اینکه بی‌توجهی برخی مردم به بحران جمعیت به دلیل مشکلات اقتصادی است گفت: همکاری و کشنگری دانشگاهیان در طرح افزایش جمعیت حائز اهمیت است.
کاسمیرو پیش از عزیمت به قطر برای حضور در ترکیب تیم ملی برزیل در انگلیس 500 هزار یورو صرف خرید ماشین‌های لوکس کرده است.
رجب طیب اردوغان در میانه بحران اقتصادی فراگیر ترکیه، در چند وقت اخیر، سیاست تنش‌زدایی در مناسبات با اسرائیل را در پیش گرفته که نمود بارز آن موافقت با از سرگیر روابط دیپلماتیک و پهلو گرفتن کشتی جنگی متعلق به آنکارا در بندر حیفا بوده است.
در پی بحران اقتصادی در کشور سریلانکا مردم این کشور به خیابان ها آمدند و با پلیس این کشور درگیر شدند.
سرقت و زورگیری معلول است و برای ریشه‌کن ساختن آن باید قبل از هر چیز به سراغ بحران اقتصادی رفت و چاره‌ای برای پایان دادن به آن جستجو کرد. فارغ از اینکه چرا کشور ثروتمند ما دچار بحران اقتصادی شده و چه کسانی مقصر پدید آمدن این وضعیت هستند، همه باید درصدد حل این بحران باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ