حزب نسل نو در راستای مشارکت مثبت و برای کمک به عبور از بحران اقتصادی، طرحی اجرایی را به رئیس‌جمهور پیشنهاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون گردشگری کشور گفت: طرح پیشنهادی وزارت میراث‌فرهنگی مبنی بر لغو روادید یک طرفه با ۶۰ کشور توسط وزارت امورخارجه و نهادهای ذیربط در حال بررسی است.
طحان نظیف گفت: مبنای طرح‌ها و لوایح باید سیاست‌های کلی باشد؛ چرا که سند بالادستی و راهبردی می‌باشد. هر طرح و لایحه‌ای که می‌خواهد به نتیجه برسد، بهتر است بر مبنای سیاست‌های کلی انتخابات باشد.
طرح پیشنهادی «تحکیم تحریم‌های ایران» که روز دوشنبه به کنگره ارایه شده، از سوی لابی‌های ضدایرانی همچون «بنیاد دفاع از دموکراسی ها» و نیز لابی اسراییلی «آیپک» حمایت می‌شود.
سخنگوی وزارت صمت گفت که در طرح پیشنهادی وزارت صمت برای واردات خودروهای کارکرده عمر خوروها باید در محدوده پنج سال باشد و استاندارد سازمان ملی استاندارد و سازمان محیط زیست را پاس کند.
در جلسه امروز هیئت دولت برخی طرح‌های پیشنهادی کمیسیون‌های تخصصی دولت برای تغییر در تقسیمات کشوری مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
معاون گردشگری با اشاره به طرح پیشنهادی به وزارت ارتباطات برای دسترسی به اینترنت بدون فیلتر برای مشاغل گردشگری و گردشگران خارجی، گفت:‌ هنوز ضریب نفوذ شبکه‌های اجتماعی داخلی به اندازه‌ای نیست که گردشگران خارجی که موقتا در داخل کشور حضور دارند، از آن‌ها استفاده کنند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید از دید اروپا طرح پیشنهادی چین برای بحران اوکراین را نمی تواند طرح صلح دانست.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه نرخ پایه عوارض ترافیک برای امسال ۴۳ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است، گفت: مبلغ پیشنهادی سال آینده ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.
حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس می‌گوید طرح پیشنهادی جدید مختص افرادی مثل علی کریمی است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به هیچ عنوان طرح «تغییر استاندارد‌های شاخص آلودگی هوا» و هیچ پیشنهادی درباره بحث آلایندگی‌ها از سوی سازمان محیط زیست مطرح نشده است. ما تنها در حال انجام و پیگیری اقدامات علمی این موضوع هستیم.
رسول منتجب نیا در مصاحبه با روزنامه آرمان ملی طرح پیشنهادی خود برای خروج از شریط فعلی کشور را مطرح کرد.
ائتلاف احزاب مخالف دولت ترکیه متشکل از شش حزب اعلام کرد که مشکلات کنونی ترکیه در بخش های مختلف ناشی از نظام اجرایی ریاستی است و یک بسته 84 ماده ای را برای تغییر قانون اساسی پیشنهاد داد.
در شصت و یکمین جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی با کلیات طرح پیشنهادی ساخت نیروگاه خورشیدی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین موافقت شد.
رئیس جمهور آمریکا طرح پیشنهادی و جنجالی نخست وزیر انگلیس درباره کاهش مالیات را «اشتباه» خواند.
وزیر دارایی انگلیس در اظهارنظری عجیب، «فشار زیاد» پس از مرگ ملکه الیزابت دوم را دلیل اشتباهات رخ‌داده در بسته اقتصادی پیشنهادی خود دانست.
منابع لبنانی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با طرح پیشنهادی لبنان برای ترسیم مرزهای دریایی مخالفت کرده است.
اولیانوف به نقل از وزارت خارجه روسیه افزود که کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ کننده اتحادیه اروپا اجازه طرح اظهارات این چنینی را نداده است.
از وقفه افتادن میان تحصیل و بازار کار تا متوقف ماندن همه امور زندگی و حتی تعویق ازدواج و تشکیل خانواده، درباره مشکلاتی که سربازی برای پسران ایرانی به دنبال دارد، زیاد خوانده و شنیده‌ایم اما راه چاره چیست؟
وزارت امور خارجه تایوان ضمن تأکید بر حق مردم این کشور برای تعیین سرنوشت خود، با طرح پیشنهادی چین درباره اجرای مدل «یک کشور- دو نظام» اعلام مخالفت کرد.
طرح پیشنهادی این سردیس را استاد مرتضی آرین می‌سازد که تا یک ماه دیگر و پس از پایان ساخت در یکی از مکان‌های پیشنهادی نصب می‌شود.
براساس این طرح اگر در انتخابات شوراها لیستی داده می‌شود یا اگر فردی به صورت انفرادی برای انتخابات نامزد می‌شود، باید شهردار را هم معرفی کند تا مردم بدانند شهرداری که می‌خواهد تعیین شود چه کسی است.
نشست ارائه طرح پیشنهادی موزه ملی انقلاب اسلامی، با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران موزه، و جمعی از فعالان حوزه موزه داری در سالن هویزه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
روز کاری امروز در حالی در تهران شروع شد که سنجش کیفیت هوا حکایت از افزایش آلودگی و افت کیفیت داشت و بر تصمیم مسئولان مبنی بر تعطیلی کلیه مدارس مهر تایید می‌زد و در عین حال این پرسش را به دنبال داشت که چرا دانشگاه‌ها و ادارات تعطیل نشده اند؛ تصمیمی که دیشب اتخاذ نشده بود و دقایقی پیش گرفته شد؟!
ستاره تیم ملی کشورمان بعد از درخشش با پورتو و قهرمانی در سوپر کاپ ابراز خوشحالی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ