ملی پوشان فوتبال ساحلی برای شرکت در مسابقات انتخابی دومین دوره‌ی بازی‌های جهانی ساحلی به عربستان می روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
جواد نکونام با استفاده از کوین یامگا در فاز هجومی ترکیب استقلال مقابل پیکان را مشخص کرد.
سرپرست مدیرعاملی جدید استقلال در یکی از اولین اقدامات خود باید به وضعیت کوین یامگا رسیدگی کند.
مدیر توسعه گروه موزه‌های دفینه همزمان با هفته صنایع دستی از راه اندازی اولین موزه بافته‌های تاریخی کویر ایران با محوریت بافته‌ها و منسوجات یزد خبر داد .
کیت های آنژیوپلاستی یکبار مصرف برای اولین بار در یک واحد فناور در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران تولید شد.
اواخر دهه ۳۰ بود که اراضی سعادت‌آباد برای سکونت کارمندان کارخانجات ونک و فرحزاد انتخاب می‌شوند. وقتی شهرک مسکونی کوی مکانیر ساخته می‌شود، مجسمه بزرگی از محمدرضاشاه در پارک محله و ساختمان‌های دو طبقه با پس‌زمینه کوه‌هایی که هنوز به راحتی دیده می‌شدند. در بافت نسبتا شطرنجی شمال میدان کاج (تهرانی مقدم کنونی) قرار می‌گیرند و این یعنی اولین روایت‌های مدرن سعادت‌آباد...
در آخرین دیدار از روز دوم هندبال جام باشگاه‌های آسیا تیم سپاهان مقابل الکاظمه کویت به برترى رسيد.
سرمربی خارجی تیم هندبال فولاد سپاهان بعد از باخت در اولین بازی جام باشگاه‌های آسیا گفت: تیم الریان قطر از ابتدا بهتر از ما بود.
سرمربی خارجی تیم هندبال فولاد سپاهان بعد از باخت در اولین بازی جام باشگاه‌های آسیا گفت: تیم الریان قطر از ابتدا بهتر از ما بود.
اولین تمرین تاکتیکی استقلال برای دربی، امروز در کمپ ناصر حجازی برگزار می شود و نکته جالب حضور کوین یامگا در تمرین گروهی این تیم است.
با انصراف کویت از مسابقات مقدماتی، تایلند حریف ایران در مرحله‌ی اول مسابقات شد.
رئیس گروه فوق سبک سازمان هواپیمایی کشوری از پایان اولین جشنواره هوانوردی عمومی خزر تا کویر با رکورد 6ساعت پرواز گروهی بدون توقف خبر داد.
کوین یامگا کار درمان خود را آغاز کرده است.
رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف گفت: در یک سال گذشته گونه‌های شاخصی از قبیل گربه وحشی و شاه روباه توسط محیطبانان منطقه برای اولین بار ثبت شده است و هم اکنون تصویر گونه زیبا، کمیاب و منحصر به فرد گربه شنی هم توسط دوستدار طبیعت ثبت شد که این خود نوید بخش برنامه ریزی برای حفاظت بیشتر جهت زنده کردن نسل این گربه سانان کوچک در زیستگاه‌های شهرستان خوسف است.
امروز مطالبی همچون رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت، اولین نرخ دلار در مرکز مبادله ارز و طلا کشف شد، خبر خوش خاندوزی برای بازار سرمایه، پیش بینی بورس فردا | دلایل صعود بورس امروز چه بود؟، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا تا قبل از جلسه‌ی بازار آزاد فدرال، خبر‌های مهم برای بورس فردا ۳ اسفند، فروش ربع سکه در بورس کالا متوقف شد، پژو ۲۰۷ در بورس کالا باچه قیمتی فروش رفت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون در بلندمدت چه اتفاقی برای سکه، طلا و بیت کوین خواهد افتاد؟، قیمت دلار امروز چقدر بالا رفت؟، ارزان و گران‌ترین خودرو در بازار امروز، پیش بینی طلا و سکه و بیت کوین از دیدگاه کارشناسان، خبری مهم برای سهامداران فملی، جلسه مهم برای عرضه خودرو، در عرضه اولیه ثجنوب به هر صندوق چند سهم رسید؟، افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پرسپولیس برای اولین بار در فصل جدید با پیراهن مشکی رنگ خود به میدان خواهد رفت.
روایت نماینده شبکه تلویزیونی کویت از اولین کنگره و نمایشگاه زنان تاثیر گذار در ایران در گفتگو با مهر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی، پیش بینی بیت کوین با شاخص دلار، خبری مهم برای سهامداران پارسان، شاهکار دیگر از ایران خودرو، قیمت خودرو‌ها در بورس کالا شکست، صندوق سهامی «سرو» با عبور از بالاترین قیمت تاریخی به بازدهی ۸۲۰ درصدی رسید، چرا شستا صف خرید شد؟ | شستا تا کجا صعودی است؟، جزییات افزایش سرمایه ۹ نماد بورسی و فرابورسی، قیمت خودرو امروز ۱۸ دی ۱۴۰۱، پیش بینی بورس فردا | محرک اصلی بازار کدام گروه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مقام کویتی از اجرای پروژه تجهیزات خدمات شخصی برای تحویل الکترونیکی گذرنامه شهروندان کویتی خبر داد تا این کشور اولین دولت عربی باشد که این خدمات را به شهروندانش ارائه می دهد.
منابع کویتی به موعد برگزاری اولین جلسه پارلمان این کشور اشاره کردند.
استقلال در دیداری که 100 دقیقه به طول انجامید، با گل ثانیه های پایانی کوین یامگا، از سد گل‌گهر عبور کرد.
پس از اینکه لوکادیا اولین جلسه تمرینی را با پیراهن بدون اسم سپری کرد، باشگاه پرسپولیس خیلی زود کیت اختصاصی او را در اختیارش قرار داد تا مهاجم هلندی نام Loca را روی سینه خود ببیند
آنهایی که از کاروان پیاده‌ روی اربعین حسینی جا مانده اند، با دیدن تصاویر مشتاقانی که در حال پیاده ‌روی عظیم جهانی هستند فقط اشک می ریزند و آرزو می کنند ای کاش! در میان این مشتاقان بودند؛ مشتاقانی که مسیری را می‌پیمایند که نخستین بار جابر بن عبدالله انصاری صحابی حضرت محمد مصطفی و از شیعیان حقیقی پیمود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ