آپدیت نرم‌افزاری جدید گلکسی S ۲۳، S ۲۳ پلاس و S ۲۳ اولترا تحت عنوان فریم‌ور S ۹۱ xBXXU ۲ AWF ۱ منتشر شده است و با حجمی حدود ۲.۲ گیگابایت، بهبود‌های عمده‌ای را به همراه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گلکسی A۵۴ با چیپست اختصاصی جدید سامسونگ به نام Exynos ۱۳۸۰ به دست مشتریان می‌رسد. این چیپ ۵ نانومتری در واقع نسخه بهبود یافته همان چیپ Exynos ۱۲۸۰ است که در گلکسی A۵۳ به‌کار رفته بود. پردازنده اگزینوس ١٣٨۰ شامل ۴ هسته قدرتمند ٢.۴ گیگاهرتزی Cortex-A۷۸ در کنار ۴ هسته کم‌مصرف ٢.۰ گیگاهرتزی Cortex-A۵۵ می‌شود. پردازنده گرافیکی Mali-G۶۸ MP۵ نیز این مجموعه را تکمیل می‌کند. دیجیاتو مدل ٨/٢۵۶ گیگابایتی این گوشی را در اختیار دارد.
سامسونگ معمولاً گوشی‌های پرچمدار خود را در چند ماه ابتدایی سال وارد بازار می‌کند.
معرفی پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو
تنها چند ساعت پس از فاش‌شدن نخستین تصاویر گلکسی Z Fold ۵ اکنون نوبت به لو رفتن عکس‌های Z Flip ۵ رسیده است.
شایعه‌ای جدید می‌گوید سامسونگ مشغول همکاری با گوگل است تا اپ‌های این شرکت هم برای گوشی آینده‌اش بهینه شوند. این اپ‌ها شامل مواردی مانند مپس، یوتوب و Messages می‌شود؛ بنابراین خریداران گلکسی زد فلیپ ۵ می‌توانند بدون بازکردن دستگاه، پیام ارسال کنند، ویدیو ببینند و مسیر خود را دنبال کنند.
عکس را از حداقل ۳۰ سانتی متر فوت دورتر بگیرید، سعی کنید گوشی را به صورت عمودی نگه دارید، در اینجا پاراگراف برجسته از پست است که این موضوع را توضیح می‌دهد: در حین آزمایش قابلیت‌های دوربین S ۲۳ یا S ۲۳+، ممکن است متوجه شده باشید که اطراف سوژه هنگام گرفتن یک عکس از نمای نزدیک، کمی تار به نظر می‌رسد. این به این دلیل است که دوربین با زاویه باز در S ۲۳ و S ۲۳+ دارای دیافراگم روشن است که هنگام عکس‌برداری در تاریکی کمک می‌کند.
انتظار می‌رود مدل وانیلی با قیمت ۸۹۹ یورو با پیکربندی حافظه ۸ گیگابایتی/۲۵۶ گیگابایتی به فروش برسد. این حدود ۳۰۰ یورو کمتر از قیمتی است که Razr ۴۰ Ultra پیش بینی می‌شود.
کسانی که امیدوارند گلکسی Z Fold ۵ جمع و جورتر در مقایسه با Z Fold ۴ داشته باشند، ظاهراً خوش شانس نیستند. گزارش‌ها حاکی از آن است که تاشوی جدید ابعاد بسیار مشابهی با نمونه فعلی خواهد داشت.
احتمالا موبایل پیکسل ۸ پرو، پرچمدار آتی گوگل با یک دماسنج عرضه می شود و کاربر می تواند با کمک آن دمای بدنش را بسنجد.
از آنجایی که این فقط یک رنگ جدید است، مشخصات مانند نسخه‌های دیگر باقی می‌ماند و قیمت نیز باید بدون تغییر باقی بماند. در حال حاضر، سامسونگ برای S ۲۳، ۷۴۹۹۹ INR با تخفیف فوری عرضه می‌شود.
آیفون ۱۴ پرو مکس در این تست توانست ۲۷ ساعت و ۴۴ دقیقه دوام بیاورد، درحالی‌که سامسونگ تا ۲۷ ساعت و ۶ دقیقه روشن ماند. اگرچه با اختلاف کمی روبه‌رو هستیم، اما باتری نماینده سامسونگ تقریباً ۷۰۰ میلی‌آمپر-ساعت حجیم‌تر است.
وب‌سایت فناوری Input با مقایسه‌ای میان گلکسی اس ۲۱ اولترا و آیفون ۱۲ پرو مکس، اتهاماتی را مبنی بر استفاده از ترفندهای هوش مصنوعی برای تولید عکس‌های اغراق‌آمیز علیه سامسونگ برانگیخت. علاوه بر این، یک یوتیوبر به‌نام الکسی بکسی نیز با انتشار ویدیویی ادعا کرده که این غول کره‌ای از حقه‌های نرم‌افزاری برای ایجاد نتایج چشم‌گیر برای عکس‌های با بزرگ‌نمایی ۱۰۰ برابری استفاده می‌کند.
گلکسی S ۲۳ اولترا به مقاوم‌ترین شیشه محافظ کورنینگ یعنی گوریلا گلس ویکتوس ۲ مجهز شده است.
سامسونگ به تازگی از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود با نام گلکسی اس ۲۳ رونمایی کرده است و روش جدید و جالبی را برای معرفی این محصول انتخاب کرده است.
سامسونگ از گوشی پرچمدار Galaxy S۲۳ Ultra خود رونمایی کرد و برای اولین بار از ویژگی‌های جدیدی که به خانواده سری S اضافه می‌شود، خبر داد.
در بنچمارک آنتوتو هم گلکسی S۲۳ اولترا از ردمجیک ۸ پرو شکست خورده است، اما باید به این نکته هم اشاره کنیم که نماینده سامسونگ از نمایشگر با رزولوشن بالاتری بهره می‌برد که فشار بیشتری به GPU می‌آورد. بااین‌حال گلکسی اس ۲۳ اولترا توانسته است آیفون ۱۴ پرو مکس با چیپ A۱۶ Bionic را شکست دهد.
امروز رسانه‌ها از مهاجرت و پناهندگی پرچمدار کاروان المپیکی ایران به کشور آلمان خبر دادند. در این گزارش نگاهی به دلایل مهاجرت ورزشی داشته‌ایم.
یکی از افشاگران با انتشار تصاویری از گلکسی اس ۲۳، از تغییرات طراحی گلکسی S۲۳ سامسونگ پرده برداشته و آن را با طراحی نسل قبلی مقایسه کرده است.
گلکسی اس ۲۳ اولترا که قوی‌ترین پرچم‌دار سامسونگ به شمار می‌رود از نظر طراحی ظاهری بسیار به گلکسی S۲۲ اولترا شباهت دارد و حتی تفاوت خاصی در طراحی این گوشی‌ها مشاهده نمی‌کنیم.
آیفون ۱۴ پرو مکس و گلکسی اس ۲۲ اولترا، در حال حاضر بهترین گوشی‌های پرچمدار اپل و سامسونگ هستند، اما این دو چه مزیت‌هایی بر یکدیگر دارند.
موتورولا نخستین شرکت در جهان است که موبایلی با یک دوربین پشتی ۲۰۰ مگاپیکسلی به بازار عرضه می کند. این دستگاه  پرچمدار «اج۳۰ اولترا» نام دارد.
گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴، جدیدترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در رده گوشی‌های تاشو محسوب می‌شوند که به تازگی راهی بازار‌های جهانی شده اند.
شرکت سونی قصد دارد موبایل پرچمدار «اکسپریا۵IV» را به زودی رونمایی کند که سیستم عکاسی خارق العاده ای دارد.
سامسونگ جدیدترین گوشی پرچمدار تاشو خود به نام گلکسی Z Fold 4 را به تازگی به بازار عرضه کرده است. این دستگاه با بهبود‌های متعددی نسبت به نسل قبلی خود همراه شده است. در ادامه به بررسی مشخصات پرچمدار تاشو جدید سامسونگ می‌پردازیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ