تنها چند ساعت پس از فاش‌شدن نخستین تصاویر گلکسی Z Fold ۵ اکنون نوبت به لو رفتن عکس‌های Z Flip ۵ رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شدت تبخیر به طور ویژه در حوضه آبریز ارومیه بسیار زیاد بوده و باعث شده تا دریاچه ارومیه علیرغم تلاش‌هایی که برای احیای آن انجام شده، بازهم در شرف خشک شدن قرار گیرد. تصاویر ماهواره‌ای هم که جدیداً ناسا از آخرین شرایط دریاچه ارومیه منتشر کرده، باعث نگرانی بیشتر هموطنان درباره سرنوشت دریاچه شده است.
تشکیل سازمانی خارج از صدا و سیما و با مشارکت نهادهای قانونی و اصناف موثر در صنعت تصویر و نهایتا هیئت منصفه اصولی با مشارکت فرهیختگان و نمایندگان فرهیخته مردم  "و البته نه بازهم فرمایشی" و نظارت بعد از تولید و پخش اثر، همان سیاستی است که می تواند بنحوی تضمین کننده فعالیت فعالان حوزه صنعت تصویر ایران باشد و قانونگزار باید سعی کند تا شرایط کسب و کار را تسهیل کند و نه این که دامنه حضور مناصب حاکمیتی را در کسب و کار مردم بیشتر کند! نیازمند قوانین مترقیانه هستیم و اگر لازم است قانون اساسی را هم مترقیانه کنیم ، بکنیم! چون سرنوشت هرکشوری بردست مردمانش است و حاکمان در خدمت مردمان  ولاغیر...
قیمت هاوال اچ ۶ جی تی در بازار‌های مختلف تفاوت دارد. اما نسخه مجهز به سامانه تمام چرخ محرک آن که بازهم تریم‌های متنوعی دارد از ۴۵ هزار دلار به بالا قیمت می‌خورد.
محصول تازه شیائومی در نمایشگرش از بازه رنگی DCI-P۳ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند رنگ‌هایی عمیق و دقیق به وجود بیاورد. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش نیز به ۱۵۰۰ نیت می‌رسد که برای استفاده در محیط‌های آفتابی نیز گزینه خوبی است.
مادر به داخل پذیرایی گریخت، ولی باز هم از ضربات هولناک کارد در امان نماند و درحالی خون هایش، نقش و نگار‌های قالی را رنگین کرد که یکی از فرزندانش با شنیدن صدای جیغ مادر، هراسان از سوئیت طبقه بالا به پایین آمد و با مشاهده صحنه ترسناکی که هنوز ادامه داشت، وحشت زده به طبقه بالا گریخت تا از ضربات وحشتناک کارد در امان بماند!
هدف از این فناوری ایجاد یک شکل جایگزین از تولید انرژی است که هم پاک و هم قابل تجدید باشد. همجوشی هسته‌ای برخلاف سوخت‌های فسیلی هیچ انتشار کربنی ندارد، به این معنی که منجر به تغییرات آب و هوایی یا آلودگی هوا نمی‌شوند.
این قبیل معماها می توانند مغز انسان را به چالش کشیده و به تقویت بهره هوشی، مهارت های منطقی و مهارت های ریاضی کمک کنند. به منظور چالش برانگیزتر کردن شرایط می توانید بازه های زمانی کوتاه را برای حل کردن معما تعیین کنید.
تیم ملی در دومین مصاف تدارکاتی‌اش در فیفادی نوروزی مقابل کنیا سورپرایز شد و بیش از چیزی که تصور می‌کرد، اذیت شد. قلعه‌نویی به‌ جای کسب اولین بردش در دوره جدید، می‌توانست نخستین باخت خود را تجربه کند که از این کابوس فرار کرد.
تیم ملی در دومین مصاف تدارکاتی‌اش در فیفادی نوروزی مقابل کنیا سورپرایز شد و بیش از چیزی که تصور می‌کرد، اذیت شد. قلعه‌نویی به‌جای کسب اولین بردش در دوره جدید، می‌توانست نخستین باخت خود را تجربه کند که از این کابوس فرار کرد
با مشاهده تصاویر نمای جانبی، به‌احتمال زیاد اذیت خواهید شد، مخصوصأ اگر از طرفداران تویوتا و مدل محبوب لندکروزر باشید! در این بخش با وجود تلاش‌های ستودنی در شبیه‌سازی، ابعاد ریز رینگ‌ها و تایر‌ها هیچ تناسبی با بدنه ندارند. در نمای عقب هم شباهت این خودرو به لندکروزر LC ۳۰۰ انکارناپذیر است و باز هم باید به تحسین استعداد چینی‌ها پرداخت!
کیهان نوشت: از هنگام تصویب برجام تاکنون، نه فقط آقای روحانی، بلکه هیچیک از طرفداران برجام نتوانسته‌اند حتی به یک نمونه از دستاورد‌های برجام اشاره کنند! مذاکرات با هدف لغو تحریم‌ها صورت گرفته بود و طی ۸ سال ریاست آقای روحانی بر قوه مجریه بسیاری از وقت، امکانات و ظرفیت‌های نظام به پای برجام ریخته شده بود، ولی نه فقط تحریم‌ها لغو نشد، بلکه دوبرابر نیز شد!
رسانه‌های دولتی کره شمالی، جو آئه را "محترم" و "محبوب" توصیف کردند که این گمانه زنی را بیشتر تقویت کرد که او به عنوان جایگزین پدرش مطرح می‌شود.
کنکور زمستانی سراسری در حالی برگزار شد که باز هم داوطلبانی در میانسالی در آن شرکت کرده بودند. تصویری از مسن‌ترین شرکت کنندگان کنکور امسال را در ادامه می‌بینید.
از ساعات پایانی دیشب تصویری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد سفرای خارجه انگلیس، فرانسه، آلمان در تهران در حال بازدید از شعار نویسی بر روی دیوار سفارت انگلیس در تهران هستند.
در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: مقتول قصد داشت برای بستنی فروشی‌اش تبلیغ کند و به همین دلیل از یک بلاگر در اینستاگرام خواست برای ساخت یک کلیپ تبلیغاتی همراه گروهش به آنجا بیایند. تصویر‌برداری ساعتی طول کشید. زمانی که کارشان تمام شد، مقتول از بلاگر معروف خواست تا با او عکس بیندازد و فیلم بگیرند تا در صفحه اینستاگرام خودش نیز این تصاویر را منتشر و در آنجا هم تبلیغ کند. اما تیم تبلیغاتی به این موضوع اعتراض کردند و سر همین مسأله باهم دعوایشان شد. نمی‌دانم چه شد که ناگهان یکی از سه تصویربردار با چاقو به گردن مرد بستنی‌فروش ضربه زد و سپس سوار بر خودروشان متواری شدند.
انگلیس باز هم نتوانست جام‌جهانی ۲۰۲۲ را به خانه ببرد اما جود بلینگام، جوان آینده‌داری که با عملکردهای تماشایی‌اش در این تیم بازی کرد، هنوز راه درازی برای کسب بزرگترین افتخارها دارد.
ادن هازارد در آستانه جام جهانی فرم بدنی مطلوبی ندارد و به نظر از اضافه وزن رنج می برد. اتفاقی که باعث خشم مردم بلژیک شده است.
دانشمندان معتقدند سطح هورمون گرسنگی در افراد لاغری که وزن زیادی از دست داده‌اند، بالاتر است؛ به همین دلیل، میل‌شان به غذا‌های بی‌ارزش بیشتر است و در نتیجه بدن سلول‌های چربی بیشتری برای افزایش سطح هورمون‌ها جمع می‌کند. همچنین متخصصان تصور می‌کنند کاهش وزن چشمگیر به کاهش سطح هورمون‌های بی‌اشت‌هایی که گرسنگی را سرکوب می‌کنند، منجر می‌شود.
تصاویری که فعالان شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند، نشان می‌دهد جو بایدن پس از سخنرانی در کنفرانس ایدز در نیویورک، سردرگم می‌شود و دست خودش را برای دست دادن دراز می‌کند، در حالی که هیچ کسی روبروی او قرار ندارد. این تصاویر نشان می‌دهد که جو بایدن پس از سخنرانی نمی‌داند باید چه کاری انجام دهد و به کدام طرف برود.
محمد نخودی باز هم مقابل جردن باروز ناکام ماند.
راند اول این مسابقه با برتری نماینده ترکیه همراه شد .در وقت دوم باز هم نماینده ترکیه پیروز شد و در مجموع ۲ بر صفر به فینال رسید و حاجی موسایی به برنز اکتفا کرد.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی رکورد درخشان خود را در ترکیب این تیم نیز استمرار بخشید.
معاون وزیر اقتصاد گفت: بانک‌های دولتی ۳۷۰۰ همت بدهی دارند که ۶۰ درصد کل بدهی شبکه بانکی است، در حالی که بودجه کل کشور ۳۷۰۰ هزار میلیارد بوده که از این میان ۲۲۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌های دولتی و موسسات انتفاعی وابسته به دولت است.
در واقع وقتی به افراد مسئولیت می‌دهید ابتدا درخواست حمایت مالی و دادن اختیار می‌کند اما تجربه 40ساله نشان داده علیرغم بهره‌مندی از این موارد بازهم برخی افراد بهانه می‌آورند، بنابراین اعتقاد دارم اگر کسی می‌خواهد کار که به معنای هویت و جوهره انسان، انجام دهد نیازمند پول و اختیار نیست زیرا با شروع فعالیت این دو مقوله نیز تأمین می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ