از آنجایی که این فقط یک رنگ جدید است، مشخصات مانند نسخه‌های دیگر باقی می‌ماند و قیمت نیز باید بدون تغییر باقی بماند. در حال حاضر، سامسونگ برای S ۲۳، ۷۴۹۹۹ INR با تخفیف فوری عرضه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمندر تمساح دریاچه زایمِنگ در پنج منطقه کوهستانی مانیپور پیدا شده است. محدوده‌ی کامل این سمندر‌ها ناشناخته است، اما احتمالاً در کوه‌های اطراف زندگی می‌کنند.
در روزی که ورزشگاه آزادی شبیه یک ساختمان نیمه کاره بود اما تونل ورودی با نورهای رنگی و دیوارهای طراحی شده تزئین شده بود.
چراغ‌های جلو به شکل کشیده و عمودی طراحی شده‌اند. HS ۷ همچنین دارای یک خط بلند قرمز رنگ روی کاپوت است که نشان اساسی هر خودروی هونگچی است. نشان قرمز رنگ دیگری روی گلگیر حضور دارد. دستگیره‌های در و آینه‌های بغل سنتی هستند. نمای جانبی به ما می‌فهماند که با یک SUV نسبتا بزرگ و احتمالا سه ردیفه مواجه هستیم.
بازیکن ایرانی روستوف نخستین بازی خود برای این تیم را مقابل زنیت انجام داد.
شفیره‌های پروانه بال ببری آشفته با پیله‌هایی به رنگ طلایی متالیک نگاه‌ها را به سوی خود جلب می‌کنند.
کابین زوتی T ۳۰۰، شباهت بسیاری با محصولات گروه فولکس‌واگن دارد. تریم دو رنگ و نمایشگر بزرگ لمسی، بیشترین خودنمایی را در این کابین دارند. یکی از نکات توجه ما را برانگیخت، این بود که دکمه‌های مهمی مثل فلاشر، در دورترین فضای ممکن برای راننده و در سمت راست نمایشگر قرار گرفته که این یعنی ابتدایی‌ترین نکات طراحی، در نظر گرفته نشده است!
این خودرو در مقایسه با محصولات قبلی، بزرگتر، سنگین‌تر، و مهم‌تر از همه، بی‌صداست. در زیر بدنه تماما سبز رنگ نظامی، همان شاسی و سیستم پیشرانه EV وجود دارد که در هامر EV وجود دارد، بنابراین سه موتور الکتریکی قادر به ارائه خروجی ترکیبی ۱۰۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۵۶۰۰ نیوتون‌متر و همچنین یک موتور عظیم ۲۱۲ کیلووات هستند.
تیم ملی فوتبال زنان ایران در دیداری دوستانه به مصاف تیم پیشتاز تهران رفت.
برخی از کاربران می‌گویند، وجود جسب زخم رنگی برای تطابق با رنگ پوست افراد، لازم است و برخی دیگر معتقدند، چنین چیزی هرگز ضرورت ندارد، علاوه‌بر آن این نوع تولید محصول کاملا «نژادپرستانه» است.
پیراهن فصل آینده بایرن مونیخ رنگ متفاوتی نسبت به همیشه خواهد داشت.
درباره مزایای دوربین این دستگاه گفته شده که در تمام شرایط نوری، عالی عمل می‌کند. همچنین دوربین گوشی هواوی در گرفتن عکس‌های دوستان و خانواده و رندر دقیق رنگ پوست می‌درخشد و وجود دیافراگم متغیر آن تضمین می‌کند که در یک عکس گروهی، تمام افراد به دلیل عمق میدان زیاد در فوکوس باقی می‌مانند. این گوشی همچنین در تمام سطوح زوم خود، سطح بالایی از جزئیات را ارائه می‌کند و در حالت ماکرو، به‌خصوص با لنز تله‌فوتو خود عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.
همزمان با هشتم ماه می‌و برابر با ۱۸ اردیبهشت که به نام روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر نامگذاری شده است، برج آزادی و پل طبیعت به پاس خدمات سرخ‌وسپیدپوشان هلال‌احمر به رنگ قرمز درآمد.
رنگ مشکی در برخی از قسمت‌های سپر جلو حذف شده و همرنگ با بدنه شده است. چند رنگ آبی و قرمز و مشکی در نمای جلویی، جذابیت بسیاری را ایجاد کرده‌اند. رنگ قرمز در پایین‌ترین قسمت خودرو در سراسر آن دیده می‌شود.
گل گهر فردا در دیداری دشوار در قائمشهر مهمان نساجی خواهد بود.
هر یک از اجزای یک خودرو جدید به صورت جداگانه رنگ می‌شود تا هر سطح بتواند بهترین پوشش رنگ ممکن را دریافت کند. تنها چند خودروساز در جهان باقی مانده اند که همچنان بیشتر کار‌های تولید یک خودرو را با استفاده از نیروی انسانی انجام می‌دهند.
محمد کریمی بار دیگر در نقش‌جهان فیکس شد تا سپاهان با پیروزی زمین بازی را ترک کند.
رنگ پیراهن دو تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور برای بازی حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر مشخص شد.
پرسپولیس برای اولین بار در فصل جدید با پیراهن مشکی رنگ خود به میدان خواهد رفت.
علی حمودی به عنوان کاپیتان در استقلال ملاثانی مشغول به فعالیت است.
بر روی دیوار‌های بیرونی سفارت ایران در لندن، به زبان فارسی و انگلیسی، شعار‌هایی علیه جمهور اسلامی نوشته شده است.
شماری از کاربران، باگ جدید آیفون ۱۴ را در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله ردیت گزارش کرده‌اند. جالب اینکه هر شخص تعداد خطوط و رنگ خاصی را اعلام کرده است! به‌گفته اپل، این مشکل نقص سخت‌افزاری نیست و صرفا باگ نرم‌افزاری iOS است. به‌نظر می‌رسد تا زمانی‌که اپل یک آپدیت جدید را برای رفع این مشکل منتشر نکند، هیچ راه‌حل مشخصی وجود ندارد.
تمرین کرواسی با توپ‌های جدید جام جهانی برگزار شد.
دفاع راست ملی پوشِ چلسی با مدل موی جدید و سبز رنگ خود در استمفوردبریج رویت شد که واکنش برخی از فوتبال دوستان را نیز در پی داشت.
شاگردان ربیعی در دربی کرمان با کیت جدید خود به میدان رفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ