کسانی که امیدوارند گلکسی Z Fold ۵ جمع و جورتر در مقایسه با Z Fold ۴ داشته باشند، ظاهراً خوش شانس نیستند. گزارش‌ها حاکی از آن است که تاشوی جدید ابعاد بسیار مشابهی با نمونه فعلی خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
کامبرین شاهد یک "انفجار" زندگی بود که منجر به تشکیل تمام ساختار‌های اصلی بدن حیواناتی شد که امروزه می‌بینیم؛ اولین چشم‌ها و حیوانات پشت استخوانی در این دوره ظاهر شدند، همانطور که Anomalocaris در سال ۱۸۰۰ در بورگس شیل کانادا کشف شد.
اعضای تیم تحقیقاتی با استفاده از تصاویر متوالی ثبت شده توسط یک سنسور و با بهره‌گیری از انعکاس‌های ظریف نور گرفته شده از چشم انسان، برای تشخیص محیط اطراف فرد اقدام کردند. آن‌ها کار را با چندین تصویر با وضوح بالا که ثبت آن‌ها توسط یک دوربین که در جایی ثابت شده بود، آغاز کردند و فردی متحرک را به تصویر کشیدند که به دوربین نگاه می‌کرد. آن‌ها سپس روی بازتاب‌ها و واکنش‌ها زوم کردند؛ آن‌ها را جدا کرده و به محاسبه این پرداختند که چشم‌های فرد در عکس‌ها به چه نگاه می‌کنند.
بازیکنان و اعضای تیم لیورپول از جیمز میلنر و روبرتو فیرمینو پس از بازی با ساوتهمپتون قدردانی کردند.
آژانس فضایی اروپا توضیح داد: پژوهش‌های انجام‌شده هنگام استراحت کردن روی تختخواب، راهی را برای آزمایش کردن اقداماتی ارائه می‌دهند که برای مقابله با برخی از جنبه‌های منفی زندگی در فضا انجام می‌شوند. در طول ماموریت‌های فضایی، بدن فضانوردان به دلیل کمبود جاذبه، تغییرات زیادی را تجربه می‌کند. همه اندام‌ها از چشم‌ها گرفته تا قلب تحت تأثیر قرار می‌گیرند و عضلات و استخوان‌ها تحلیل رفتن را آغاز می‌کنند.
هواداران ناپولی در مسابقه دیروز برابر فیورنتینا، پرچم ایتالیا را برعکس گرفته بودند؛ اتفاقی که از چشم‌ها پنهان نماند. اما چرا؟
آناکوندا‌های سبز غیر سمی هستند و در آمریکای جنوبی و ترینیداد یافت می‌شوند. آن‌ها بیشتر وقت خود را در آب می‌گذرانند، معمولاً در باتلاق ها، مرداب ها، نهر‌های آرام و رودخانه‌ها یافت می‌شوند. به همین دلیل، سوراخ‌های بینی و چشم‌ها به جای کناره‌ها، در بالای سر قرار گرفته‌اند، به طوری که مار می‌تواند نفس بکشد و طعمه‌ها و شکارچیان را در بالای آب ببیند در حالی که بدن بزرگش در زیر آب نگه داشته می‌شود.
نامزد کریستیانو رونالدو قرارداد تجاری جدیدی با یکی از کمپانی‌های عربستانی منعقد کرده است.
این جانور با ۹۰ کیلوگرم وزن، دارای چشمانی کاملا درشت و گشاده (همانند گاو) بود، که در مقایسه با کاسه چشم‌های گربه‌سانان که رو به جلو است، تفاوت چشمگیری داشت. جای‌گیری عجیب چشمها، به او کمک می‌کرد که دید استریوسکوپی (سه بعدی) داشته باشد.
ریچارلیسون، مهاجم برزیلی تاتنهام، بعد از پنج دقیقه از شروع دیدار تیمش با ساوتهمپتون مصدوم شد و با چشم‌های اشک‌بار زمین مسابقه را ترک کرد.
شناسایی مار‌های زنگی می‌تواند چالش برانگیز باشد. اما چندین ویژگی فیزیکی و نشانه‌های رفتاری وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان مار‌های زنگی را شناسایی کرد. مار‌های زنگی دارای سر‌های مثلثی شکلی هستند که بسیار پهن‌تر از گردن آن‌ها است. آن‌ها همچنین دارای حفره‌های حساس به گرما بین چشم‌ها و سوراخ‌های بینی خود هستند که به آن‌ها کمک می‌کند تا طعمه را پیدا کنند.
هواداران بشیکتاش در حاشیه بازی امشب تیمشان، هزاران اسباب بازی را به داخل زمین پرتاب کردند.
اریک بایناما در مصاف با صنعت نفت آبادان که یک بازی سخت برای گل‌گهر بود، توانست با شوت از راه دور خود نتیجه را تغییر دهد.
«ببری‌خان»، ماده گربه آلاپلنگ ابلق با چشم‌های درشت، براق و دم پرپشت بود که، چون از لحاظ ظاهری کمی به ببر شباهت داشت، زنان حرمسرای ناصرالدین شاه او را ببری‌خان نام نهادند. حکایت ورود این گربه به دربار و مانوس شدنش با سلطان صاحبقران خالی از لطف نیست.
انگلیسی‌ها از اخراج نشدن تئو هرناندز بعد از خطای منجر به پنالتی روی میسون مونت عصبانی هستند.
کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله تیم ملی پرتغال، باز هم از روی نیمکت بازی های این تیم را تماشا می کند.
جوان‌ترین بازیکن لیست تیم ملی ایران در جام جهانی قطر می‌تواند رامین رضاییان را الگوی خود برای ناامید نشدن در عرصه ملی قرار دهد.
نیمار در جریان دیدار برزیل و صربستان که با پیروزی 2-0 سلسائو به پایان رسید مصدوم شد و با چشم‌های گریان زمین مسابقه را ترک کرد.
اسلولوریس جمع اضداد است. این موجود با اینکه زیباست و چشمانی درشت دارد، اما بسیار سمی و بداخلاق بوده و موجودی است بالقوه کشنده. تنها نخستی سان (یکی از راسته‌های پستانداران) سمی جهان؛ این موجود که بدنش از خز پوشیده شده و در شب حرکت می‌کند، در جنگل‌های بارانی جنوب و جنوب شرقی آسیا زندگی می‌کند.
تصاویری که امروز از اردوی تیم ملی پرتغال مخابره شد کریستیانو رونالدو را در حالی نشان می‌دهد که با چشم‌های کبود و صورت زخمی در حال تمرین است.
این کوسه دهان سفید عجیب و بیرون زده، دندان‌های تیز، بینی نوک تیز و چشم‌های برآمده با مردمک‌های بزرگ دارد که آن را ترسناک‌تر می‌کند.
پیروزی سه گله و عبور از متوسط امتیاز یک تیم قهرمان؛ پرسپولیس رقابت برای کسب جام قهرمانی را در غربت استادیوم دستگردی آغاز کرد.
تصاویر خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در ورزشگاه نوکمپ و کبودی یکی از چشم‌های او خبرساز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ