مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اعلام کرد حمید سجادی وزیر ورزش دعوت او برای حضور در جشن قهرمانی را رد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: رویکرد کلی واشنگتن در قبال ایران تغییری نکرده است.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که غرب رویکرد دوگانه‌ای را در قبال مسائل مختلف بین‌المللی در پیش می‌گیرد.
معاون وزیر ورزش پاسخ مشخصی به قبول استعفای حمید سجادی از مسئولیتش در وزارت ورزش و جوانان نداد.
وزیر خارجه سوئد اعلام کرد که عراق در حفاظت از ماموریت‌های دیپلماتیک در این کشور ناموفق عمل کرده است.
وزیر آموزش و پرورش با حضور در دبیرستان آزادگان شهر تهران، از فرآیند بررسی مدارک و مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ١۴٠٢ بازدید کرد.
کوثری یادآور شد: برخی فراتر از این را معتقدند و بحث استاندارها را مطرح می کنند، اما به نظر من این موضوع قابل قبول نیست؛ به خاطر اینکه این مسأله از اختیارات وزارت کشور است و این موضوع هم اگر ابلاغ کتبی نمی شد قطعاً بهتر بود.
وزیر کشور با اشاره به نقش معلم گفت: آنچه که امروز مطرح می‌شود که ما شاهد شکاف نسلی هستیم از نظر ما قابل قبول نیست، با این حال آنچه که می‌تواند نسل‌ها را به هم پیوسته کند اقدام معلمان است.
رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور استیضاح وزیر صمت را مانع از تحقق شعار سال دانست و با توجه به کارنامه وزیر صمت، عملکرد فاطمی امین را در این مدت قابل قبول ارزیابی کرد.
وزیر امور خارجه ایران گفت: سازمان ملل متحد در ۲۱ ماه گذشته در چارچوب وظایف حرفه ای و انسانی و مستقل خود در قبال افغانستان تلاش مطلوب از خود نشان نداده است.
وزیر خارجه قطر یکشنبه شب در توییتی اعمال خشونت صهیونیست‌ها به نمازگزاران فلسطینی را محکوم کرد و تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را غیر قابل قبول دانست.
وزیر امور خارجه روسیه ضمن انتقاد از رویکرد اروپا و ناتو در قبال پرونده انفجار نورد استریم، گفت: از هند به خاطر تبدیل شدن نشست گروه -20 به نمایشی مضحک توسط غرب عذرخواهی می کنیم.
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: علی رغم اینکه وزیر جهاد کشاورزی قول داده بود قیمت نهاده‌های کشاورزی برای محصولات کشاورزی استراتژیک افزایش پیدا نکند، اما این وعده محقق نشده است.
وزیر کشور گفت: بین اغتشاش و اعتراض تفاوت وجود دارد و ما اعتراض معقول را قبول داریم.
علیرضابیگی گفت: رهبر انقلاب، گزارش‌های مراجع را قبول نکرد و خودشان شخصاً به موضوع ورود کردند، حتی تغییر رییس نیروی انتظامی هم، ریشه در این موضوع دارد و وزیر کشور باید به مجلس پاسخگو باشد.
وزیر خارجه ترکیه در رایزنی با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، اقدام تحریک‌ آمیز ایتامار بن گویر علیه مسجدالاقصی را «غیرقابل قبول» خواند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه فرانسه، مداخله فرانسه در امور داخلی ایران را غیرقابل قبول دانست و تاکید کرد مسیر دیپلماسی مرجح است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه بحث استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس مطرح و در مرحله جمع آوری امضا است، گفت: به هیچ وجه قابل قبول نیست که قیمت ارز این گونه افزایش پیدا کند.
وزیر امور خارجه گفت: سکوت غیرقابل قبول شورای امنیت در برابر حادثه شیراز نشان داد که برخی قدرت‌ها که از جمله عضو دائم شورای امنیت نیز هستند، هنوز تروریست‌ها را به خوب و بد تقسیم می‌کنند.
نخست وزیر ارمنستان امروز در سخنانی اعلام کرد: پیشنهاد غرب درباره روابط با جمهوری آذربایجان غیرقابل قبول نیست.
وزیر امور خارجه کشورمان با غیر قابل قبول دانستن هرگونه تغییر ژئوپلتیک در منطقه، بر ضرورت تلاش برای بازگرداندن آرامش در منطقه تاکید کرد.
نخست‌ وزیر یونان امروز در یک کنفرانس خبری در شهر «تِسالونیکی» اعلام کرد: اظهارات رئیس جمهور ترکیه (پیرامون آتن) غیرقابل‌ قبول است.
منابع عراقی از استعفای وزیر دارایی این کشور خبر دادند.
در این مطلب قصد داریم فارغ از مشخصات سخت افزاری، به قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری گوشی نوا 9 اس ای بپردازیم.
همچنین در مورد رتبه‌بندی معلمان نیز ۱۵ مورد در آیین‌نامه دولت خلاف قانون مجلس است؛ دولت باید آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین را تدوین کند، اما حق ندارد در اجرای قوانین دخالت کند؛ آیین‌نامه‌ای که دولت در مورد رتبه‌بندی تدوین کرده خلاف قانون مجلس است و می‌طلبد کمیسیون آموزش و مجلس به آیین‌نامه‌ای که بر اساس آن ۴۶۰ هزار معلم از شمول رتبه‌بندی خارج می‌شود، ورود کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ