وزیر خارجه قطر یکشنبه شب در توییتی اعمال خشونت صهیونیست‌ها به نمازگزاران فلسطینی را محکوم کرد و تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را غیر قابل قبول دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس مدعی است فصل گذشته تعهدات خود نسبت‌به تبلیغات محیطی را به سرانجام رسانده، اما در فصل جدید این درآمد از آنها دریغ شده است.
در پایان روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، تیم ملی ایران فقط با یک باخت، 4 فینالیست به نام خود ثبت کرد.
تیم میکس کامپوند کشورمان در کاپ جهانی شکست خورد و حذف شد.
طبق گزارش اسپیدتست، رتبه کشورمان در بخش اینترنت ثابت با کاهش سه‌پله‌ای همراه بوده است.
اخیرا سازمان هواپیمایی کشور طی بخشنامه ای رسمی فروش بلیت چارتری را طی بازه زمانی اربعین ممنوع اعلام کرد اما هنوز در برخی از سایت‌ها شاهد فروش بلیت چارتری به مقصد نجف با قیمت بالا هستیم.
اخیرا سازمان هواپیمایی کشور طی بخشنامه ای رسمی فروش بلیت چارتری را طی بازه زمانی اربعین ممنوع اعلام کرد اما هنوز در برخی از سایت‌ها شاهد فروش بلیت چارتری به مقصد نجف با قیمت بالا هستیم.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تکلیف جدایی چند بازیکن مطرح دیگر را مشخص کند.
رهبر جنبش انصارالله و انقلاب یمن در سخنانی با اشاره به رفتار زننده در غرب علیه مقدسات مسلمانان، نسبت به تداوم اشغال و محاصره مردم یمن هشدار داد.
محمد محمدی برای اولین بار بعد از جدایی از پرسپولیس گفتگوی رسانه‌ای انجام داد.
منابع فلسطینی از ادامه اعتصاب غذای ۶ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل بازداشت اداری و بدون دلیل خود خبر می‌دهند.
منابع فلسطینی از ادامه اعتصاب غذای ۶ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل بازداشت اداری و بدون دلیل خود خبر می‌دهند.
تیم ملی والیبال دانشجویان ایران عنوان چهارمی المپیک دانشجویان جهان را به دست آورد.
بعد از واکنش کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس به حضور پریرا در این تیم، اکنون مهاجم برزیلی در اظهارنظری جنجالی به این موضوع پرداخته است.
در ادامه واکنش کشورهای عربی و اسلامی در قبال حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، عمان نیز تجاوز جدید صهیونیست‌ها را محکوم کرد.
شریعتمداری نوشت: باید از دستیار محترم پرسید که؛ اگر کسانی مفاد اصول یادشده در قانون اساسی را زیر پا بگذارند و به حق مسلم دیگران تجاوز کنند، باید به هنجارشکنی خود ادامه دهند و هیچ مرجعی حق ندارد به عنوان جریمه آن‌ها را از برخی حقوق تصریح شده در اصول مورد اشاره محروم کند؟! و آیا از نگاه و منظر ایشان، نادیده گرفتن مفاد این دو اصل جرم تلقی نمی‌شود؟! اگر پاسخ مثبت است که مجرم باید جریمه شود و اگر پاسخ ایشان به این پرسش منفی است!
با وجود اینکه اشرف حکیمی به اتهام تجاوز جنسی تحت بازجویی قرار دارد، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن همچنان به همکاری خود با او ادامه می دهد.
نگهبان ادامه داد: پس از گذشت حدود یک ماه از این اتفاق، خانواده دختر نوجوان موضوع را به پلیس گزارش کردند که شناسایی و دستگیری متهمان در دستور قرار گرفت.
دیوان محاسبات دادگاهی است مالی که مأمور معاینه و تفکیک محاسبات اداره مالیه و تفریغ کلیه حسابداران خزانه بوده و نیز نظارت می‌کند که هزینه‌های معینه در بودجه از میزان معین تجاوز نکند و تغییر و تبدیل نیابد و هر وجهی در محل خود صرف شود و نیز مکلف است در امر معاینه و تفکیک محاسبات ادارات دولتی و جمع‌آوری سند خرج محاسبات و صورت کلیه محاسبات مملکتی اقدام کند.
دیوان محاسبات دادگاهی است مالی که مأمور معاینه و تفکیک محاسبات اداره مالیه و تفریغ کلیه حسابداران خزانه بوده و نیز نظارت می‌کند که هزینه‌های معینه در بودجه از میزان معین شده تجاوز نکند و تغییر و تبدیل نیابد و هر وجهی در محل خود صرف شود و نیز مکلف است که در امر معاینه و تفکیک محاسبات ادارات دولتی و جمع‌آوری سند خرج محاسبات و صورت کلیه محاسبات مملکتی اقدام نماید.
با توجه به اینکه متهم جوان در هشت تجاوز متهم شده بود پرونده برای رسیدگی و بازجویی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. هر چند متهم در اداره اگاهی به تجاوز به زنان اعتراف کرده و نظریه پزشکی قانونی هم در چند مورد این تعرض را تایید کرده بود، اما متهم در دادگاه جرم خود را انکار کرد و مدعی شد اعترافاتش دروغ است.
وزیر دفاع یمن در سخنانی گفت که نیروهای یمنی در صورت ادامه تجاوز به این کشور لحظه ای در هدف قرار دادن اهداف مهم و حیاتی امارات و عربستان سعودی تردید نخواهند کرد.
با انجام بررسی‌ها پزشکی قانونی اعلام کرد که آزار و اذیت و تجاوزی به پسر دارای اتیسم صورت نگرفته است. هم‌اکنون تحقیقات در این پرونده برای شناسایی موتورسواری که اقدام به ربودن پسر اتیسمی کرده ادامه دارد تا با بازداشت وی ابعاد بیشتری از جزئیات این حادثه مرموز فاش شود.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: تجاوز به پسر اوتیسمی از سوی پزشکی‌ قانونی تائید نشده است و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.
منابع خبری اعلام کردند که انفجارهای مداوم ۴ ساعت پس از هدف قرار دادن انبارهای نظامی در منطقه مصیاف سوریه همچنان ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ