نخست وزیر ارمنستان امروز در سخنانی اعلام کرد: پیشنهاد غرب درباره روابط با جمهوری آذربایجان غیرقابل قبول نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی در جمع گروهی از کارآفرینان استانی گفت: متمرکز اداره کردن کشور غلط است و باعث میشود نخبگان استانی احساس مشارکت نکنند. مصالح منطقه ای را مرکز نشینان به خوبی نمی دانند و مناطق بهتر می‌دانند.
علی لاریجانی گفت: در قانون اساسی چند وزراتخانه فقط نام برده شده که شامل وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه، دفاع و دادگستری است. اتفاقا این‌ها را نمی‌شود منطقه‌ای کرد. به نظرمن باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه‌ای مسئول چند استان می‌شوند، از مجلس هم رای اعتماد می‌گیرند.
جواد نکونام سرمربی استقلال بابت جذب بازیکنان جدید، روی حرف خودش ایستاد
بارسلونا آخرین پیشنهاد رسمی برای جذب ژوائو کانسلو، ستاره منچسترسیتی، را به این باشگاه ارسال کرده است.
زنیت روسیه آماده است تا با پرداخت دستمزد مناسبی مهاجم ایرانی بایرلورکوزن را به خدمت بگیرد.
معاون شورای امنیت روسیه به پیشنهاد مسئول دفتر دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) درباره شرط پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی، پاسخ داد.
منچسترسیتی خطر از دست دادن برناردو را حس می کند و به همین دلیل قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد جدیدی به او ارائه کند.
باشگاه النصر عربستان با پیشنهادی قابل توجه خواهان جذب داوید دخیا شده است.
باشگاه الهلال پیشنهادی رسمی را برای جذب نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، ارائه کرده است.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از پیشنهاد اعتبار ۳۷۶ هزار میلیارد ریالی برای اجرای طرح به زراعی در این استان خبر داد.
ساوتهمپتون پیشنهادی 55 میلیون یورویی از چلسی برای رومئو لاویا دریافت کرده است.
ویکتور اوسیمن، مهاجم تیم ناپولی، بعد از پیشنهاد پایین الهلال، به تمدید قرارداد با این تیم نزدیک شد.
خورخه والدانو، سرمربی سابق رئال مادرید، می‌گوید اگر مدیران رئال هنوز از دست امباپه عصبانی هستند او حاضر است در فرودگاه از ستاره فرانسوی استقبال کند.
تیم فوتبال الاتحاد عربستان حاضر است برای به خدمت گرفتن مهاجم لیورپول، هر سال 90 میلیون یورو به او بپردازد.
باشگاه الاهلی عربستان پیشنهادی رسمی خود را برای جذب یکی از ستاره‌های ناپولی ارائه کرده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در واکنش به این جنایت هماهنگ علیه قرآن سوزی در غرب، پیشنهاد می‌شود که تحریم کشور سوئد به وسیله کشورهای اسلامی صورت گیرد.
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری از پیشنهاد برگزاری سه رویداد بین المللی در ایران شامل مسابقات جام فجر، رقابت‌های غرب آسیا و باشگاه‌های آسیا در سال 2024 استقبال کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو محکومان و متهمان اغتشاشات، نشان‌دهنده حساسیت فوق‌العاده رهبر انقلاب نسبت به جان و مال و آبروی مردم است.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که غرب برای حل مساله اوکراین تاکنون پیشنهاد جدی مطرح نکرده و لفاظی آنها درباره آماده بودن برای مذاکره و آماده «نبودن» مسکو، منشاء شیطانی دارد.
نماینده روسیه در سازمان ملل می گوید غرب با پیشنهاد برگزاری دادگاه در مورد اوکراین به دنبال سرپوش گذاشتن بر بی قانونی های خود است.
کوروش احمدی، دیپلمات پیشین درباره این خبر گفت بعید می‌‌‌دانم که این خبر پایه و اساس جدی داشته باشد. وی با اشاره به اینکه حدس و گمان در خصوص این پیشنهاد خیلی دشوار است،
رئیس دومای روسیه ضمن اعلام مخالفت با پیشنهاد اروپا مبنی بر اعمال تعیین سقف برای انرژی روسیه، تأکید کرد که دوران قیمومیت غرب بر سایر کشورها به پایان رسیده است.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی اعلام کرد که طرفین به پایان مذاکرات رسیده اند؛ یا شکست یا توافق. اولیانوف با بیان اینکه در آینده هیچ مذاکره طولانی مدتی وجود نخواهد داشت، تصریح کرد که ایران ممکن است اصلاحاتی را برای متن نهایی به غرب پیشنهاد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ