وزیر خارجه سوئد اعلام کرد که عراق در حفاظت از ماموریت‌های دیپلماتیک در این کشور ناموفق عمل کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نبرد تیم ملی زنان سوئد و اسپانیا در مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان، تقابل بهترین خط دفاع و خط حمله این مسابقات است.
منابع دیپلماتیک از حمله یک فرد ناشناس با کوکتل مولوتف به سفارت سوئد در بیروت و آماده باش نیروهای امنیتی لبنان پس از این حمله خبر دادند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، بعد از باخت تیم ملی زنان این کشور به سوئد حمله تندی به بازیکنان آمریکا داشت و چندین نفر از آنها را به ضدیت با کشورشان متهم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بدون توجه به جریحه‌دار شدن احساسات مسلمانان جهان در پی قرآن‌سوزی در سوئد، واکنش معترضان عراقی به این اقدام موهن را محکوم کرد.
وزارت خارجه سوئد در واکنش به حمله شهروندان عراقی به سفارت این کشور، دولت عراق را مسئول این حمله عنوان کرد.
حمله به سفارت سوئد در عراق در پی خشم عمومی از این کشور بدلیل صدور مجوز سوزاندن کتب شریف آسمانی و بویژه قرآن کریم صورت گرفت است.
رسانه‌های سوئد از حمله با چاقو در یک مدرسه با ۳ زخمی خبر می‌دهند.
رسانه‌های سوئد از حمله با چاقو در یک مدرسه با ۳ زخمی خبر می‌دهند.
وزرای خارجه ترکیه و آمریکا درباره آمادگی‌ برای نشست راهبردی دو کشور، همکاری در زمینه صنایع دفاعی، حمله به ساختمان «خانه تُرک» در نیویورک و روند عضویت سوئد در ناتو گفت‌وگو کردند.
برند تولید کننده سوئدی "لوولی" (Luvly) روشی را برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل خودروی برقی کوچک خود ایجاد کرده خودرویی که قیمت اولیه آن ۱۰ هزار یورو است و طول آن کم‌تر از ۲۷۴ سانتی متر می‌باشد.
«اریک» همسر این زن، پیش از این اعتراف کرده بود که در فوریه سال گذشته سمیه را به قتل رسانده و جسدش را در فرش ایرانی پیچیده، سپس او را با خودروی خود حمل کرده و به ته آب در استکهلم انداخته است.
زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان، امروز در دیداری دوستانه، به عنوان زوج پسرش در خط حمله تیم جوانان این باشگاه به میدان رفت.
برخی کارشناسان می‌گویند به دلیل نگرانی‌های جدی فنلاند از حمله احتمالی روسیه و اختلافات عمیق میان ترکیه و سوئد این احتمال وجود دارد که فنلاند به تنهایی باقی مسیر عضویت را طی کرده و سوئد را در مواجهه با ترکیه تنها بگذارد.
وزارت امور خارجه ترکیه امروز در بیانیه ای تصریح کرد که «حمله شنیع به کتاب مقدس قرآن کریم» در سوئد را محکوم می کند.
مسجدی در استکهلم پایتخت سوئد بار دیگر مورد حمله اسلام هراسانه قرار گرفت و به یکی از نسخه های قرآن کریم در آن اهانت شد.
نوری شب قبل از اینکه کیفرخواست علیه او قرائت شود در تلاش بوده کیفر خواست را مطالعه و خود را برای جلسه دادگاه آماده کند که مامورین پلیس سوئد با حمله به سلول انفرادی، او را مورد ضرب و شتم شدید قرار می دهند.
زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم سوئدی بار دیگر به پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که در بارسلونا با او درگیر شده بود، حمله کرد.
به گفته رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، وارد عرصه‌ای از تهدیدات شدیم که پیامدهای متفاوت دارد، به طور مثال حمله سایبری به مجتمع پتروشیمی می‌تواند منتج به نشت شیمیایی شود.
سرمربی پرسپوليس امروز از شیخ دیاباته نیز در لیست تیمش سود برده است.
همان‌طور‌که در لیگ قهرمانان اروپا فرصت برای مهدی طارمی مهیا شده تا در نبود آزمون به‌شمار گل‌های این مهاجم مصدوم حمله کند، شاید برای جام جهانی، فرصت بهتری نصیب طارمی شود تا در غیبت سردار، پیکان خط حمله را از آنِ خود کند و دستی به سر و روی تعداد گل‌های ملی‌اش بکشد.
در شرایطی که اعلام خطای پنالتی به سود استقلال آنها را در موقعیت پیروزی قرار داده بود، اما عصبانیت ساپینتو باعث اخراج او شد.
مدیرمسئول همشهری نوشت: روشن است که ضارب هیچ ارتباطی با ایران ندارد. اندک سواد و تجربه امنیتی اجازه نمی‌دهد که در درون آمریکا ضارب مسلمان باشد، در صحنه راحت بماند. ارادتش به انقلاب اسلامی را در اکانتش مشهود و مستند کند و عامدانه رد پا بگذارد (اگر تصاویر منتشره درست باشد)، اما انگشت اتهام به سوی ما می‌آید.
جنگ نیجریه با تروریسم با مجموعه‌ای از مسائل مشابه مواجه است. کارشناسان ادعا می‌کنند که نهاد‌های درون دولت آن کشور با بوکوحرام همکاری می‌کنند و از آن سود می‌برند. بر اساس گزارشی منتشر شده به دولت نیجریه ۴۴ بار در مورد حمله قریب الوقوع و آتی از سوی بوکوحرام به یک زندان در ماه ژوئن هشدار داده شده بود، اما دولت هیچ کاری در این رابطه انجام نداد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ