منابع عراقی از استعفای وزیر دارایی این کشور خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اندکی پس از استعفای وزیر دارایی کویت، امروز هم وزیر آموزش این کشور استعفا کرد.
منابع کویتی از استعفای وزیر دارایی این کشور به علت اختلافاتی خبر دادند که در داخل دولت این کشور بروز پیدا کرده است.
عنوان شد که وزیر ورزش استعفای خود را به تقدیم رئیس جمهور کرده است. با این حال روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان با انتشار اطلاعیه ای این استعفا را دوباره تکذیب کرد.
وزارت ورزش و جوانان شایعه استعفای سید حمید سجادی را رد کرد.
وزارت ورزش مطالب منتشر شده در مورد استعفای وزیر ورزش را تکذیب کرد.
وزیر ورزش با استعفای حسن تامینی از ریاست فدراسیون شطرنج موافقت کرد.
وزیر ورزش استعفای رییس فدراسیون دوومیدانی را پذیرفت
رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت:ش است. ما انتظار داریم باشگاه‌ها مخصوصا آنهایی که پر طرفدار هستند تقاضاهایی که دارند در راستای تأمین زیرساخت‌ها باشد نه اینکه بابت حقوق مجموعه و دستمزدها باشد.
در پی استعفای وزیر آموزش و پرورش، رئیس جمهور با پذیرش این استعفا « رضا مراد صحرایی» را به عنوان سرپرست این وزارتخانه انتخاب کرد.
در پی استعفای یوسف نوری از وزارت آموزش و پرورش سید ابراهیم رئیسی با پذیرش این استعفا، رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنیگان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتخاب کرد.
نامه استعفای علی فتح‌الله‌زاده به دست وزیر ورزش رسید و او در این خصوص تصمیم خواهد گرفت.
سید حمید سجادی اظهار کرد: رفع مشکلات بیمه و معیشت ورزشکاران در اولویت برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است.
رسانه‌های کویت یکشنبه اعلام کرده بودند که هیات دولت کویت خواستار بازگرداندن گزارش‌های کمیسیون های مالی به کمیسیون ها و لغو استیضاح عبدالوهاب الرشید وزیر دارایی و براک الشیتان وزیر مشاور در امور کابینه است.
وزیر دفاع آلمان امروز(دوشنبه) به طور رسمی از سمت خود استعفا کرد.
دو وزیر کابینه جدید پرو، در واکنش به ناآرامی ها و خشونت ها در این کشور از سمت خود کناره گیری کردند.
«سید احسان خاندوزی»، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رییس سازمان بورس استعفا داده و در جلسه شورای‌عالی بورس این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه‌گیری شده است، تحت تاثیر قرار گرفتن از سوی نمایندگان و اعضای کمیسیون اقتصادی صحت ندارد و اگر عضوی چنین موضعی گرفته است حتماً باید نسبت به اظهارنظر خود پاسخگو باشد.
سومین وزیر دولت ژاپن به علت رسوایی‌های مالی استعفا داد؛ استعفایی که نخست‌وزیر این کشور را در موقعیت متزلزلی قرار داده است.
با تشدید بحران اقتصادی در کشور مولداوی، وزیر دارایی این کشور مجبور به کناره گیری از سمت خود شد.
وحید قربانی -سرپرست روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی- اعلام کرد خبر استعفای وزیر راه صحت ندارد و موضوع استعفا تکذیب می‌شود.
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، شایعه استعفای حمید سجادی را تکذیب کرد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت در توییتی نوشت: تولید شایعات مسترم این روزها در خصوص استعفای وزیر صمت به علت ترس بدخواهان از تعاملات فنی و کارشناسی بین دولت مردمی و مجلس انقلابی است.
به فاصله دو روز از دستور رئیس‌جمهور برای تامین سریع کمبود اقلام دارویی و رفع نیاز مردم و همچنین پیگیری دلیل قصور احتمالی و برکناری مقصرین، در شرایطی که وزیر بهداشت بر تامین سریع کمبود‌ها تاکید کرده، یکی از معاونان وی، رییس سازمان غذا و دارو، از سمت خود استعفا کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با پذیرش استعفای بهرام دارایی از سمت معاونت وزیر و رییس سازمان غذا و دارو، در حکمی محمود بیگلر عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران را به عنوان سرپرست سازمان غذا و دارو منصوب کرد.
منابع عراقی استعفای عثمان الغانمی، وزیر کشور عراق را تکذیب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ