مدتی است رسانه ها درباره خرابی پله برقی‌های تهران صحبت می‌کنند. اما وقتی پای پاسخگویی شهردار تهران به میان می‌آید جواب خبرنگارها را عجیب و غریب می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
وعده های قالیباف در انتخابات 1396، در مورد حق و حقوق بازنشستگان را در این ویدئو مشاهده می نمایید.
مصطفی میرسلیم ، عضو مجمع تشخیص مصلحت و نماینده مجلس در گفت و گویی از ادامه کار گشت ارشاد حمایت کرد.
سخنگوی فرماندهی بخش شرقی ارتش چین تاکید کرد، ارتش چین همواره در سطح هشدار بالا قرار دارد و تمامی اقدامات لازم را برای واکنش قاطع به تمامی تهدید‌ها و اقدامات تحریک آمیز خواهد داشت و قاطعانه از حق حاکمیت و امنیت و همچنین صلح و ثبات منطقه‌ای دفاع می‌کند.
وزیر اسبق دفاع در برنامه حضور گفت: آقای بنی‌صدر دیدگاه و راهبرد‌هایی داشت که عمدتاً دیدگاه کلاسیک بود که دو نیروی همطراز با هم می‌جنگند و در عِده و عُده مشابه هستند و با هم هماوردی می‌کردند.
ابراهیم رئیسی در سیستان و بلوچستان: به حاکمان افغانستان اخطار میکنم، حق‌آبه مردم سیستان و بلوچستان را بدهند. اگر کارشناسان ما کمبود آب را تایید کنند حرفی نداریم وگرنه اجازه نخواهیم داد حق مردم ما تضییع شود. حرف من را جدی بگیرید تا بعداً گلایه نکنید.
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: پدری کردن من در حق شما برای زمانی است که وقتی از زندان بیرون می‌روید دوباره مرتکب جرم نشوید، دو بار زندان بودی و بیرون رفتی، اما دوباره سرقت کردی و به زندان افتادی.
حمید معصومی نژاد تصاویری را از داخل پادگان نظامی واتیکان برای اولین بار منتشر کرد. سرباز واتیکان تا ۵ سال حق ازدواج ندارد.
فاطمی امین، وزیر صمت در جلسه استیضاح:رهبری گلایه‌هایی از ما دارند و به حق است، اما یکی از افتخارات بنده است که در دیدار اخیر رهبری گفتند درمورد بحث معادن مژده داده اید./ گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس میگوید صنایع بورسی ۱۲.۸ درصد رشد داشته است./ وقتی میگوییم رشد اقتصادی، تورم از آن خارج نمیشود، بنده نباید پاسخگوی تسهیلات بانکی باشم.
رئیس قوه قضائیه: برخی اوقات قرار بازداشت موقت صادر می‌شود و قاضی منتظر می‌ماند تا زمانی که ضابط گزارش بدهد، این حق الناس است و تبعات دارد.
مردی که با زدن یک نقاب خود را به جای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا معرفی می‌کند در خارج از برج ترامپ در شهر نیویورک به هدایت خودرو‌ها در خیابان پرداخت. هیئت منصفه دادگاهی در منهتن نیویورک روز پنجشنبه رای داد که دونالد ترامپ در پرونده پرداخت حق السکوت به استورمی دانیلز، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، رسما متهم شود. ترامپ در واکنش، رای این هیئت منصفه را انتقام‌گیری سیاسی در جهت تاثیر گذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دانسته است. رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است سه‌شنبه آینده خود را به دادگاه معرفی کند. ترامپ نخستین رئیس جمهوری سابق آمریکا است که دادگاهی اتهامات کیفری علیه او را بررسی می‌کند.
پیش‌بینی جواد خیابانی برخلاف همیشه این بار درست از آب درآمد.
مریم نصر در صحبت‌هایی گفت حقوق بسیار ابتدایی زنان به رسمیت شناخته نمی‌شود. زنانی همچون انسیه خزعلی، چون از طبقه بالا بودند توانستند حق‌هایی همچون حق طلاق را هنگام ازدواج در سن ۱۶ سالگی بگیرند.
کاپیتان تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان می‌گوید زمانی که از ویدئوچک استفاده می‌شود اعتراض‌ها به داوری هم کاهش پیدا می‌کند.
استاد دانشگاه کابل با تاکید بر اینکه حق تحصیل زنان را خداوند، قرآن، پیامبر(ص) و دین ما داده است افزود: پس چرا ما به زنان به چشم تحقیر نگاه می‌کنیم؟
پیش از حوادث اخیر، جنبش «می‌تو» با حمله به سینمای ایران شروع شد. تهمت‌هایی زده شد اما دفاعی از سینماگران نشد. بیانیه «تفنگت را زمین بگذار» امضا شد، بیانیه سیاسی بود و ربطی به سینما نداشت. از دوستانم در صنف سوال کردم و اشاره کردم ما حزب سیاسی نیستیم. ما فراتر از احزاب و رویدادهای سینمایی هستیم. آنچه امروز رخ داده ادامه حوادثی است که پشت سرگذاشتیم. بیانیه نوشتن درمان درد سینمای ایران نیست. مشکلات معیشت و اقتصادی عده‌ بسیاری از سینماگران نباید دستاویز بازی‌های سیاسی شود.
رئیس جمهور در جمع مردم رباط کریم در واکنش به فوت رستم قاسمی گفت: خداوند ان شاءالله آقای رستم قاسمی را به حق خود و اولیا خودش قرین رحمت الهی کند
رئیس‌‌جمهور در نشست خبری با رسانه‌های خارجی: سال گذشته در آمریکا چند نفر کشته شدند ؟ آیا این موضوع پیگیری شده؟ /بیش از ۸۰ زن طی ۲ هفته در آمریکا کشته شدند آیا کسی این مسایل را پیگیری کرده است؟ / ما در مورد هر شهروندی ایرانی اجازه نمی دهیم حق کسی ضایع شود. / چه مجامع بیرونی اظهار نظر کنند چه نکنند ما وظایف خود را انجام می دهیم.
خلیل عواوده در ویدئویی که وضعیت وخیم جسمانی او را نشان می دهد، تأکید کرد: ما صاحبان حق هستیم و آرمان فلسطین عادلانه است.
باشگاه‌ نساجی با انتشار این ویدئو نوشت: صحنه محرز خطای رشید مظاهری دروازه‌بان‌سپاهان در دقیقه ۳۴ بر روی مهاجم‌ نساجی که داور مسابقه اعتقاد به خطا و اخراج نداشت! گویا بازهم داوری های بودار به نفع سپاهان آغاز شده است و در این مورد حق کاملا با باشگاه نساجی است.
در افغانستانی که دهه‌های اخیر درگیر جنگ و ناآرامی بوده است، زنان نقش کلیدی در تامین معاش خانواده‌ها داشتند و حالا با روی کارآمدن طالبان آن‌ها کمتر از گذشته از حق دسترسی به اشتغال برخوردارند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت برخی مشوق‌های شرکت‌های دانش‌بنیان را برشمرد و گفت که کالاهای دانش بنیان باید سهم بیشتری در صادرات داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ