کاپیتان تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان می‌گوید زمانی که از ویدئوچک استفاده می‌شود اعتراض‌ها به داوری هم کاهش پیدا می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر فردِ دریافت کننده چک می‌تواند از طریق سامانه استعلامِ سوابقِ صادرکننده چک، از میزان چک‌های برگشتی و رفع سوء اثر شده فرد صادر کننده چک در سه سال اخیر مطلع شود.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کفپوش استاندارد و سیستم ویدئوچک برای لیگ برتر سال 1402 الزامی است.
بررسی خودرو قبل از سفر بسیار مهم است. اگر برنامه ریزی کرده و قصد سفر با خودروی شخصی دارید باید از سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنید. در ادامه لیست کامل بررسی خودرو قبل از مسافرت را برای شما آورده‌ایم. منبع: خبرفوری
یکی از برنامه‌های جذاب و پر مخاطب شبکه ورزش در سالهای اخیر ویدیو چک بوده که فصل جدید آن به زودی روی آنتن خواهد رفت.
پیمان اکبری می‌گوید با وجود ویدئو چک آرامش تیم‌ها بیشتر شده است.
در روز‌های اخیر شایعه وجود جیوه قرمز در چرخ خیاطی قدیمی موجب افزایش قیمت آن‌ها تا میلیارد تومان هم شده در حالیکه این موضوع از اساس کذب است. و دو سال پیش نیز چنین شایعه‌ای در عربستان رواج پیدا کرده بود.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مراحل پلی‌آف و پلی‌اوت لیگ برتر مردان با سیستم ویدئوچک برگزار می‌شود.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال به عنوان میزبان، از سیستم ویدئوچک در دیدار نهایی لیگ برتر زنان استفاده خواهد کرد.
در این ویدئو تبلیغ خلاقانه یک برند خودرو سازی در جمهوری چک را با عواملی خاص و یکه برای تولید خودرو میبینید.
تیم هورسان رامسر از این پس در بازی‌های خانگی خود از ویدیو چک استفاده می‌کند.
سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان گفت: در دیدار ما مقابل هورسان چند صحنه مشکوک وجود داشت، اما ما در کار داوری دخالت نمی‌کنیم.
دیدارهای مهمی در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال برگزار می شود که می تواند شرایط جدول را تغییر دهد.
در مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال از فناوری ویدیو چک استفاده خواهد شد.
دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از تغییر نام این فدراسیون با توجه به تغییر صورت گرفته در نام فدراسیون جهانی خبر داد.
گویا حاشیه‌های تذکر شفاهی جنجالی نماینده مردم چابهار در مجلس تمامی ندارد تا جایی که معین‌الدین سعیدی از هیئت رئیسه پارلمان درخواست ویدئوچک کرده است.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
باشگاه هورسان رامسر مجوز استفاده از سیستم ویدئوچک برای دو دیدار هفته سوم و چهارم لیگ برتر والیبال مردان ایران دریافت کرد.
تیم ملی والیبال ایران در ست سوم می‌توانست شرایط را به سود خود تغییر دهد اما در نهایت با نتیجه 3-0 شکست خورد.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با استفاده از اسکوربوردی که در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان وجود دارد ابعاد جدیدی به تمرینات آماده‌سازی تیمش بخشیده است.
یک روز پس از بازی سپاهان و نساجی صحنه جدید از لحظه جنجالی این مسابقه مورد کارشناسی قرار گرفته است.
عبدالله روا مجری تلویزیون به این ماجرا ورود کرد و با انتشار یک استوری در اینستاگرام وعده داد تا در برنامه ویدیوچک حتما به این موضوع رسیدگی کند.
این ویدیوآرت تاکنون افتخاراتی کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به جایزه بهترین موزیک ویدیو در فستیوال بین‌المللی مستقل ونکوور کانادا، جایزه بهترین سولو آرتیست در فستیوال بین‌المللی موزیک ویدیوی آندرگراند (زیرزمینی) پاریس فرانسه، جایزه بهترین جلوه‌های ویژه موزیک ویدیو اواردز پراگ چک، تقدیر ویژه هیات داوران و راهیابی به بخش نهایی بهترین موزیک ویدیو اواردز لندن انگلستان، جایزه بهترین موزیک ویدیو در فستیوال بین‌المللی آرت بلاکس مسکو و جایزه بهترین موزیک ویدیو، مستند، نویسندگی و کارگردان مرد موزیک ویدیو اواردز رم ایتالیا اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ