حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: پدری کردن من در حق شما برای زمانی است که وقتی از زندان بیرون می‌روید دوباره مرتکب جرم نشوید، دو بار زندان بودی و بیرون رفتی، اما دوباره سرقت کردی و به زندان افتادی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصاحبه با سارق معروف که توسط پلیس مشهد دستگیر شد حاوی نکات تامل‌برانگیزی بوده است.
ویدئویی از سرقت ناموفق ۲ سارق در فضای مجازی منتشر شده است که به علت روشن نشدن موتور در سرقت ناکام می‌مانند.
سارا عبدالملکی در ویدیویی از هدیه شورای شهر رونمایی کرده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه‌ای خودرو هنگام سرقت با خودروی پژو پارس مسروقه خبر داد.
یک عابر پیاده که مورد حمله دو موتورسوار برای کیف‌قاپی قرار گرفته بود؛ با شجاعت تمام به دو مهاجم حمله و آنها را از روی موتور سرنگون کرد.
ستاره گلزن پیشین تیم‌ منچسترسیتی حین پخش زنده یک برنامه دچار مشکل قلبی شد.
سارق، که انگیزه او از ارتکاب این جرم هنوز گزارش نشده، ساعتی پس از تعقیب و گریز، در میان جاده‌ای در نزدیکی لنکستر و در حال حرکت، در خودروی سرقتی را باز می‌کند و به بیرون می‌پرد. او در اثر این حادثه در جا جان خود را از دست می‌دهد.
چند دزد که پس از سرقت فکر می‌کردند با حضور به موقع پلیس به دام افتاند با بی توجهی پلیس مواجه شدند و پا به فرار گذاشتند.
یک خانم در فلوریدا ۲۰ سال پیش یک تمساح کوچک اندازه مارمولک را که تازه از تخم بیرون آمده بوده به خانه اش می‌یاورد و بزرگش می‌کند. پلیس فلوریدا بعد از ۲۰ سال تازه متوجه می‌شوند و او را به باغ وحش انتقال می‌دهند.
گفتگو با یکی از اعضای باند ۶ نفره از سارقین، که به شیوه توپی زنی به خانه مردم وارد شده و اقدام به سرقت اجناس گرانبهای آن‌ها می‌کردند.
گزارشی از برنامه در شهر از سارقانی که بعد از سرقت با پول دزدیده شده فندک و کباب لقمه‌ای خریده‌اند را ببینید.
ویدیویی از یک طلا فروشی در شرق تهران که سارق با یک قبضه کلت کمری اقدام به سرقت نمود، اما چند دقیقه بعد دستگیر شد.
در این فیلم ماجرای سرقت طلا در قرار عاشقانه سارق و مالباخته را مشاهده می‌نمایید.
نیکلاس آکلند به ۱۹ ماه حبس و محرومیت از رانندگی به مدت ۳ سال و ۹ ماه محکوم شد. تصویر منتشر شده در دادگاه مربوط به فوریه ۲۰۲۲ است که امروز منتشر شد. سارق با سرعت ۲۰۰ کیلومتر با خودروی سرقتی رنجروور هنگام تعقیب و گریز با پلیس چپ کرد.
ده‌ها هزار زندانی خشونت طلب برای مبارزه در خط مقدم اوکراین آزاد شده اند و پس از بازگشت از جنگ از رئیس جمهور روسیه مدال شجاعت دریافت می‌کنند.
حکایت سارقی که ماشین سردار رادان را دزیده بود را در این ویدیو ببینید. سردار رادان امروز با حکم رهبر انقلاب فرمانده فراجا شد.
اعترافات خنده‌دار یک سارق موتورسیکلت در طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت درباره نحوه سرقت یک دستگاه موتور را ببینید.
زن سارق گفت: با مادران کودکان رابطه برقرار می‌کردم تا به فرزندانشان نزدیک شوم و در ازای ۲۰۰ هزار تومان گوشواره بچه‌ها رو می‌دزدیم.
پلیس در حال تعقیب و گریز یک کیف قاپ بود که مرد رهگذر با یک ضربه پا مجرم را به زمین انداخته و نیرو‌های پلیس او را می‌گیرند. این ویدیو مربوط به ایران نیست.
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور حکم اعدام برای سارق مسلح بزرگراه نیایش خبر داد.
تصاویر ضبط شده از لحظه غافلگیری جالب سارقان خودرو توسط مالک را ببینید.
امنیت خودرو‌ها تاثیر بسیار زیادی در بازدارندگی سارقین دارد، اما وضعیت امنیت پراید به گونه‌ای‌ست که سارق همانطور که در این ویدیو می‌بینید، در کمتر از ۳۰ ثانیه به هدف خود می‌رسد.
ویدیویی از سارقی که سعی داشت موبایل یک رهگذر را در خیابان‌های سعادت آباد تهران قاپ بزند، اما با واکنش سریع صاحب موبایل روبرو شد و در دام افتاد را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ