خلیل عواوده در ویدئویی که وضعیت وخیم جسمانی او را نشان می دهد، تأکید کرد: ما صاحبان حق هستیم و آرمان فلسطین عادلانه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامی اتوئو در طی یک سال از لحاظ وضعیت بدنی به قدری افت کرده که برای بسیاری تکان دهنده بود.
معاون گردشگری به استفاده از ظرفیت فرابورس و حمایت خیرین در ارتقای وضع موجود سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی اشاره کرد و گفت: می توان برای کسب حمایت های مردمی اعلام عمومی کرد.
در شبکه‌های اجتماعی ویدئویی از روستای گوراکی در بخش باهوکلات شهرستان دشتیاری در استان سیستان و بلوچستان منتشر شده است که نشان می‌دهد یک کودک بیماری پوستی گرفته است. در این ویدئو، زنی رو به دوربین ظرفی از نان و آب را نشان می‌دهد و می‌گوید این غذای مردم این روستا است.
از یک ابزار مشهور تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی درخواست کردیم تا وضعیت تهران پس از زلزله ۷ ریشتری را ترسیم کند. در نهایت ۴ تصویر هولناک و تکان دهنده ارائه شد که در ادامه می‌بینید.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که باید آمار‌ها را به روز و اعلام می‌کرد وضعیت ناشی از این شرایط چگونه است کم کاری کرده است، این وزارتخانه سال گذشته اعلام کرد که ما شاهد ۸ درصد مرده زایی ناشی از آلودگی هوا هستیم. این رقم تکان دهنده و بسیار خطرناک است. بعد از ۲ دهه که آمار تلفات آلودگی هوا ۳۰ هزار نفر اعلام می‌شد، سال گذشته برای اولین بار، ۴۵ هزار نفر اعلام شد.
تصاویری تکان دهنده از وضعیت شهر و مردم بوئین زهرا بعد از زلزله مهیب ۷.۲ ریشتری در سال ۱۳۴۱ را مشاهده می‌کنید.
انتظار می رود در نیمه اول معاملات یکشنبه عرضه صورت بگیرد البته اگر این عرضه با تقاضا پاسخ داده شود می توان به یک روند صعودی جدید در بازار امید داشت.
اگر مدفوع تان کوچک، سفت و گلوله گلوله بود، احتمالاً دچار یبوست یا کاهش تعداد دفعات مدفوع کردن شده اید. این اتفاق معمولاً به دلیل کمبود فیبر در رژیم غذایی رخ می‌دهد. دیگر عوامل تأثیرگذار در این مسأله میزان مصرف آب و تحرک فیزیکی است. به علاوه، یبوست می‌تواند بر اثر مصرف برخی دارو‌ها یا برخی مشکلات پزشکی رخ دهد که عملکرد روده‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند.
آیت الله علوی بروجردی در پایان گفت: در قم احساس خطر می‌کنیم. نباید بی‌توجه بنشینیم تا امروز به فردا برسد. این روزمرگی می‌گذرد، اما آن آثاری که باقی می‌ماند و ماندگار می‌شود و این مسایل برای ما بسیار سخت است.
شروع ناامید کننده میلان بهت و حیرت رافائل لیائو، ستاره مصدوم این تیم، از روی سکوها را به همراه داشت.
زنان ایرانی بسیار متفاوت هستند و نمی توان فقط به یکی نگاه کرد و در مورد همه زنان آن کشور نتیجه گرفت. تنها چیزی که می توان با قطعیت گفت این است که ایرانی‌ها زیبا هستند!
وقتی همیشه غذا‌های یکسانی می‌خورید تاثیر مثبت انواع باکتری‌های خوب روده دشوار یا غیر ممکن می‌شود. به گفته برخی از کارشناسان این وضعیت حتی می‌تواند بر سیستم ایمنی بدن تاثیر منفی بگذارد و خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف را افزایش دهد.
به اعتقاد زارع‌پور، نگرانی مردم از قطعی اینترنت به دلیل اخبار نادرست برخی سایت‌های غیرمستند است. او با تأکید بر اینکه برخی سایت‌های غیرمستند با اخبار نادرست مردم را نگران می‌کنند که قطعی داشتیم، گفت: «وظیفه ما تأمین ترافیک با کیفیت برای همه مردم است و آنچه که در توان داریم را انجام می‌دهیم.»
علی فتح‌الله‌زاده گفت که نمی توان یک تنه مشکلات استقلال را حل کرد و طلب استراماچونی را پرداخت کرد و دولت باید کمک کند.
سید تیمور حسینی گفت: اگر سفری به آن اندازه حائز اهمیت است که نمی‌شود به تعویق بیافتد حداقل در طول روز سفر انجام شود و هموطنان از تردد در ساعات شب اجتناب کنند، زیرا در شب‌ها وضعیت جوی بدتر می‌شود و حتی امدادرسانی هم سخت است.
در جلسه ماهانه شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین مدیر استان تشخیص وضعیت بازار، تغییر شرایط و پیش‌بینی آینده را اساسی‌ترین مهارت‌ یک مدیر بیان کرد و گفت: با بکارگیری مناسب این مهارت‌ها می توان در شرایط رقابتی امروز پیشتاز بود.
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی خوزستان گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی خانواده‌ها بسیاری از افراد کلیه خود را برای حل مشکلات زندگی‌شان می‌فروشند و قیمت کلیه افزایش یافته است بنابراین هر فردی بخواهد کلیه‌ای بخرد باید ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان هزینه کند و بسیاری از بیماران توان پرداخت چنین هزینه‌ای را ندارند.
علی سیدزاده، مدیر کل دفتر مدیریت مصرف کشور نیز خبر داده که حجم ذخیره سد‌های تهران، ۱۰۰ میلیون متر معکب، کمتر شده است. در برخی از مخازن شهر تهران؛ ارتفاع آب که باید در حد ۴ متر باشد، به ۷۰ سانتی‌متر رسیده است. فراتر از تهران، در مقایسه با ۵ سال گذشته، ورودی سد‌های کشور، کاهش ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد. آمار‌ها می‌گویند آبِ شربِ ۵۰۰ شهرِ کشور با مشکل، تامین می‌شوند وَ ۱۰۱ شهر در "وضعیتِ قرمزِ تامینِ آب" هستند!
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با تاکید بر لزوم منع ورود نیروهای امنیتی به محیط دانشگاه‌ بر ادامه پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی از نهادهای مسئول تاکید و اعلام کرد که معاونت حقوقی تمام ظرفیت‌های خود را برای حل و فصل مشکلات در حد توان و اختیارات خود به کار می‌برد.
کارگر بازمانده از حادثه متروپل که ساکن جزیره مینو است، عبدالله نام دارد و ۲۷ ساله است گفت: روز حادثه من در طبقه یازدهم مشغول به کار بودم که ناگهان دیدم زیر پایم تکان خورد. رفتم قمقمه آبی که همراهم بود را بردارم که یک دفعه زیر پایم خالی شد، دیگر هیچی یادم نیست. برادرم تعریف می‌کند وقتی که پیدایم کردند چند تیرآهن روی بدنم بوده است. حدود ۱۷ روز در کما بودم ولی در کل بیست و دو روز در بیمارستان بستری بودم.
آمار جداول فوق نشان دهنده وضعیت کلی سینما در پنج ماه سال جاری است و کاهش نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مخاطب امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ مؤید این نکته است که سینما در وضعیت بحرانی تر قرار گرفته است (البته کاهش معنادار مخاطب در مرداد امسال به دلیل ایام محرم است) و با توجه به ادامه وضعیت بحرانی اقتصادی قشر "سینمارو" اگر بازهم تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سینما طی هفت ماه آینده اندیشیده نشود، پیش‌بینی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون مخاطب برای سینمایی امسال دور از ذهن نخواهد بود و جهت جلوگیری از تبعات کاهش شدید مخاطب سینماهای کشور همچنان اعتقاد دارم اصلاحات اساسی در سیاست‌های تولید، توزیع و نمایش فیلم باید ایجاد شود تا توان ادامه حیات سینما در دسترس باشد. منجی سینما در خارج آن نیست، در خود سینما است، خواه دولت و یا خواه فعالان آن...
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.
سعید حجاریان در توییت نوشت: پروژه هسته‌ای هزینه‌زا و با دستاورد نزدیک به صفر بوده است؛ نه برقی ساخت و نه توان بازدارندگی به‌وجود آورد.
هرچند دولتمردان معتقد نیستند که این وضعیت ناشی از فشارهای ناشی از تحریم‌ها و اوضاع و احوال برجامی باشد ولی همه کارشناسان بر این باورند که اوضاع و احوال جاری اجتماعی و اقتصادی، ناشی از عدم مدیریت اصولی و واقع‌گرایانه برای پایان دادن به تحریم‌های ظالمانه بوده و شرایط را پیچیده‌تر کرده و باعث افزایش فشارهای اقتصادی به جامعه و دست کردن دولت در جیب مردم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ