سردار احمدعلی گودرزی از کشف سلاح سرد و گرم خبر داد و خاطرنشان کرد: یک شناور در استان بوشهر حامل قاچاق با بیش از ۵ هزار سلاح قمه و شمشیر کشف شد و این سلاح‌های ساخت کشور آمریکا به‌گونه‌ای است که هرقدر خون به آنها اصابت کند برنده‌تر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل راه اندازی صفحه فیشنگ با ترفند خرید شارژ تلفن همراه ارزان قیمت خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از گروگانگیری نافرجام در تهرانسر با ورود به موقع پلیس خبر داد و گفت: هر ۵ نفر گروگانگیر که از اتباع کشور همسایه بودند، در محل دستگیر شدند.
فرمانده کل انتظامی کشور، از نصب ۲۰ هزار دوربین روی لباس ماموران خبر داد و گفت: ۸ هزار دوربین آنلاین و ۱۲ هزار دوربین آفلاین است.
اعتراضات سراسری مردم فرانسه در واکنش به  کشتن بی‌‏رحمانه یک نوجوان ۱۷ ساله توسط پلیس همچنان ادامه دارد و مقامات فرانسوی هم می‌گویند با قدرت با این اعترضات مقابله خواهند کرد.
فرمانده کل انتظامی کشور از حضور بیش از ۲۰ هزار نیروی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مأموریت سالگرد ارتحال حضرت امام خبر داد.‌
فرمانده کل انتظامی کشور از حضور بیش از ۲۰ هزار نیروی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مأموریت سالگرد ارتحال حضرت امام خبر داد.‌
اهواز- نماینده تام‌الاختیار فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به برگزاری میز ارتباطات مردمی فراجا در خوزستان گفت: در این راستا به یک هزار و ۷۱ گزارش دریافت شده رسیدگی شد.
براساس اعلام فراجا ظرف مدت ۲ ماه اجرای عملیات جدید پلیس برای مقابله با سرقت ۳۰ هزار سارق منزل و خودرو در تور اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند.
معاون اجتماعی فراجا، از کاشت ۱۳ هزار و ۲۵۰ نهال به یاد شهدای پلیس خبر داد.
قرار بازداشت هزار میلیارد ریالی برای مرد کلاهبردار/ کرونا حافظه همسرم را گرفت!/ کشف ردپای همسر در قتل شوهر/ علت فوت دانش آموز قمی مشخص شد/ زن جوان با قمه دوستش را کشت/ ماجرای دردناک شلیک مرگبار در عملیات تعقیب و گریز پلیس/ سرقت مسلحانه ۳۰ النگو برای پرداخت بدهی/ قتل نامادری برای سرقت طلا!
بیش از هزار پرونده آزار جنسی برای پلیس انگلیس مطرح است که باعث واکنشهای مختلفی از طرف مردم این کشور شده است.
جانشین پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه زنان در رانندگی منضبط‌ترند، گفت: ۲۰۰ هزار زن سفیر پلیس راهور شدند.
در شرایطی که امانوئل مکرون برای برای تماشای دیدار نیمه نهایی به قطر سفر کرده، پلیس فرانسه تمهیدات ویژه‌ای برای این دیدار در نظر گرفته است.
وزیر کشور فرانسه اعلام کرد برای کنترل نظم و امنیتِ پس از بازی تیم ملی این کشور با مراکش، ۱۰ هزار نیروی پلیس در خیابان‌های پاریس و شهرهای دیگر مستقر می‌شوند.
سردار قاسم رضایی گفت: حوادث اخیری که در کشور رخ داد به این دلیل بود که عده‌ای بدون بررسی و مطالعه بر روی موضوع اعتراضی خود به معاندین و منافقان خفته خوراک دادند. این افراد باید جواب ملت را بدهند، زیرا آن‌ها در هزینه‌هایی که برای نظام به وجود آوردند سهم دارند.
جانشین فراجا با بیان اینکه ۲۰۰۰ مامور پلیس در اغتشاشات اخیر مصدوم شدند گفت : سران فتنه خجالت نمی کشند که در این موارد اظهار نظر می‌کنند و می‌گویند حامی مردم باشید؟
همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال، ترکیه قرار است نیروی امنیتی به قطر اعزام کند.
رئیس پلیس فتا فراجا از تکمیل زیرساخت های سامانه همیاران پلیس فتا خبر داد و گفت: هم اکنون ۲۴ هزار همیار پلیس فتا فعال داریم.
رییس پلیس پایتخت گفت: حدود ۵ هزار نفر از همکاران یگان امداد و کلانتری از ابتدای مهر به کمک پلیس راهور می‌آیند تا عبور و مرور تسهیل شود.
رییس پلیس پایتخت گفت: حدود ۵ هزار نفر از همکاران یگان امداد و کلانتری از ابتدای مهر به کمک پلیس راهور می‌آیند تا عبور و مرور تسهیل شود.
شیراز - فرمانده انتظامی فارس گفت: طی ۵ ماهه اول سال جاری، تعداد ۳ هزار و ۲۳۹ فقره پرونده در پلیس فتا تشکیل شده که با اقدامات مأموران پلیس، ۹۷ درصد از آن ها منجر به نتیجه شده است.
شیراز - فرمانده انتظامی فارس گفت: طی ۵ ماهه اول سال جاری، تعداد ۳ هزار و ۲۳۹ فقره پرونده در پلیس فتا تشکیل شده که با اقدامات مأموران پلیس، ۹۷ درصد از آن ها منجر به کشف شده است.
رئیس پلیس سایبری کشور اظهارداشت: در بررسی فنی کیف پول مورد ادعا، توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد ارز‌های نمایش داده شده در داخل کیف پول صوری، حباب و فاقد ارزش بوده و قابلیت تبدیل شدن به ارز‌های دیگری را نداشته و فقط امکان جابه جایی داخلی بین کیف پول‌های همان اپلیکیشن وجود دارد.
پس از تحقق برنامه های افزایش تولید گروه سایپا و همچنین تکمیل کاری خودروهای ناقص، تخصیص و شماره گذاری خودروهای مشتریان با همکاری پلیس راهور ناجا به موقع انجام می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ