معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: جوان‌گرایی در بدنه مدیریتی استان تهران شکل گرفته و امروز لشکری از جوانان متخصص وارد لایه‌های مختلف مدیریتی استان تهران شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم هندبال سپاهان در صورت ادامه فعالیت در لیگ برتر هندبال قصد جوان‌گرایی و استفاده از بازیکنان بومی را دارد.
چرا قهرمان فوتبال ایران از تغییر قوانین متضرر شد؟ جواب ساده است، چون حضور بازیکنان جوان در لیست تنها یک «شو» اجباری است.
با تجربه ها و سن و سال دارهای آمریکا عامل اصلی پیروزی بر فرانسه بودند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران نسبت به انتقادات از یک قانون نقل و انتقالات واکنش نشان داد.
بهروز عطایی می‌گوید او جوانگرایی نکرده بلکه تغییر نسل داده و ظرفیت والیبال ایران در حال حاضر همین نفرات هستند.
ملی‌پوش سابق تیم ملی والیبال با بیان اینکه تغییر نسل در والیبال تاوان دارد، گفت: کادرفنی و بازیکنان تیم ملی به فرصت نیاز دارند و باید به آن‌ها زمان بدهیم.
فاطمه رشیدی با اشاره به جوان‌گرایی در تیم ملی والیبال زنان گفت: وقتی تیم جوان می‌شود هزینه‌هایی دارد که مجبور به پرداخت آن هستیم.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: جوان‌گرایی در سازمان تبلیغات اسلامی یک نمونه موفق در کشور به حساب می آید و سایر سازمان ها نیز باید به این سمت حرکت کنند.
در ادامه برنامه‌های ژاوی برای جوان‌گرایی در بارسلونا فصل آینده رونالد آرائوخو به عنوان یکی از کاپیتان‌های این تیم معرفی خواهد شد.
ئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار جمعی از جوانان با بیان اینکه چگونگی روند جوان‌گرایی در حکمرانی بسیار مهم است، گفت: جوانان مسأله نیستند بلکه راه حل هستند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برخی تصور می‌کنند اگر پست‌ها بین جوانان تقسیم شود این به آن معناست که سیستم جوان شده است در حالی که این به معنای جوان گرایی نیست.
کاپیتان پیکان معتقد است تیمش دچار بدشانسی شده و در پایان فصل رتبه‌ تک رقمی را به دست خواهند آورد.
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: نباید استعدادهایی که در المپیاد دیدیم با یک بازی ناپدید شوند.
فارغ از اینکه بذرپاش همواره گزینه‌ای مثال‌زدنی در مسئله جوان‌گرایی و البته جوان‌گرایی بدون توجه به شایسته‌سالاری بوده است. حالا باید دید آیا نزدیک بودن مهرداد بذرپاش به محمد مخبر باعث می‌شود که دولت رئیسی او را به یکی از رویاهایش برساند و موضوع دوباره گزیدن یک چهره بی‌تجربه را به جان بخرد؟
سرمربی تیم ملی آلمان در نشست خبری امروز خود در مورد دلیل دعوت از ماریو گوتزه برای جام جهانی و قلم قرمز کشیدن روی نام متس هوملس صحبت کرد.
کمیته داوران در شرایطی از مدت‌ها قبل از جوان‌گرایی صحبت کرده که سن و سال داوران تازه وارد لیگ برتر چنین موضوعی را نشان نمی‌دهد.
حدادعادل گفت: بنده نه‌فقط غصه آن پلیسی را می‌خورم که گلویش را بریدند، نه‌فقط غصه آن پلیسی را می‌خورم که رویش بنزین ریختند و آتش زدند؛ هم غصه آن‌ها را می‌خورم و هم حتی برای آن جوان‌هایی که می‌آیند و شعار‌های هنجارشکن می‌دهند و تخریب می‌کنند و دستگیر می‌شوند و زندانی می‌شوند غصه می‌خورم.
سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: در این فصل می‌خواهیم به جوانان میدان دهیم تا رشد کنند که از نظر من تصمیم درستی است.
سرمربی تیم والیبال زنان سایپا گفت: ۸۰ درصد بازیکنان تیم تغییر کرده‌اند چون می‌خواستیم به سمت جوان‌گرایی حرکت کنیم.
هافبک تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم می‌توانست با گل‌های بیشتری پیروز میدان شود.
سرمربی آلومینیوم می گوید که جوان‌تر شدن تیمش حاصل جلسات متعددی بود که پیش از فصل صورت گرفته بود.
رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به عملکرد تیم‌های اعزامی به مسابقات اخیر و دلیل نتیجه نگرفتن آنها، بر لزوم جوانگرایی در تیم ملی تاکید کرد حتی اگر به قیمت از دست رفتن سهمیه جهانی تمام شود.
ساکت الهامی در بیست و پنج دقیقه پایانی دیدارشان برابر تراکتور، بازیکن هجده ساله هوادار را در جو سنگین ورزشگاه یادگار به زمین بازی فرستاد‌.
پیشکسوت فوتسال ایران می‌گوید کادر فنی تیم ملی نباید احساسی دست به جوان‌گرایی بزند، چراکه هدف اصلی قهرمانی آسیا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ