معاون رئیس جمهور آمریکا برای دیدار با مقامات فیلیپین وارد این کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از شکست در سوپرجام، بایرن مونیخ برای کسب دوازدهمین قهرمانی متوالی وارد فصل جدید بوندسلیگا خواهد شد.
پس از شکست در سوپرجام، بایرن مونیخ برای کسب دوازدهمین قهرمانی متوالی وارد فصل جدید بوندسلیگا خواهد شد.
درود به آزادمردانی که در برابر دهر تعظیم نمی کنند. در برابر قدرت زانو نمی زنند. از مرگ وحشتی ندارند و فقط از خدا هراس دارند و فقط به خدا پناه می برند. چه زیباست آزاد زیستن و چون گل شکفتن و همچون نسیمی به سادگی جان به جاندار تسلیم کردن! چه زیباست زنجیرهای اسارت را با اسلحه شهادت پاره کردن و اسماعیل وار در قربانگاه عشق خدا جان باختن و با قدرت روح بر عرش اعلاء پرواز کردن...
جیمز مدیسون، بازیکن تازه وارد تاتنهام، در فصل جدید شماره هری کین را می‌پوشد.
کیم مین جائه در شروع نیمه دوم سوپرکاپ آلمان برای نظم بخشیدن به خط دفاعی بایرن مونیخ وارد زمین شد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش اعلام کرد ممکن است هری کین فردا در سوپرجام آلمان با پیراهن بایرن وارد زمین شود.
رندا شیخ، کارشناس غذا چهار نوع از انواعِ فراوان غذاهای قطری‌ را معرفی می‌کند: مکبوس که نوعی ادویه‌پلو با مرغ یا گوشت است، سالونا که نوعی تاس کباب عربی به شمار می‌رود، مضروبه که پورهٔ مرغ و سبزیجات است، و هریسه که نوعی حلیم است و تهیه‌اش وقت زیادی می‌برد.غذاهای سنتی قطر با تأثیر محصولات مختلف جهان در طول قرون‌ شکل گرفته‌اند. ادویه‌هایی نظیر زنجبیل، بادیان و فلفل سیاه از راه دریا، از شبه‌جزیرهٔ هند به اینجا آمده‌اند. زیره و سیر از کویرِ شام، و لیموی سیاه از عمان می‌آید، و با این‌که اینها در آشپزی قطر جاگیر شده‌اند میل به کشف و وارد‌ کردن ادویه و غذاهای تازه همچنان در کار است.
بعد از لغو یکی از بازی‌های دوستانه تاتنهام در تایلند، ژوزه مورینیو و رم ضربه دیگری به تور تابستانی هری کین و بازیکنان تاتنهام وارد کردند.
باشگاه چلسی برای جذب پدیده ژاپنی با باشگاه‌های مطرح وارد رقابت شده است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، برای متقاعد کردن مدیران این باشگاه در خرید هری کین شخصا اقدام کرده است.
هری کین با بایرن مونیخ مذاکره کرده است و گفتگو بین دو طرف وارد مراحل پیشرفته شده است.
باشگاه چلسی برای جذب هری کین، مهاجم تاتنهام، وارد رقابت شد.
پزشکیان گفت: اگر کشور‌های دیگر هم قانون بنویسند که هرکس وارد کشور آن‌ها شود نباید حجاب داشته باشد آنوقت ما نمی‌گوییم آزادی و حقوق بشر کجا رفت؟ چطور وقتی دیگران قانون بنویسند که مثلا این کار را انجام دهند می‌گوییم آزادی را بهم ریختند، ولی وقتی خودمان کاری می‌کنیم آن را عین آزادی و حقوق بشر می‌دانیم.
عبدالله دوکوره، هافبک اورتون، بعد از ضربه ای که به صورت هری کین وارد کرد از زمین مسابقه اخراج شد.
هری کین، کاپیتان تاتنهام، که در دیدار امشب مقابل چلسی گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد در پایان مسابقه گفت تیمش به لطف دقت بیشتر در پاسهای آخر پیروزی را ممکن کرد.
معاون رئیس جمهور آمریکا بدون اشاره به سهم بالای کشورش در به راه افتادن جنگ در اوکراین، از محاکمه جنایتکاران جنگی سخن گفت.
یک روزنامه آلمانی مدعی است رئال مادرید برای جذب هری کین برنامه‌ای جدی دارد و در صورت جدایی کریم بنزما با تمام قوا برای به خدمت گرفتن کین وارد عمل خواهد شد.
به گزارش رسانه های انگلیسی، شاهزاده هری مدعی شده است که برادر بزرگترش و وارث تاج و تخت، شاهزاده ویلیام، او را در جریان مشاجره سال ۲۰۱۹ بر سر همسرش مگان مارکل، مورد ضرب و شتم قرار داده است.
جنین هنیس پلاسخارت نماینده دبیرکل سازمان ملل در عراق امروز یکشنبه در یک سفر رسمی وارد کربلای معلی شد.
جوردن پیکفورد، دروازه بان تیم ملی انگلیس، تصور کرد ضربه سر هری مگوایر وارد دروازه ایران شده است.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ساخت سامانه موشکی هایپرسونیک گفت: پیشرفت‌ها و دستاوردهای عظیمی که از سوی جوانان دانشمند حاصل شده هراسی بزرگ بر پیکره دشمنان انقلاب وارد کرده است.
مطهری گفت: برخی جریان‌ها اساسا از شنیدن صدای مخالف و منتقد هراس دارند. متأسفانه یک تفکر خطرناک که در کشور ساری و جاری است، این است که هیچ‌گونه نقد یا اعتراضی به جمهوری اسلامی ایران وارد نیست؛ چرا‌که این نظام یک نظام مبتنی بر تفکرات اسلامی است و با این تصور هرگونه گفتگو، نقد یا اعتراضی مردود قلمداد می‌شود.
کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا صبح امروز پنجشنبه وارد کره جنوبی شد.
معاون رئیس جمهور آمریکا در ادامه اقدامات و اظهارات جنگ‌افروزانه این کشور، گفت که واشنگتن همچنان به تعمیق روابط «غیررسمی» خود با تایوان ادامه خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ