سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) از کشته شدن طراح یک حمله تروریستی در این کشور در سال ۲۰۱۷ خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان در جلسه امروز ضمن اصلاح طرح حمایت از گزارشگران فساد، خشم و انزجار خود از حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را اعلام داشتند.
شبکه خبری ان‌بی‌سی به نقل از منابعی گزارش داد که دادستانی واشنگتن با احضار وکلای ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا از طرح دعاوی جدید علیه وی خبر دادند.
ایرج ۳۵ ساله که از دوستان قدیمی مالباخته بود خیلی زود به طراحی و اجرای نقشه سرقت از خانه ویلایی اعتراف کرد و گفت: من می‌دانستم که دوستم تاجر ثروتمندی است و اموال با ارزشی در خانه دارد وقتی از سفر برگشت با اطلاع از اینکه مقدار زیادی دلار و پول در خانه دارد با ۳ همدستم به خانه‌اش رفتیم و وقتی مقاومت کرد او را با قمه و شمشیر مجروح کردیم.
سناتورهای آمریکایی می گویند قطعنامه ای برای در نظر گرفتن استفاده روسیه از سلاح های هسته ای در اوکراین به عنوان حمله به ناتو ارائه می شود.
در حمله سال ۹۶ داعش به مجلس شورای اسلامی، گروهک تروریستی منافقین نقش جمع‌آوری اطلاعات و طراحی عملیات را به‌عهده داشته است.
طراح لانچرهای چندفروندی پهپادهای سری شاهد سید عمار موسوی معرفی شده که سال ۱۳۹۷ در فرودگاه T4 و با حمله اسرائیلی ها به این فرودگاه به شهادت رسیده است.
پیشکسوت باشگاه استقلال با طرح این پرسش که «اگر من از استقلال انتقاد نکنم این تیم قهرمان خواهد شد؟»، به آنهایی که منتقد مواضع او علیه آبی‌پوشان هستند، پاسخ داد.
رسانه سعودی اسپورت در ترکیب احتمالی الهلال برای فصل بعد، نام مهدی طارمی را در خط حمله قرار داد.
مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب، ملقب به «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال و طراح اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۷ که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان شد به اجرا درآمد.
کاخ سفید اعلام کرد که طالبان یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش را که طراح اصلی حمله مرگبار به فرودگاه کابل در سال ۲۰۲۱ بود، کشته است.
کاخ سفید اعلام کرد که طالبان یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش را که طراح اصلی حمله مرگبار به فرودگاه کابل در سال ۲۰۲۱ بود، کشته است.
ایلان ماسک نشان داده که طراح دقیقی است و تیم اش مطمئنا توانایی دارند. خیلی زود ماشین غول پیکر ثابت خواهد کرد که آیا به وظایفی که به آن محول شده عمل خواهد کرد یا خیر.
جو بوچینو، سخنگوی سنتکام اظهار کرد: فکر می‌کنیم در این حمله هوایی یکی از رهبران برجسته داعش در سوریه که طراح عملیات‌های این گروه و مسؤول برنامه‌ریزی برای حملات تروریستی در خاورمیانه و اروپا بود، کشته شد و هویت این فرد هنوز مشخص نشده است.
ژنرال ارشد آمریکایی با طرح ادعایی خصمانه از برنامه ریزی برای هدف قرار دادن نیروی قدس سپاه پاسداران ایران پس از حمله پهپادی به سوریه خبر داد.
سرویس امنیت فدرال روسیه از خنثی سازی طرح تروریست های داعش برای حمله به یک کارخانه مواد شیمیایی در شهر «کالوگا» در جنوب غرب مسکو خبر داد.
استاندار خوزستان با بیان اینکه از مسئولان استان مربوطه خواسته‌ایم متهم را به خوزستان ارجاع دهند تا با همکاری مسئولان مربوطه و دستگیرشدگان بتوانیم پازل‌های مختلف طراحی این حمله تروریستی را شناسایی کنیم، ادامه داد: در رسیدگی به این پرونده قطعا هیچ‌گونه کوتاهی نخواهد شد و پرونده را سریعا به نتیجه خواهیم رساند.
این این عوامل تروریستی و اغتشاشگر که با طراحی از قبل و برای نا امن کردن زاهدان به میدان امده بودند بیش از پنج نفر از عوامل انتظامی در کلانتری ۱۶ زاهدان را مجروح کرده و مردم عادی را نیز به رگبار بستند.
این این عوامل تروریستی و اغتشاشگر که با طراحی از قبل و برای نا امن کردن زاهدان به میدان امده بودند بیش از پنج نفر از عوامل انتظامی در کلانتری ۱۶ زاهدان را مجروح کرده و مردم عادی را نیز به رگبار بستند.
حشد شعبی با صدور بیانیه ای از خنثی سازی طرح حمله تروریستی به زائران اربعین حسینی و نیروهای امنیتی در جنوب شهر سامراء در استان صلاح الدین عراق خبر داد.
منابع فلسطینی امروز اعلام کردند که رژیم صهیونیستی درصدد ساخت ۱۲۵۰ واحد مسکونی جدید در بیت لحم است.
یکی از فرماندهان سابق ارتش روسیه گفت، روسیه می‌تواند با موشک‌های ابرفراصوت، انگلیس و جزایر اطراف را از روی نقشه محو کند. او گفت روسیه باید انگلیس را شکست دهد تا جنگ اوکراین خاتمه پیدا کند
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ