ایلان ماسک نشان داده که طراح دقیقی است و تیم اش مطمئنا توانایی دارند. خیلی زود ماشین غول پیکر ثابت خواهد کرد که آیا به وظایفی که به آن محول شده عمل خواهد کرد یا خیر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسی اولین بار زمانی که پنج ساله بود توجه اش به همسر آینده اش جلب شد چرا که آنتونلا از اقوام نزدیک "لوکاس اسکالیا" بازیکن فوتبال اهل آرژانتین و دوست دوران کودکی مسی بود. پدر اسکالیا پیش تر گفته بود وقتی مسی برای نخستین بار در دهه 90 میلادی روکوزو را ملاقات کرد پرسید:"او کیست"؟
برخی افراد ادعا دارند که تبلیغاتی را دیده‌اند که تور غذا رسانی به خرس‌ها در کوه‌های سبلان برگزار شده است. در این فیلم نان خشک را جلوی خرس‌ها ریخته و گردشگران فیلم میگیرند! غذارسانی به حیوانات درون شهر کار اشتباهی است، اما غذا دادن به حیات وحش و طبیعت اشتباهی به مراتب بزرگتر است. باید دید چه کسانی این تورها را برگزار می‌کنند و آیا مجوز برگزاری این تورها را دارند؟
تعقیب بهترین بازیکنان فوتبال جهان توسط پادشاهی سعودی باعث ایجاد شور و هیجان در بین عوامل و مدیران شده است.
آبی ها تا نخستین بازی لیگ برتر در فصل جدید فاصله چندانی ندارند و باید تکلیف دروازه خود را مشخص کنند.
جامعه ایرانی، این روز‌ها کمتر گفتگو می‌کند و سطح روابط انسانی سالم تقلیل پیدا کرده است. همین موضوع به فردگرایی و از دست رفتن روابط انسانی منتهی می‌شود. به همین دلیل کانون همه معضلات همین افزایش سطح فردگرایی است.
خلبانان و مهمانداران هواپیما دارای محفظه مخصوص به خود در هواپیما‌های پهن پیکر هستند که در آن در پرواز‌های طولانی مدت استراحت می‌کنند.
روستوف-آن-دون بزرگترین شهر در جنوب روسیه و پایتخت منطقه روستوف است که در مجاورت بخش‌هایی از اوکراین واقع شده که جنگ در آن جریان دارد.
با سه طبقه، شش موتور بزرگ و یک سالن تماشای پانوراما در دماغه و فضای کلی برای جابجایی ۸۰۰ مسافر آیا این هواپیمای مفهومی می‌تواند آینده سفر‌های هوایی باشد؟
سازمان از سونوگرافی توسط دکتر پیتر کالدول و عدم بارداری ایران خبر داد. خبری که به سرعت در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پیچید و دوباره بحث عدم شفافیت سازمان را در این پروژه سر زبان‌ها انداخت. «محمد الموتی»، دبیر تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیستی مشکل اصلی را نبود اطلاع‌رسانی شفاف می‌داند. یکی از انتقادات الموتی این است که سایت تکثیر در اسارت پروتکل پیوست رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی ندارد: «حقیقت این است که اطلاعات خاصی نیست و این بزرگ‌ترین انتقاد ما نسبت به سازمان محیط زیست است.
کیهان نوشت: مهم‌ترین چالش و بزرگ‌ترین مشکل دولت سیزدهم، نه وضعیتی است که از دولت قبل تحویل گرفته بلکه، «عوامل بروز این وضعیت» است. «وضعیت بد» و «یک دهه کم‌کاری» را می‌شود با تلاش و کوشش شبانه‌روزی و پس از چند سال سروسامان داد اما نه وقتی عوامل وضع موجود در فضای یله و رهای مجازی و غیرمجازی از درون و بیرون بدون کوچک‌ترین نگرانی مشغول عملیات و انتحارند. موفقیت دولت انقلابی یعنی پنبه شدن تمام آنچه این طیف طی سال‌ها رشته کرده‌اند.
دلشاد تهرانی به مفهوم و نگاه اصلاحی امام علی (ع) نسبت به «تبعیض» اشاره کرد و گفت: تبعیض ظلمی است که حکومت را از درون مانند خوره می‌خورد، سرمایه اجتماعی را نابود می‌کند، مردم را مایوس می‌کند، توانمندان را کنار می‌زند، ناتوانان را جلو می‌آورد و دارایی‌های عمومی را به غارت می‌برد بنابراین تبعیض بزرگترین ظلم است.
ایلان ماسک بر این باور است که ابرموشک استارشیپ او در عرض چند هفته مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و او وعده نمایشی هیجان انگیز را داده است.
امروز پنجم فوریه ۲۰۲۳ است و مرور تاریخ نشان می دهد که دقیقا بیست سال پیش دولت آمریکا با طرح یکی از بزرگترین دروغ های قرن خود، کشور عراق را به ورطه ویرانی کشاند.
با وجود تحقیقات و کاوش‌های بسیار، هنوز معما‌های زیادی پیرامون هرم بزرگ حل نشده باقی مانده است. یکی از بزرگترین این معماها، اتاق‌های مخفی درون دیوار‌های این بنا است که هنوز کشف نشده‌اند. معلوم نیست که در دل این اتاقک‌های پنهان، چه چیز‌هایی وجود دارد، اما به طور بالقوه این احتمال مطرح است که گنجینه‌ها و مصنوعات مصر باستان در این اتاق‌ها مخفی شده‌اند.
انتشار تصاویری از وضعیت مساعد یکی از ویرانی‌طلبان که اخیرا به صورت مشروط آزاد شده است، تبدیل به رسوایی بزرگ در خصوص ادعاها مبنی بر شکنجه و اعتصاب غذای وی گردید.
با غیبت علیرضا بیرانوند حالا باید دید که چه کسی در دیدار برابر ولز درون دروازه ایران خواهد ایستاد.
ستاره ایرانی درباره شانس تیم ها برای صعود در این دوره و مقایسه با دوره قبل اضافه کرد: انگلیس شانس اول است و شانس یکسانی برای سه تیم دیگر وجود دارد. در چهار سال گذشته چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و الان قصد دارم از آن تجربه ها استفاده کنم. این بزرگترین مرحله ای است که در فوتبال وجود دارد. همه نگاه ها به توست. شما فقط می‌خواهید بدرخشید تا بهترین کار را انجام دهید. این چیزی است که من واقعاً منتظر آن هستم. این جام می‌تواند فرصتی برای من باشد تا در حرفه‌ام پیشرفت بیشتری داشته باشم و قدم بزرگتری بردارم.
علاوه بر ترکیب منتخب مرحله گروهی، نام مهدی طارمی در میان برترین های لیگ قهرمانان اروپا دیده می شود.
سردار سلامی گفت: اتفاقاتی که امروز در درون کشور ما جاری است دقیقاً ظهور عینی بزرگترین تقابل بین انقلاب اسلامی و نظام در حال افول سلطه است و جوهره اصلی این تقابل راهبردی، تقابل جهل و آگاهی است. منشاء و ریشه این ناآرامی‌ها به طور دقیق بر اساس داده‌های اطلاعاتی دقیق در کانون و قلب نظام سلطه نهفته است.
فرمانده کل سپاه گفت: اتفاقاتی که امروز درون کشور ما جاری است، دقیقاً ظهور عینی بزرگترین تقابل بین انقلاب اسلامی و نظام در حال افول سلطه یعنی تقابل جهل و آگاهی است.
شبکه الجزیره اعلام کرد به ۵۰۰ گیگابایت اطلاعات از فعل‌وانفعالات درونی حزب کارگر انگلیس دست یافته که حقایقی را درباره این حزب و فضای سیاسی انگلیس، فاش می‌کنند.
برترین مدافع از حیث عملکرد تهاجمی در ارسال پاس گل‌ اکنون به دفاع از عملکرد خود و تصمیمی که برای حضور در پرسپولیس گرفته پرداخته است.
کسانی که می‌خواهند جمهوری اسلامی نباشد، بمباران دروغ راه انداخته اند، ولی راه درست این است که صدا و سیما بتواند بخش بزرگتری از جامعه را نمایندگی کند ... اگر مردم باشند شما توفیق دارید. حتی در سیاست خارجی وقتی یک دیپلمات موفق است که دارای پشتوانه قوی ملی باشد.
آنها می گویند که اگر مردم با دولت و نظام همراه شوند همانطور که در جنگ همراه شدند، بزرگترین اقتصاد منطقه در ایران شکل می‌گیرد؛ به همین دلیل می خواهند جلوی کار را بگیرند و این کار را نیز از طریق فاصله انداختن بین دولت و مردم و ایجاد شکاف انجام می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ