مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب، ملقب به «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال و طراح اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۷ که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان شد به اجرا درآمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد حبیب فرعباسی به مدت سه فصل با ذوب‌آهن تمدید شد.
توبیاس بیلرستروم توییت کرد: مجازات اعدام، غیرانسانی و برگشت ناپذیر است و سوئد به همراه دیگر کشور‌های عضو اتحادیه اجرای آن را در هر شرایطی محکوم می‌کند.
حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب، ملقب به «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال صبح امروز -شنبه ۱۶ اردیبهشت- به اجرا درآمد
در حالی امروز حبیب اسیود ملقب به چعب به دار مجازات آویخته شد که کلکسیونی از اقدامات جنایت بار در پرونده این فرد به ثبت رسیده است.
در حالی امروز حبیب اسیود ملقب به چعب به دار مجازات آویخته شد که کلکسیونی از اقدامات جنایت بار در پرونده این فرد به ثبت رسیده است.
حکم اعدام حبیب اسیود سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال به اجرا در آمد.
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس و عضو شورای شهر به عنوان مدیر تیم فوتبال امید انتخاب شد.
رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری جلسه با محمود خسروی وفا برای تیم فوتبال المپیک است.
حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب به اتهام افساد فی‌الارض از طریق تشکیل و اداره و سرکردگی گروه باغی به نام حرکة النضال‌ و طراحی و اجرای عملیات‌های تروریستی متعدد از سوی دیوان عالی کشور تایید شد.
حکم اعدام «حبیب فرج‌الله چعب» به اتهام افساد فی‌الارض از طریق تشکیل و اداره و سرکردگی گروه باغی به نام حرکة النضال‌ و طراحی و اجرای عملیات‌های تروریستی متعدد در استان خوزستان از سوی دیوان عالی کشور تایید و ابرام شد.
حکم اعدام «حبیب فرج‌الله چعب» به اتهام افساد فی‌الارض از طریق تشکیل و اداره و سرکردگی گروه باغی به نام حرکة النضال‌ و طراحی و اجرای عملیات‌های تروریستی از سوی دیوان عالی کشور تایید شد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب به اتهام افساد فی‌الارض تایید شد.
صدور حکم مدیریت برای حبیب کاشانی توسط فدراسیون به طلسمی تبدیل شده که وضعیت تیم امید را در بلاتکلیفی نگه داشته است.
رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری جلسه با مدیر منتخب کمیته ملی المپیک برای تیم امید است.
حبیب کاشانی سرپرست تیم ملی فوتبال امید برای حضور در بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک پاریس شد.
حبیب کاشانی مدیرعامل پیشین پرسپولیس و عضو فعلی شورای شهر تهران به عنوان سرپرست تیم فوتبال امید ایران انتخاب شد.
حبیب کادیماگومدوف پیشنهاد یک کشتی با جردن باروز را داد که با موافقت کشتی‌گیر آمریکایی روبرو شد.
حبیب کادیماگومدوف پیشنهاد یک کشتی با جردن باروز را داد که با موافقت کشتی‌گیر آمریکایی روبرو شد.
آخرین جلسه رسیدگی به پرونده سرکرده گروهک تروریستی «حرکة النضال» برگزار شد.
آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی «حرکة النضال» صبح امروز سه شنبه (۳ آبان) در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین قاضی ایمان افشاری برگزار شد.
جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی «حرکة النضال» امروز یکشنبه (۹ مرداد) در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین قاضی ایمان افشاری برگزار شد.
برگزاری ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی الاحوازیه که قرار بود صبح امروز، ۲۴ خردادماه، در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی افشاری برگزار شود، کنسل شد.
ششمین جلسه دادرسی پرونده حبیب فرج‌الله چعب سرکرده گروهک تروریست حرکت النضال در دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد. این جلسه با حضور متهم، وکیل مدافع و تعدادی از خانواده‌های شهدای ترور شده توسط این گروهک تروریستی برگزار شد.
امروز (یکشنبه ۹ مرداد)، جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی «حرکة النضال»، در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین قاضی ایمان افشاری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ