دوازدهمین همایش ملی نخبگان با حضور رئیس جمهور ۲۶ مهر برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان جزئیات حمایت از مستعدان علمی و نخبگان غیرایرانی را تشریح کرد.
تیم نئوپن دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب مقام اول مسابقات جهانی «پتروکاپ» در حوزه نفت و گاز شد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: در دور جدید فعالیت‌های بنیاد، از نهادهای نخبگانی به عنوان واحدهای توانمندساز حمایت می‌شود.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه توانمندی نخبگان در خدمت پیشرفت صنعت کشور بکار گرفته می‌شود، بر نقش موثر مدیران ارشد استانی‎ در موفقیت هسته‎ های مسئله‌محور تاکید کرد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از تغییر در فرایند شناسایی نخبگان خبر داد و گفت: در روش جدید به رویکردهای حل مسائل نخبگان و اثربخشی در حوزه های فناوری، صنعتی و فرهنگی توجه کرده ایم.
نگاه ژرف مقام معظم رهبری به موضوعات علم، فناوری و دانشگاه راهگشای مشکلات این روزهای دانش و فناوری است و اگر فعالان عرصه علم و دانش به آن توجه کنند شاهد رشد هرچه بیشتر این حوزه ها خواهیم بود.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت:شناسایی نخبگان حوزه فرهنگ و هنر و رسانه از تغییر رویکردهای مهم بنیاد است.
سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان گفت:دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به موضوع نخبگان دارد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: برقراری ارتباط نظام‌مند سیستم اداری استان‌ها و نخبگان استانی مقیم پایتخت ضرورت دارد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت:بنیاد ملی نخبگان تمام امکانات خود را برای حضور نخبگان در حل مسائل کشور به کار گرفته است،این بنیاد تلاش دارد از این راه اثرگذاری نخبگان در جامعه را حداکثری کند.
نخستین جلسه ملاقات عمومی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با جمعی از افراد درخواست‌کننده در سامانه ارتباط مستقیم با قائم مقام بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: درصدد هستیم دانش آموزان بی بضاعت مستعد در مناطق محروم را شناسایی کنیم و تحت پوشش قرار دهیم.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به لزوم تزریق توان نخبگانی در صنعت، گفت: طرح بورسیه تحصیلی نخبگان در صنعت که برای اولین بار در یزد اجرا شد، از سال آینده در سراسر کشور اجرایی می‌شود.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: خوشبختانه مراحل استخدام نخبگان در دستگاه‌های اجرایی کشور با سرعت و کیفیت مناسبی در حال پیگیری و انجام است.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان تامین مسکن نخبگان را مسئله ای ضروری دانست و گفت: درصدد هستیم که این دغدغه نخبگان را برطرف کنیم.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: مقام معظم رهبری ازدستگاههای اجرایی درخواست داشتند که زمینه ارتباط نخبگان با مراکز علمی دنیا را فراهم کنند.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: مقام معظم رهبری بعد از جلسه دیدار با نخبگان دستور دادند که نظرات نخبگان دسته‌بندی شده و برای رئیس‌جمهور محترم ارسال شود.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: مقام معظم رهبری بعد از جلسه دیدار با نخبگان دستور دادند که نظرات نخبگان دسته‌بندی شده و برای رئیس‌جمهور محترم ارسال شود.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: مقام معظم رهبری ازدستگاههای اجرایی درخواست داشتند که زمینه ارتباط نخبگان با مراکز علمی دنیا را فراهم کنند.
به گفته قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، نخبه به فردی برجسته و کارآمد اطلاق می‌شود که در خلق و گسترش علم، فناوری، هنر، ادب، فرهنگ و مدیریت کشور در چارچوب ارزش‌های اسلامی اثرگذاری بارز داشته باشد و همچنین فعالیت‌های وی بر پایه هوش، خلاقیت، انگیزه و توانمندی‌های ذاتی از یک سو و خبرگی، تخصص و توانمندی‌های اکتسابی از سوی دیگر، موجب سرعت بخشیدن به پیشرفت و اعتلای کشور شود.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بنا داریم بر اساس یک برنامه ریزی مشخص نرخ بازگشت نخبگان ایرانی غیرمقیم به کشور را به هزار نفر در سال افزایش دهیم.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان بر لزوم زمینه‌سازی برای حکمرانی نخبگان تاکید کرد و بهترین راه برای تحقق این مهم را انتصاب نخبگان در مناصب و مسئولیت‌های کلان کشور دانست.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از تصویب کلیات طرح تأمین مسکن نخبگان در جلسه هیأت امنای این بنیاد خبر داد و گفت: جزئیات این طرح پس از نهایی شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از آمادگی بنیاد برای ایجاد فضای نخبگانی در کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ