مصطفی قمری وفا از دیدار قائم‌مقام بانک مرکزی با معاون وزیر دارایی و مقامات ارشد بانکی چین در تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار قائم مقام وزیر امور خارجه صربستان تاکید کرد ایران هیچ محدودیتی برای توسعه‌ی روابط با این کشور قائل نیست.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور در دیدار شهردار همدان، آخرین نکات پیرامون پرونده ثبت جهانی هگمتانه را بررسی و بر رفع موانع موجود، تأکید کرد.
نایب‌ رئیس مجلس فلسطین در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید حاج‌قاسم سلیمانی در مسیر آزادسازی فلسطین جان خود را فدا کرد.
شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، بر آمادگی وزارت خارجه کشورش برای کمک به پیشبرد روابط دوجانبه و تحقق نیات خوب رهبران دو کشور تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه امارات گفت: ایران محدودیتی برای گسترش روابط با امارات قائل نیست و در این راستا زمینه سازی برای برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور را خواستار شد.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار عیسی بورو قائم مقام وزیر امور خارجه بورکینافاسو گفت: جمهوری اسلامی ایران توسعه روابط با کشورهای آفریقایی را در دستور کار خود قرار داده است.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار قائم مقام وزارت امورخارجه پاکستان با اشاره به جایگاه ویژه این کشور در سیاست خارجی ایران گفت: ایران هیچ محدودیتی در توسعه مناسبات با پاکستان ندارد.
معلون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در دیدار قائم مقام وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی پاکستان عزم و اراده جدی تهران جهت گسترش بیش از پیش همکاری‌ها با اسلام آباد را مورد تأکید قرار داد.
معلون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در دیدار قائم مقام وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی پاکستان عزم و اراده جدی تهران جهت گسترش بیش از پیش همکاری‌ها با اسلام آباد را مورد تأکید قرار داد.
قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق، دوشنبه ۸ خرداد با علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در محل شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد.
قائم مقام باشگاه پیکان از عملکرد تیمش در دیدار برابر پرسپولیس تمجید کرد و گفت: همه دیدند که پیکانی ها با شرافت بازی کردند.
شمخانی در دیدار با محمد بن عبدالعزیز الخلیفی وزیر مشاور در امور خارجی قطر گفت: هیچ محدودیتی برای تقویت و گسترش مناسبات با همسایگان قائل نیستیم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در راستای گرامیداشت مقام شهدا با حضور در منزل شهید قاسم حمید به عنوان شهید شاخص نیروی پدافند، با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.
همزمان با ششمین روز دهه فجر، جمعی از نخبگان بخش کشاورزی با سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و ناصر باقری‌مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان دیدار و گفت و گو کردند.
روایت جالب قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از همراهی با سردار سلیمانی در دیدار شبانه با گروهی از اشرار مناطق جنوبی کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام‌ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ساعتی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه وارد استان کرمان شد.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: مقام معظم رهبری بعد از جلسه دیدار با نخبگان دستور دادند که نظرات نخبگان دسته‌بندی شده و برای رئیس‌جمهور محترم ارسال شود.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: مقام معظم رهبری بعد از جلسه دیدار با نخبگان دستور دادند که نظرات نخبگان دسته‌بندی شده و برای رئیس‌جمهور محترم ارسال شود.
محمد عباس‌زاده با کامل کردن هت‌تریک خود، بردی بزرگ را در دیدار تماشایی تراکتور - نفت مسجدسلیمان برای تیمش رقم زد.
نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران با درخشش در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در صربستان به مدال طلا رسید.
ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان در نیمه دوم دیدار گل‌گهر و سپاهان با ظرفیت کامل میزبان این مسابقه دیدنی بود.
وزیر امور خارجه گفت: مصمم هستیم در تعامل با قوه قضائیه و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی حقوقدانان، اجرای عدالت نسبت به مرتکبین جنایت ترور «حاج قاسم» محقق شود.
قائم مقام وزارت خارجه اتریش با «علی باقری» معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ