نائب رئیس پارلمان لبنان با فرستاده آمریکا درباره ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار عیسی بورو قائم مقام وزیر امور خارجه بورکینافاسو گفت: جمهوری اسلامی ایران توسعه روابط با کشورهای آفریقایی را در دستور کار خود قرار داده است.
دیدار کنگره ملی بزرگداشت شهدای سبزوار و نیشابوربا مقام معظم رهبری
دیدار حسن زرنگار کاردار ‎سفارت ایران در عربستان با سرلشگر خلبان «احمد الدبیس» فرمانده منطقه غرب در وزارت دفاع ‎عربستان را به منظور خروج اتباع ایرانی از خاک ‎سودان را مشاهده می‌کنید.
یک منبع آمریکایی از بایکوت کامل سفر وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به واشنگتن از سوی مقامات دولت آمریکا خبر داد.
نخست وزیر مصر که به دوحه سفر کرده است با امیر قطر دیدار و گفتگو کرد.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه امروز با «وانگ یی» دیپلمات ارشد چینی در مسکو دیدار و گفتگو کرد.
دیدار جمعی از مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی با مقام معظم رهبری
وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس امروز با فرمانده مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) در اراضی اشغالی دیدار و درباره ایران گفتگو کرد.
«برت مک‌گورگ» هماهنگ کننده امور غرب آسیا و شمال آفریقا در کاخ سفید در سفر به بغداد با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق دیدار و رایزنی کرد.
در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها جمعی از مداحان و شاعران اهل‌بیت علیهم‌السلام با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
سردار رمضان شریف گفت: اینکه رییس جمهور آلمان با بازیکن پرخاشگر، ملاقات و به کمک او می‌خواهد ایران را آزاد کند و رئیس جمهور فرانسه هم با زنی بدون استحکام خانواده ملاقات می‌کند و می‌خواهد مردم ایران را آزاد کند از عجایب تاریخ بشریت است.
رئیس جمهور ترکیه امروز با رئیس مجلس شورای عربستان در آنکارا دیدار و گفتگو کرد.
سید ابراهیم رئیسی در دیدار هو، چون هوا معاون نخست وزیر چین با بیان اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران و چین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در حال گسترش بوده است، گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.
مصطفی قمری وفا از دیدار قائم‌مقام بانک مرکزی با معاون وزیر دارایی و مقامات ارشد بانکی چین در تهران خبر داد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز دوشنبه ۷ آذر، با تعدادی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
دوازدهمین همایش ملی نخبگان با حضور رئیس جمهور ۲۶ مهر برگزار می‌شود.
رئیس جمهوری ترکیه در حاشیه نشست سران اروپایی در پراگ با نخست وزیر ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.
فؤاد حسین در دیدار با عضو شورای امنیت ملی آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل، با او درباره تحولات عراق و منطقه گفتگو کرد.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک رسانه عبری اعلام کرد که به دنبال پیشرفت در مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی، دیدار مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با «آنتونی بلینکن» درباره ایران لغو شده است.
لغو دیدار وزیر خارجه آمریکا با حولاتا و برگزاری آن در سطح معاون وزیر درحالی است که تل آویو تلاش گسترده‌ای در راستای قانع کردن آمریکا برای‌عدم امضای توافق با ایران کرده است.
نائب رئیس پارلمان لبنان با فرستاده آمریکا درباره ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی دیدار کرد.
رسانه های صهیونیست از دیدار و رایزنی مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه آمریکا درباره ایران و ترسیم مرزهای دریایی با لبنان خبر دادند.
قائم مقام وزارت خارجه اتریش با «علی باقری» معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ