وزارت خارجه آمریکا امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: واشنگتن انتظار هیچ پیشرفت یا تحولی در روابط دوجانبه با پکن را از سفر بلینکن به چین ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که واشنگتن در حال فرو رفتن در اعماق جنگ با روسیه است و انتظار دارد که جنگ اوکراین مدت زمانی طولانی ادامه پیدا کند.
کاخ سفید اکنون به دنبال کنترل اوضاع تا یک زمان خاص، یعنی انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر ۲۰۲۴ است. تا آن زمان، هدف این است که اطمینان حاصل شود شرایط بحرانی نمی‌شود. با این تفاهم، تهران به سمت تولید سلاح هسته‌ای نمی‌رود و احتمال حمله اسرائیل به ایران نیز به شدت کاهش می‌یابد. واشنگتن امیدوار است از این زمان برای تمرکز بر دو جبهه‌ای که به نظرش جبهه‌های اصلی است، یعنی چین و جنگ روسیه-اوکراین، استفاده کند. انتظار اولیه آمریکا از اسرائیل این است که مداخله‌ای نکند.
مشاور امنیت ملی آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که واشنگتن با وجود آگاهی از خطرات زیانبار بمب‌های خوشه‌ای علیه غیرنظامیان، قصد دارد هزاران بمب خوشه‌ای را در اختیار اوکراین قرار دهد.
مشاور امنیت ملی آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که واشنگتن با وجود آگاهی از خطرات زیانبار بمب‌های خوشه‌ای علیه غیرنظامیان، قصد دارد هزاران بمب خوشه‌ای را در اختیار اوکراین قرار دهد.
شبکه سی‌ان‌ان در گزارشی اعلام کرد که واشنگتن انتظار داشته که شورش خنثی‌شده ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، «به مراتب خونین‌تر» باشد!
بر این پایه همکاری ایران با آژانس در سه ماه آینده اهمیت فوق‌العاده زیادی خواهد داشت. شاید به همین دلیل هم باشد که پس از انتشار آخرین گزارش مدیر کل فعل و انفعالات سیاسی و ضد ایرانی از سوی اسرائیل و محافل رادیکال آمریکایی برای زیر سوال بردن اعتبار داده‌های این گزارش افزایش یافته است. اگر تاثیرپذیری مدیر کل از طرف آمریکایی امکان‌پذیر است، متاثر شدن از این فضای تبلیغاتی جدید نیز چندان دور از ذهن نیست.
وبگاه رسمی کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای از جلسه و دیدار «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی دولت بایدن و مقامات صهیونیستی در واشنگتن با موضوع ایران خبر داده است.
یک روزنامه آمریکایی با انتشار تحلیلی عنوان کرد که مقامات واشنگتن با مانع‌تراشی در مسیر برقراری صلح در یمن، شرایط را به سوی ازسرگیری جنگ در این کشور، سوق می‌دهند.
وزیر دفاع آمریکا می گوید واشنگتن انتظار دارد که اوکراین به زودی حملاتی را علیه مواضع روسیه صورت دهد.
واشنگتن قول داده بود که تانک‌های "آبرامز ام-۱" را به اوکراین بفرستد، اما یکی از مقامات آمریکایی گفت که درباره این تانک‌ها قرارداد بسته خواهد شد، به این معنی که به زودی تحویل داده نمی‌شوند، در حالی که سایر کشور‌هایی که از این نوع تانک‌ها استفاده می‌کنند برای ارسال آن‌ها به اوکراین تحت فشار قرار می‌گیرند.
در پی انتشار تصاویری از رفتار خشن پلیس آمریکا با «تایر نیکولز» جوان سیاه‌پوست در «ممفیس» که به مرگ او منجر شد، شهرهای لس‌آنجلس و واشنگتن برای دومین شب پیاپی صحنه اعتراضات شد.
راشاتودی در مطلبی می نویسد با کنترل جمهوری خواهان بر مجلس نمایندگان آمریکا، انتظار می رود روابطه این کشور با چین وارد چالش های جدیدی شود.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین امروز با انتشار پیامی تصریح کرد: دخالت آمریکا در امور داخلی ونزوئلا هم شکست خورد؛ آیا واشنگتن درس می گیرد؟
آمریکا «انتظار ندارد» جنگ اوکراین در زمستان متوقف شود.
وزیر خارجه آمریکا امروز در آستانه بازی فوتبال میان تیم های تهران- واشنگتن گفت: مشتاقانه در انتظار مسابقه رقابتی ایران و آمریکا هستم.
وزیر خارجه آمریکا امروز در آستانه بازی فوتبال میان تیم های تهران- واشنگتن گفت: مشتاقانه در انتظار مسابقه بسیار رقابتی میان ایران و آمریکا هستم.
سفارت روسیه در واشنگتن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد آمریکا به انتخاب مردم روسیه درباره پایبندی به هنجارهای اخلافی این کشور احترام نمی‌گذارد و این مداخله آشکار در امور داخلی روسیه است.
یک روزنامه لبنانی با انتشار گزارشی نوشت که دولت آمریکا به دولت لبنان ابلاغ کرده است که کمک سوختی ایران به این کشور، مشمول تحریم‌های تحمیلی واشنگتن علیه تهران است و به بیروت مجوز دریافت سوخت از ایران حتی رایگان را نمی‌دهد.
نماینده آمریکا در امور ایران بامداد شنبه با انتشار پستی در حساب توئیتری خود به طرح ادعاهای مداخله گرایانه علیه تحولات داخلی ایران پرداخت.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد در سند راهبرد دفاع ملی جدید این کشور، چین مهمترین چالش پیش‌روی واشنگتن است.
وندی شرمن معاون وزیر امورخارجه آمریکا با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود به تجمع روز شنبه جمعی از ایرانیان در شهر‌های واشنگتن و لس‌آنجلس واکنش نشان داد.
سفارت روسیه در واشنگتن به مناسبت سالگرد خروج نیروهای آمریکا از افغانستان با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد واشنگتن باید به شکست در جنگ افغانستان اعتراف کند.
معاون وزیر امور خارجه قطر در این دیدار بر اهمیت طی مسیر در زمینه احیای توافق هسته‌ای که در راستای امنیت و ثبات منطقه است تاکید کرد و گفت که قطر در انتظار توافق نزدیک میان آمریکا و جمهوری اسلامی ایران است.
سخنگوی وزارت امور خارجه چین با انتشار عکس هایی ریاکاری آمریکا در ارتباط با مفهوم «جامعه بین‌ الملل» و جنایت‌های واشنگتن در دیگر کشورها را فاش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ