وبگاه رسمی کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای از جلسه و دیدار «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی دولت بایدن و مقامات صهیونیستی در واشنگتن با موضوع ایران خبر داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک خبرگزاری ژاپنی در گزارشی نوشت که رئیس جمهور چین در جلسه‌ای در سال ۲۰۲۰ با مقامات نظامی این کشور، گفته که پکن در حال طلوع و غرب در مسیر غروب و افول است.
در جلسه امروز مقامات فدراسیون فوتبال با مدیران رسانه باشگاه‌ها یک بند جالب در آیین‌نامه رسانه‌ای مسابقات افشا شد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرار است در بروکسل با همتای آمریکایی خود، «لوید آستین» درباره ایران گفتگو کنند.
خبرگزاری رویترز از تشکیل جلسه مقامات ارشد اطلاعاتی بیش از ۲۰ کشور در سنگاپور خبر داد.
خبرگزاری رویترز از تشکیل جلسه مقامات ارشد اطلاعاتی بیش از ۲۰ کشور در سنگاپور خبر داد.
کاخ سفید از دیدار «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی دولت بایدن و مقامات صهیونیستی در واشنگتن خبر داد.
هفت تن از کارکنان کنگره و مقامات رسمی دولت آمریکا از برگزاری اولین جلسه محرمانه دولت جو بایدن برای تمامی سناتورها با محوریت ایران خبر دادند؛ جلسه‌‌‌ای که عصر روز گذشته به وقت واشنگتن برگزار شد و طی آن مقامات ارشد این کشور توضیحاتی در خصوص مساله ایران ارائه دادند.ب
مصوبات جلسه کارگروه عالی نظارت بر مسابقات که با دستور ویژه رئیس فدراسیون فوتبال با محوریت دبیرکل برگزار شده بود، اعلام شد.
صبح‌ امروز جلسه قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه، با حضور معاون اول قوه ‏قضاییه و سایر مقامات عالی دستگاه قضا برگزار شد.
صبح‌ امروز جلسه قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه، با حضور معاون اول قوه ‏قضاییه و سایر مقامات عالی دستگاه قضا برگزار شد.
نماینده قم در مجلس نسبت به شایعه منتشر شده درباره حضور پسر علی شمخانی در دیدارش با مقامات امارات واکنش نشان داد.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد، امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود؛ اما آنطور که یکی از اعضای هیات رییسه مجلس اعلام کرده، این جلسه به تعویق افتاده است.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود اما آنطور که یکی از اعضای هیئت رییسه مجلس اعلام کرده این جلسه به تعویق افتاده است.
«آقای امیرعبدالهیان در جلسه امروز همچنین درباره مذاکرات هسته‌ای گفت، مقامات عمانی اخیراً بارها تمایل خود را برای ایفای نقش میانجی‌گری بین ایران و آمریکا برای به سرانجام رساندن مذاکرات هسته‌ای بیان کرده است. در همین راستا پادشاه این کشور اعلام کرده است که در تلاش است تا با پیام‌هایی که میان مقامات ایران و آمریکا تبادل می‌کند، در آینده‌ای نزدیک و با خبری خوش به ایران سفر کند.»
آبراهامیان نشان می‌دهد که امریکایی‌ها و بریتانیایی‌ها، همزمان با مذاکرات، به فکر جانشینی برای مصدق بودند. در جلسه مقامات بلندپایه امریکایی و بریتانیایی در ۲۶ اردیبهشت ۱۳۳۱ در واشنگتن با ارایه فهرستی از رجال سیاسی و نظامی ایران، به بررسی سوابق نخست‌وزیران احتمالی برای «حل و فصل مساله نفت» پرداختند.
در این جلسه مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به اتهامات بی پایه و اساس مقامات فرانسوی علیه کشورمان اعلام و اینگونه مداخلات غیر قابل قبول، تقبیح و محکوم شد.
کاخ سفید میزبان مقامات کشورها و ۱۳ شرکت جهانی در واشنگتن است. هدف از این اجلاس بررسی تهدید فزاینده باج افزارها و دیگر جرائم سایبری از جمله استفاده غیرقانونی از رمزارزها است.
نخستین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره جدید با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در آستانه جلسه مشترک با مقامات رژیم صهیونیستی تصریح کرد که بروکسل و تل‌آویو درباره توافق هسته‌ای ایران با یکدیگر اختلاف نظر دارند.
مقامات آمریکایی در یک جلسه به نمایندگان کنگره اعلام کردند که مذاکرات توافق هسته‌ای با ایران متوقف شده است.
سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان گفت: جلسه بررسی جابه‌جایی ریل راه‌آهن از محوطه تپه‌حصار دامغان از مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان با حضور مقامات کشوری برگزار شد.
امروز مطالبی همچون سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟، جهش قیمت دلار در بازار امروز، پیش بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده، آیا عامل محرکی برای افزایش بیت کوین وجود دارد؟، آیا سابیک برنامه‌ای برای افزایش سرمایه دارد؟، نظرسنجی: خودرو در بورس کالا عرضه شود یا خیر؟، جزییات برنامه افزایش سرمایه ۷ نماد بورسی و فرابورسی،  اعتراض بورس بازان به وزارت صمت!، سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
از زمانی که این پرونده شکل گرفت، تیم های منسجمی در قوه قضائیه و وزارت امور خارجه برای حمایت از این تبعه ایرانی شکل گرفت، چراکه واقعا یک پرونده کاملا سیاسی و ناعادلانه ای شکل گرفته بود. علاوه بر قوه قضائیه، وزارت امورخارجه هم از طریق سفارتخانه ها و هم از طریق مقامات مختلف ستاد وزارت خارجه و سفارت سوئد، پیگیری های مختلفی انجام دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ