در پی انتشار تصاویری از رفتار خشن پلیس آمریکا با «تایر نیکولز» جوان سیاه‌پوست در «ممفیس» که به مرگ او منجر شد، شهرهای لس‌آنجلس و واشنگتن برای دومین شب پیاپی صحنه اعتراضات شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی که از روز گذشته با عنوان روز اختلال عمومی آغاز شده بود، امروز چهارشنبه نیز با پیوستن پزشکان و کادر درمان به صف معترضان ادامه پیدا کرد.
اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی که از روز گذشته با عنوان روز اختلال عمومی آغاز شده بود، امروز چهارشنبه نیز با پیوستن پزشکان و کادر درمان به صف معترضان ادامه پیدا کرد.
شامگاه گذشته اعتراضات گسترده صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در بیست و هفتمین هفته متوالی ادامه پیدا کرد.
هواداران پاری سن ژرمن به اعتراض شدید خود علیه ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه، ادامه می‌دهند.
اتحادیه‌های فرانسه در ادامه فراخوان‌های اعتراضی علیه اصلاحات قانون بازنشستگی در این کشور، با فراخوان جدیدی مردم را به تظاهرات دعوت کردند.
در ادامه اعتراضات علیه اصلاحات قانون بازنشستگی در فرانسه، حدود ۳۰۰ معترض در روز کارگر بازداشت شدند.
تصاویر مخابره شده از سوی رسانه ها نشان دهنده حضور تعداد زیادی از نیروهای امنیتی و پلیس فرانسه برای سرکوب اعتراضات مردم پاریس است که برای چهارمین بار به طرح جدید «ماکرون» اعتراض کرده اند.
علی ربیعی گفت: امروز متاسفانه عده‌ای هنوز در سیاستگذاری‌ها به معیشت میلیون‌ها نفر بی اعتنا هستند؛ از جمله سیاست‌هایی که در قبال فضای مجازی امروز شاهد هستیم زندگی میلیون‌ها نفر را با طعم بیکاری آشنا کرده است.
در حالیکه لهستان به کمک نظامی به اوکراین ادامه می دهد، مردم این کشور در تدارک تجمعی جهت بیان اعتراض خود نسبت به این موضوع هستند.
با توجه به اینکه بسیاری از کشور‌ها از ایران قوی در هراسند، اعمال تحریم‌های جدید و قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی قطعاتی از پازل تضعیف ایران و استمرار نقشه‌ای است که تمامیت و اقتدار ایران را هدف گرفته است. در ادامه شدت گرفتن تحریم‌ها علیه ایران در جهت تسریع در فروپاشی اقتصادی کشور و گسترش اعتراضات، اگر تحریم‌ها نتیجه مطلوب را حاصل نکرد، ائتلاف جهانی، محاصره و جنگ علیه ایران به عنوان گزینه‌های دیگر پیش رو قابل پیش بینی است.
فرجی‌راد گفت: واکنش ایران در برابر اعتراضات اخیر ایران یکی از مسائلی است که مورد توجه اروپایی‌ها قرار دارد. چند بار تاکنون مسائل حقوق بشری مورد اشاره مقام‌های ارشد اروپایی قرار گرفته است. در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو هم قطعنامه‌ای علیه ایران تصویب شد. تا زمانی که در داخل مفاهمه‌ای صورت نگیرد و از شتاب اختلافات داخلی کم نشود و در خارج هم افکار عمومی علیه ایران فعال باشد، طبیعتا این تنش‌ها ادامه پیدا می‌کند.
در ادامه سیاست‌های مداخله‌جیانه علیه کشورمان، وزارت امور خارجه فرانسه در اعتراض به اجرای حکم علیرضا اکبری، کاردار ایران در پاریس را احضار کرد.
ساکنان حومه غربی دیرالزور سوریه به اعتراضات خود علیه شبه نظامیان قسد مرتبط به آمریکا ادامه دادند.
منابع سوری از ادامه اعتراضات ساکنان حومه غربی دیرالزور سوریه علیه اقدامات شبه نظامیان وابسته به واشنگتن خبر دادند.
شامگاه گذشته تظاهرات در نقاط مختلف اردن در اعتراض به افزایش قیمت سوخت از سوی دولت این کشور، ادامه پیدا کرد.
در ادامه سیاست‌های مداخله جویانه کشورهای غربی علیه کشورمان،‌ فرانسه به اجرای حکم اعدام مجیدرضا رهنورد واکنش نشان داد.
علی مطهری راهکار عبور جمهوری اسلامی از اعتراضات و بحران فعلی را انتخابات آزاد دانسته و هشدار می دهد «اگر بنا باشد همین رویه ادامه پیدا کند، و اگر بنا باشد انتخابات‌های آینده مانند انتخابات‌های قبلی باشد، حتما آینده خوبی نخواهیم داشت.»
هواداران آلمانی همچنان به اعتراض‌شان علیه برگزاری جام جهاین 2022 در قطر ادامه می‌دهند.
شامگاه ۴ آبان امسال، خبر شهادت یک طلبه بسیجی در شهرک اکباتان به بازپرس جنایی و تیم تحقیق اعلام شد. لحظاتی بعد بازپرس محمدرضا صاحب‌جمعی، سرهنگ مسلمی رئیس اداره دهم پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که طلبه جوان آرمان علی‌وردی نام داشته که بر اثر شکنجه چند اغتشاشگر در یکی از پارکینگ‌های شهرک اکباتان به شهادت رسیده است.
مطهری نوشت: مردم اعتراض دارند که چرا منتقد باید بازداشت شود درحالی که رهبر انقلاب گفته‌اند: «ممکن است کسی از من انتقاد داشته باشد، باید بتواند حرفش را بزند.» افرادی که تصمیم به بازداشت کسانی مانند آقای تاجزاده می‌گیرند چه کسانی هستند؟ چرا این رویه همچنان ادامه دارد؟
در پی وقوع ناآرامی‌ها مردم انقلابی قم امروز جمعه اول پاییز ۱۴۰۱ پس از اقامه نماز جمعه، از میدان جانبازان به سمت میدان روح الله بیت امام راحل (ره) راهپیمایی کردند و علیه آشوبگران شعار سر دادند.
صدها نفر از مردم آلمان در شهر لوبمین در شمال شرقی این کشور در اعتراض به سیاست های برلین علیه روسیه و ادامه صادرات سلاح به اوکراین، برای دومین روز پیاپی تظاهرات برگزار کردند.
اسرای فلسطینی در ادامه روند اعتراضات فراگیر خود علیه سیاست سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی، اقدامی جدید را در دستور کار قرار داده اند.
اسرای فلسطینی که بر اساس مصوبه غیر قانونی و ضد حقوق بشری موسوم به «بازداشت اداری» از سوی رژیم صهیونیستی، مجبور به گذراندن حبس هستند، همچنان به اعتراض علیه این قانون ادامه می دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ