بر این پایه همکاری ایران با آژانس در سه ماه آینده اهمیت فوق‌العاده زیادی خواهد داشت. شاید به همین دلیل هم باشد که پس از انتشار آخرین گزارش مدیر کل فعل و انفعالات سیاسی و ضد ایرانی از سوی اسرائیل و محافل رادیکال آمریکایی برای زیر سوال بردن اعتبار داده‌های این گزارش افزایش یافته است. اگر تاثیرپذیری مدیر کل از طرف آمریکایی امکان‌پذیر است، متاثر شدن از این فضای تبلیغاتی جدید نیز چندان دور از ذهن نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گناوه- رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: با هدف پاسداشت هفته محیط زیست، حاشیه کانال (خور) بندر گناوه با مشارکت دستگاه‌های متولی پاک‌سازی شد.
8 نفر از جمله هفت کودک در جریان ریزش جایگاه کانال قایقرانی استان روستوف روسیه مجروح و کشته شدند.
روند نزولی دلار در بازارهای غیر رسمی روز چهارشنبه با شدت بیشتری ادامه یافت و این ارز طی ۲ ساعت ابتدایی معاملات، کانال ۵۴ هزار تومانی را ترک کرد.
کانال حسن روحانی، رئیس جمهور سابق به افتتاح سامانه انقال آب به دریاچه ارومیه واکنش نشان داد.
ساخت سد کانی‌سیب یکی از مهمترین پروژه‌های دولت روحانی برای احیای دریاچه ارومیه است که می‌تواند سالانه بیش از ۶۰۰ میلیون مترمکعب آب را به سمت دریاچه روانه کند.
مهمترین اتفاق معاملات امروز بازار سرمایه فتح دوباره کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد بود.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی می گوید باید ارتباط میان آژانس و جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح حفظ شود.
شاخص کل بورس در معاملات امروز تا به این لحظه موفق شده است مقاومت کانال اولیه به سمت بالا را شکسته و وارد کانال صعودی جدید شود.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که حفظ کانال های ارتباطی با روسیه و چین در حال حاضر از اهمیت بسیاری برخوردار است.
سرهنگ پاشایی درباره آموزش‌های مجازی اظهار می‌کند: ما در فضای مجازی آموزش موارد خلاف ساخت سلاح و مهمات و وسایل محترقه و آموزش ساخت کوکتل مولوتوف داشتیم که تعدادی در این زمینه دستگیر شدند، ولی برخی از آن‌ها خارج از مرز هستند. آن‌ها اقدام به دایر کردن یک صفحه یا کانال می‌کنند و از آنجا فعل مجرمانه خود را انجام می‌دهند. بعضی وقت‌ها اهداف‌شان تجاری و کلاهبرداری است و بعضی وقت‌ها لطمه زدن به امنیت کشور و بی‌اعتبارکردن کشور است.
کانال «دنیای مغز و شناخت در نرم افزار آموزشی شاد» با هدف ارتقای دانش و توانمندسازی شناختی نوجوانان، فعالیت خود را آغاز کرد.
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد گفت: پیدا شدن شهر زیر زمینی و آثار تاریخی در تونل خط ۳ واقع در منطقه سیدی شایعه است و شرکت قطارشهری با پدیده‌ای به نام شهر زیر زمینی مواجه نشده است.
مقامات مسئول مصری در گفت‌وگو با اسپوتنیک اعلام کردند پس از ساعت‌ها تلاش قایق‌های یدک‌کش موفق شدند کشتی‌به‌گل‌نشسته را دوباره شناور کنند.
رسانه‌های مصری اعلام کردند در پی به‌گِل‌نشستن یک کشتی در کانال سوئز، این گذرگاه دریایی بار دیگر بسته شده است.
اعتراضات دانشجویان دانشگاه تربیت‌مدرس هم با سرد شدن هوا و رسیدن ایام امتحانات، تا حد زیادی فروکش کرده است. فقط کانال گاندو است که همچنان برای برخی دانشجویان خط و نشان می‌کشد، تعدادی از دانشجویان هم با احکام قضایی و انضباطی مواجه شده‌اند و سایه حراست را همچنان بر سر خود حس می‌کنند و حتی معتقدند وضعیت نسبت به بهار امسال بدتر شده است
یک منبع آگاه امنیتی از شناسایی یک کانال دانشجویی وابسته به شبکه معاندین در استان یزد شناسایی و تحت پیگرد قضایی قرار گرفت.
رژیم صهیونیستی در تلاش است با ایجاد یک آبراهه جدید از دل اراضی اشغالی، دریای سرخ را به دریای مدیترانه مرتبط ساخته و درآمدهای هنگفت کانال سوئز را از آنِ خود کند.
کانال سوئز تنها مسیر اتصال آسیا به اروپا است و چنین انحصاری می‌تواند برای اقتصاد جهانی مخاطره‌آمیز باشد.
علی دایی می‌گوید که صفحه شخصی و حسابی در توییتر و تلگرام ندارد.
کانال آب عباس آباد واقع در منطقه ۲۰، در سه سال گذشته به قتلگاه کودکان تبدیل شده است. طی این مدت چهار کودک در کانال سقوط کرده و جان باختند. آخرین حادثه ۶ اسفند ۱۴۰۰ رخ داد که در آن کودک ۶ ساله بعد از سقوط در کانال، جان باخت.
روابط عمومی کل سپاه با رد انتساب برخی کانال‌ها به این نهاد اعلام کرد: همانگونه که در گذشته هم تاکید شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچگونه کانال رسمی در شبکه‌های اجتماعی ندارد.
وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد: لازم است کانال های ارتباطی با تصمیم‌ گیرندگان در روسیه از جمله ولادیمیر پوتین رئیس‌ جمهور این کشور حفظ شود.
شاخص کل بورس تهران امروز (شنبه، ۱۹ شهریورماه) با ۱۵ هزار و ۴۲۴ واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحدی ایستاد.
شاخص کل بورس تهران امروز (شنبه، ۱۹ شهریورماه) با ۱۵ هزار و ۴۲۴ واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحدی ایستاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ