واشنگتن قول داده بود که تانک‌های "آبرامز ام-۱" را به اوکراین بفرستد، اما یکی از مقامات آمریکایی گفت که درباره این تانک‌ها قرارداد بسته خواهد شد، به این معنی که به زودی تحویل داده نمی‌شوند، در حالی که سایر کشور‌هایی که از این نوع تانک‌ها استفاده می‌کنند برای ارسال آن‌ها به اوکراین تحت فشار قرار می‌گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چلسی با جذب رابرت سانچز و انتخاب او به عنوان دروازه‌بان شماره یک اشتباه بزرگی را مرتکب شد.
حسین پورحمیدی با یک اشتباه دیگر زمینه‌ساز گل پرسپولیس شد.
نشریه هیل در گزارشی نوشته که ارتش آمریکا با بحران بی‌سابقه جذب نیرو مواجه شده است و برای حل این بحران دو گزینه روی میز دارد.
وستهم با پیشنهاد بالاتر برای خرید هری مگوایر، کاپیتان برکنار شده منچستریونایتد بازگشت. این تیم همچنین علاقه‌مند است تا برای خرید اسکات مک‌تامینی، هافبک اسکاتلندی یونایتد‌ها هم تلاش کند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: نرخ فرونشست در اصفهان بر اساس مطالعات صورت گرفته بین ۵ تا ۱۸ سانتی‌متر در نوسان است.
ویدیویی به نام بلوار اندرزگو منتشر می‌شود که سعی دارد القاء کند نیرو‌های یک ضابط قضایی ناشناس در کشور به بی حجاب‌ها تذکر می‌دهند. نوع ویدیو از ترکیب تصویر، موسیقی و افزوده‌های گرافیکی، چون شناسایی افراد به کمک هوش مصنوعی و البته اعلام معرفی افراد به مراجع قضایی قصد دارد فضایی از ارعاب را برای مخاطب ایجاد کند.
حملات و تجاوزات صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین باردیگر از سر گرفته شده است و صهیونیست‌ها تلاش دارند با بمباران اردوگاه جنین، خانوارها را از این اردوگاه بیرون کنند.
تیم ملی نروژ شب گذشته در حالی که به نظر برنده بازی می‌رسید، برابر تیم ملی اسکاتلند شکست تلخی خورد
فوزی جلیلیان، صاحب یک آبمیوه‌فروشی در برج متروپل، ۲ پسرش آرین و عرفان و برادرزاده‌اش حمیدرضا هم جزو قربانیان متروپل بودند. پیکرشان یک هفته بعد از فاجعه پیدا شد. مردم، ندا جلیلیان، مادر خانواده را داغدارترین زن فاجعه متروپل نامیدند. او امروز، نسبت به برخورد پلیس اعتراض کرد و گفت که کمترین انتظار خانواده‌ها از مسوولان این بود که اجازه بدهند در محل حادثه مراسم یادبود و عزاداری برگزار کنند.
کار برای یوونتوس تمام نشده. دیروز 10 امتیاز از این تیم کسر شد ولی ممکن است در دادگاه بعدی فدراسیون فوتبال ایتالیا، جریمه جدیدی برای این تیم بریده شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه پیشرفتی در لیگ بیست و دوم وجود نداشته است گفت: با توجه به وضعیت فوتبالمان نباید انتظار رشد داشته باشیم.
در حالی که گفته می‌شد مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا بعد از سه سال وقفه تابستان امسال برگزار می شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا بازهم تصمیم به لغو این مسابقات گرفت.
یکی از مواردی که به شدت مورد مطالعه قرار گرفتع ازدحام جمعیت در منا شهری در نزدیکی مکه عربستان سعودی در طول مراسم حج زیارت سالانه مسلمانان در مکه بود. در تاریخ 24 سپتامبر 2015 میلادی ازدحام جمعیتی رخ داد که در جریان برخورد دو گروه از زائران در خیابانی باریک زمانی که در جهت مخالف یکدیگر در حال حرکت بودند، صورت گرفت و در جریان له شدگی ناشی از آن، 2426 نفر جان شان را از دست دادند فاجعه ای که به طور گسترده به منظور یافتن راه هایی برای انتشار خطوط ایمن و خود به خود در میان جمعیت مورد مطالعه قرار گرفته است.
محمد درویش پژوهشگر فعال در حوزه محیط زیست نیز با انتشار تصویری از غرق شدن شهر یوسف علی در ترکیه نوشت: ترکیه با آبگیری سد یوسف‌علی بر روی یک رودخانه مشترک با گرجستان و ادامه ساخت ۸ سد دیگر در همین رودخانه، درصدد تکرار فاجعه دجله، فرات و ارس است. شگفتا کشوری که بیش از ۱۴۵۰ سد ساخته است، همچنان با بحران فرونشست زمین روبروست!
شمار قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه به بیش از 11 هزار نفر رسیده است. انتشار عکس‌ و فیلم‌های مربوط به این زلزله، خبر از یک فاجعه انسانی می‌دهد. در این میان انتشار عکس پدری که دست دختر زیرآوارمانده‌اش را گرفته، جامعه جهانی را متاثر کرده است.
شمار قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه به بیش از 11 هزار نفر رسیده است. انتشار عکس‌ و فیلم‌های مربوط به این زلزله، خبر از یک فاجعه انسانی می‌دهد. در این میان انتشار عکس پدری که دست دختر زیرآوارمانده‌اش را گرفته، جامعه جهانی را متاثر کرده است.
شمار قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه به بیش از 11 هزار نفر رسیده است. انتشار عکس‌ و فیلم‌های مربوط به این زلزله، خبر از یک فاجعه انسانی می‌دهد. در این میان انتشار عکس پدری که دست دختر زیرآوارمانده‌اش را گرفته، جامعه جهانی را متاثر کرده است.
مدیررسانه سابق تیم شهرخودرو با انتشار یک استوری خبر از یک اتفاق تلخ برای فوتبال مشهد داده است
پلیس کره جنوبی می گوید سهل انگاری برخی مقامات این کشور منجر به فاجعه مرگبار جشن هالووین سال گذشته شده است.
۹ ماه پس از حمله روسیه به اوکراین، اقتصاد روسیه بهتر از حد انتظار عمل می کند. از فروپاشی پیش‌بینی‌شده اجتناب شد و کاهش ۸ تا ۱۰ درصدی پیش‌بینی‌شده تولید ناخالص داخلی برای سال به ۳ تا ۴ درصد کاهش یافت.
طرح‌های تهاجمی روسیه، نشان می‌دهد که ارتش انتظار داشت صد‌ها مایل در سراسر اوکراین ورود کرده و ظرف چند روز پیروز میدان جنگ شود. به افسران گفته شد که اونیفورم‌ها و مدال‌های خود را در انتظار رژه نظامی در کی‌یف، پایتخت اوکراین بسته‌بندی کنند. اما پوتین به‌جای آن پیروزی مهیب، با کشته شدن ده‌ها هزار نفر از نیروهایش و نابودی بخش‌هایی از ارتشش پس از نزدیک به ۱۰ ماه جنگ، با چیز دیگری مواجه است: بزرگ‌ترین فاجعه انسانی و استراتژیک کشورش از زمان فروپاشی شوروی.
سانتیاگو کانیزارس معتقد است اگر امشب بارسا نتواند اینتر را شکست دهد، باید در انتظار فاجعه سقوط به لیگ اروپا باشد.
در ۴۸ ساعت پس از انتشار خبر بازگشت تاج به فوتبال، بیش از 6 میلیون توییت و کامنت علیه او در فضای مجازی منتشر شد. موج ناامیدى، خشم و پریشانى مردم از این فاجعه قابل انکار نیست
عضو شورای شهر تهران درباره گود رها شده کنار کتابخانه ملی و فاجعه ای که ممکن است درآنجا رخ دهد توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ