نام اسکای ول در صنعت خودروی چین، مخاطب را به سمت اتوبوس ها و همچنین ون هایی که توسط نانجینگ گلدن دراگون اسکای ول ارائه شده است، متوجه می کند. این کمپانی از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید باتری و اتوبوس های الکتریکی نیز فعال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در کشور عراق مجموعا بیش از ۲۰ محل نگهداری اسرا برای اسرای ایرانی تشکیل شده بود و در واقع با کمترین امکانات رزمندگان ایرانی که در جریان هشت سال جنگ تحمیلی به اسارت درآمده بودند، دوران سخت اسارت خود را در آنجا به سر می‌بردند. به غیر از زندان‌هایی همچون زندان "الرشید" که در یک منطقه بزرگی از بغداد قرار داشت و زندان "ابوغریب" که در نزدیکی بغداد بوده و بیشتر درجه داران نظامی در آنجا اسیر بودند، مابقی محل‌های نگهداری در قالب اردوگاه بود. تصاویر مربوط به عکسای یادگاری آزادگان دفاع مقدس در این اردوگاههاست.
ورزش فوتبال هیچ مرزی نمی‌شناسد و در همه جای دنیا، از کویر‌های ایران تا روستا‌های آمازون، علاقه‌مندان خودش را دارد. ثروتمندان در بالای پیست‌های اسکی و فقرا در احاطۀ ویرانه‌های جنگ؛ هر کس در هر جا می‌تواند اسیر جذبۀ فوتبال شود.
گوشه‌ای از جنایات رژیم بعث عراق علیه مردم مظلوم ایران، به اسارت گرفتن نوجوانان کشورمان بود. تعداد بیشماری از اسرای ایرانی جنگ ایران و عراق افراد کم سن و سال بودند.
اولوت آی-اسکای در آزمایش‌ها طی ۸.۶ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت رسیده و بیشینه سرعت نیز برابر با ۱۸۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است. سیستم باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند تا ظرفیت باتری طی ۴۵ دقیقه به ۸۰ درصد برسد.
مراسم بزرگداشت منوچهر زندی ورزشی نویس پیشکسوت با حضور چهره‌های فرهنگی و ورزشی در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این مراسم که امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور داشت چهره‌های ورزش درباره شخصیت منوچهر زندی و تأثیر او در حوزه رسانه و ورزش ایران به سخنرانی پرداختند. در بخش پایانی این مراسم از سردیس منوچهر زندی رونمایی و از طرف فدراسیون‌های ورزشی فوتبال، اسکی، تنیس روی میز، و باشگاه ورزشی سپاهان از او تقدیر شد.
نخستین دعای کمیل زائران ایرانی درمدینه منوره پنج شنبه شب دریکی ازهتل های محل اسکان زائران کشورمان برگزار شد.
«اسکای مگنتار» (SKY Magnetar) نامی که از یک نوع ستاره نوترونی گرفته شده است، نیمی هواپیما و نیمی موشک است که ۱۱۲ متر طول دارد و فضایی برای حدود ۱۲۰ مسافر دارد.
جنبۀ طنزآمیز چهره و شخصیت راکون‌ها به قلمرو سینما هم راه پیدا کرده است. فیلم «همه‌چیز همه‌جا به یکباره» که سال قبل بیشتر جوایز اسکار را از آن خودش کرد، در یکی از صحنه‌های طنزآمیزش از حضور یک راکون مکانیکی استفاده کرده بود.
«حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه که به ترکیه سفر کرده است؛ عصر جهارشنبه (۱۷ اسفند ۱۴۰۱) از مناطق زلزله‌زده ترکیه و اردوگاه اسکان موقت جمهوری اسلامی ایران در شهر آدیامان بازدید کرد.
اردوغان در استان زلزله هاتای گفت: شهروندانمان که در شهرک‌های چادری و کانتینری اسکان داده شده‌اند را ظرف یک سال آینده به اقامتگاه‌های دائمی منتقل خواهیم کرد.
نام اسکای ول در صنعت خودروی چین، مخاطب را به سمت اتوبوس ها و همچنین ون هایی که توسط نانجینگ گلدن دراگون اسکای ول ارائه شده است، متوجه می کند. این کمپانی از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید باتری و اتوبوس های الکتریکی نیز فعال است.
پیست اسکی پاپائی که در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی شهر زنجان واقع شده است، با وسعت ۸۰ هکتار تنها پیست اسکی استاندارد استان زنجان است که به دلیل داشتن شیب نه چندان تند برای استفاده افراد آماتور نیز مناسب است. این مجموعه در میان ۲۰ پیست اسکی برتر کشور جای دارد.
تارنمای خبری دفاعی «دیفنس اکسپرس» نوشت: براساس تصاویر ماهواره «اسکای سَت» که سایت Planet Lab آن را در ساعت ۱۰:۱۰ صبح به وقت محلی بعد از این حمله منتشر کرده است، هیچ آسیب قابل مشاهده‌ای در تاسیسات اصفهان دیده نمی‌شود.
پیست اسکی توچال بدلیل واقع شدن در شهر تهران یکی از محبوب‌ترین مکان‌های ورزشی برای تفریحات زمستانی در پایتخت است که بیش از هشت ماه در سال پذیرای ورزشکاران و خانواده‌هایی است که قصد کوهنوردی و تفریح دارند. این پیست به همراه پیست اسکی آلوارس در استان اردبیل نخستین پیست‌های اسکی برفگیر کشور هستند.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌ می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌ بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش آشنایی با انواع برف و بهمن شناسی، آشنایی با ابزار جستجو و نجات دربرف، آشنایی صحیح از میله سونداژ در جستجو و نجات، تیراندازی دربرف با اسکی پرحرکت، انواع سرمازدگی، نحوه تهیه پناهگاه‌های برفی، اجرای راهپیمایی بردمتوسط و بررسی وضعیت محیط درشب، شناسایی منطقه کمپ چریکی و ایجادکمپ چریکی، آموزش اسکی.
یکی از محصولاتی که در توکیو اتو سالن ۲۰۲۳ به نمایش در می‌آید، کراس اوور جدید مزدا با نام ام اکس-۳۰ اسکای اکتیو آر-ئی وی است. البته این کراس کوچک خیلی از یک خودروی پرفورمنس فاصله دارد، اما موتور‌های روتاری مزدا همیشه یک فناوری جالب برای مخاطبان رویداد‌های خودرویی بوده است.
پیست‌های اسکی در سرتاسر اروپا مجبور به تعطیلی شده‌اند، زیرا این قاره بالاترین دمای تاریخ ژانویه را تجربه می‌کند.
روسیه از سازمان ملل خواست تا با ارزیابی تصاویر تیراندازی به زندانیان روسی، این موضوع را مورد ارزیابی و تحقیق قرار دهد.
پس از انتشار تصاویر قتل اسرای جنگی روسیه توسط نیروهای اوکراینی، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که همه عاملان این جنایت شناسایی و مجازات خواهند شد.
امروز در نشست خبری سرمربی تیم ملی، سماجت و رفتار سیاسی خبرنگار انگلیسی اسکای‌ اسپورت در طرح سوالات سیاسی با واکنش هوشمندانه کارلوس کی‌روش همراه شد. در نشست خبری سرمربی تیم ملی، خبرنگار اسکای‌ اسپورت در سوالی به کی‌روش گفت: سرمربی‌گری تیم کشوری که حقوق زنان در آن رعایت نمی‌شود چه منفعتی برای شما دارد؟ کی‌روش در واکنش به این صحبت‌ها گفت: شما چه مبلغی برای این سوال دریافت می‌کنید؟ پس از اتمام نشست خبری، کی‌روش خطاب به آن خبرنگار گفت: به حرف‌های من فکر کن! راستی از کشور خودتان چه خبر؟
مریخ یکی از سیاراتی است که بسیار مورد توجه دانشمندان قرار گرفته و بشر همواره به دنبال اسکان در آن است. تاکنون عملیات‌های بسیاری برای کاوش مریخ و زمینی‌سازی آن انجام شده و دانشمندان معتقدند که مریخ برای اسکان بشر مناسب است.
رئیس جمهور اوکراین ضمن تبریک به فرماندهان نجات یافته از اسارت روسیه گفت: شنیدن صدایتان و دیدن شما پس از مدت‌ها مایه خوشحالی است. به کار‌هایی که برای کشور انجام داده‌اید، افتخار می‌کنیم.
اسکات اُوِرلَند گفت: «وقتی آن جسم بنفش را دیدم، ابتدا فکر می‌کردم بخشی از تزئینات غذاست و احتمال دادم کار سرآشپز باشد! شبیه یک مهره یا یک تکه آبنبات بود. آنقدر رنگ منحصربه‌فردی داشت که نه من و نه همسرم احتمال نمی‌دادیم چنین رنگی در میان مروارید‌ها وجود داشته باشد».
اواخر مردادماه سال ۱۳۶۹ ناگهان خبری تمام شهر‌های ایران را درنوردید؛ اسرای جنگ تحمیلی صدام علیه ایران در حال بازگشت به وطن هستند. این خبر حتی برای برخی مسئولان ارشد نظام نیز ناگهانی و شوکه کننده بود. حالا آن‌ها به کشوری باز می‌گشتند که از یک جنگ ۸ ساله سربلند بیرون آمده بود؛ همه خوشحال بودند، اما جای خالی پیر مراد آنها، قلب‌های آن‌ها را دلتنگ‌تر از قبل کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ