حلزون برخلاف نام خود هزار اسب بخار قدرت دارد و اولین خودروی جهان با سرعت بیش از ۲۰۰ مایل محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمانی که ساعت زنگ دار کالایی گران و دور از دسترس برای اکثر افراد بود، شغلی به نام ساعت وجود داشت.
این رتیل در مناطق مرتفع کوهستانی زاگرس شمالی و شهر سردشت در استان آذربایجان غربی ایران پیدا شده است. ابتدا یک دوست‌دار محیط‌زیست ایرانی به نام «مهدی گواهیان» این گونه را پیدا کرد و عکس آن را برای دکتر زمانی ارسال نمود.
صاغرمار شرقی (آمریکایی) با نام علمی «Heterodon platirhinos» ستاره داستان ما و گونه‌ای از خانواده قمچه‌ماران است.
محققان گونه کوچک و جدیدی از آفتاب پرست را با نام «نانو آفتاب پرست» کشف کرده‌‌اند که با طول بدن کوچکی که دارد در واقع کوچکترین خزنده جهان محسوب می‌شود.
این شاسی بلند عجیب با نام لند اسپید کروزر نام‌گذاری شد و لقب سریع ترین SUV جهان را از آن خود کرد. ارتقای پیشرانه و توان فنی خودرو تنها بخشی از ماجرا بود.
در جنگنده‌های سوخو-۳۰ و سوخو-۳۵ از مدل بالاتر رادار ساخت فازاترون به نام Bars N-۰۱۱M استفاده شده‌است که این رادار جدید، دارای آنتن رهیاب الکترونیکی، برد بهبود یافته، قابلیت رهگیری هم‌زمان چند هدف و حساسیت بالا است.
این کهکشان با نام «UGC 11860»، تقریباً در فاصله 184 میلیون سال نوری از زمین در صورت فلکی اسب بزرگ قرار دارد. این کهکشان مارپیچی مانند کهکشان راه شیری است که بازوهایی دارد و از ناحیه مرکزی متراکم و درخشان آن انحنا دارند.
متا امروز از مدل هوش مصنوعی جدیدی به نام CM۳Leon (یا همان Chameleon یا «آفتاب‌پرست») رونمایی کرده و می‌گوید این سیستم می‌تواند در تبدیل متن به تصویر بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد. این مدل همچنین یکی از اولین مدل‌هایی است که می‌تواند برای تصاویر توضیح یا کپشن بنویسد.
در طول دهه‌ها، دانشمندان می‌دانستند که فوران‌های آتشفشانی یک سنگ آذرین به نام کیمبرلیت، احتمالا حاوی الماس‌هایی در ماتریس سنگی‌اش است و نقاط داغ فوران کیمبرلیت را می‌توان در آفریقای جنوبی، شمال شرقی آمریکا، سیبری و چند نقطه دیگر دنیا یافت.
‌این تصاویر، صف ثبت نام در کتابخانه شهر جدید سهند است که هفته گذشته به عنوان مجهزترین و استانداردترین کتابخانه شمالغرب کشور در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.
روزنامه های قطر در تیتر خبرهای دیدار اخیر وزیر امور خارجه ایران از دوحه از «حسین امیر عبداللهیان» تنها با عنوان «عبداللهیان» یاد کردند چرا که «امیر» را مختص امیر قطر می‌دانند هر چند برای آن «ال» شناسه می‌آورند
ماداگاسکاروفیس لولو بومی ماداگاسکار است و واژه «لولو»‌ در نامش از زبان مالاگاسی به معنای شبح یا روح گرفته شده است.
«واحه پیتیا» نام چشمه‌ای است در اقیانوس آرام نزدیک ساحل آمریکا که به گفته دانشمندان می‌تواند باعث افزایش تنش در گسل کاسکیدیا و افزایش احتمال وقوع زلزله شود.
قیمت پیکاپ دوکابین بهمن M9 احتمالا از 22 هزار دلار شروع خواهد شد و در بالاترین تریم خود حتی به بالای 30 هزار دلار هم دست پیدا می‌کند. اگر گروه خودروسازی بهمن موتور، پیکاپ فوتون مارس 9 را تحت نام بهمن M9 وارد ایران کند، احتمال می‌دهیم که قیمت آن در نسخه استاندارد و در بازار آزاد، به بالای 3 میلیارد تومان هم برسد!
جورجینا رودریگس به تازگی تصاویری را به همراه کریستیانو رونالدو و فرزندانش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است و از آن‌ها به عنوان عشق‌های زندگی خود نام برده است.
به گفته بریتانیکا تایپان داخلی یا غربی با نام علمی Oxyuranus microlepidotus سمی‌ترین مار در جهان است.
اکبر هاشمی بهرمانی (۳ شهریور ۱۳۱۳ – ۱۹ دی ۱۳۹۵) که با نام اکبر هاشمی رفسنجانی شناخته می‌شود، روحانی، مفسر قرآن و سیاستمدار ایرانی بود.
«قاهر۳۱۳» نام یک جنگنده باسرنشین بود که نمونه اولیه آن ۱۰ سال قبل در ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور وقت و با مأموریت پشتیبانی نزدیک هوایی رونمایی شد.
منطقه‌ای تحت محاصره یک گونه مهاجم جدید است که آدم خوار است و پیتون راک آفریقایی نام دارد.
این تمساح لولونگ نام داشت و در محوطه‌ای سفارشی در پارک بوناوان و مرکز تحقیقاتی فیلیپین نگهداری می‌شد. لولونگ در یک پل با وزن کامیون وزن شد و تقریباً ۱۰۷۵ کیلوگرم (۲۳۷۰ پوند) بود. لولونگ در ۱۰ فوریه ۲۰۱۳ درگذشت.
سید عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویر منتشره درباره جلسه‌ای با حضور برخی مسئولان با نام شورای ملی گفت‌وگو، اظهار کرد: جلسات ثابت و مفیدی با دوستان از گرایش‌های سیاسی مختلف داریم که در این جلسات درباره موضوعات گوناگون اجتماعی فرهنگی و سیاسی گفت‌وگو می‌کنیم.
روز پنجشنبه شبکه‌ی خبر مصاحبه‌ای تلفنی با شخصی داشت که به اشتباه عکس او را به همراه نام و عنوان «سبحانی، کارشناس مسائل بین الملل» در کنار این تماس تلفنی پخش کرد. موضوع مصاحبه‌ی شبکه‌ی خبر، بررسی اتفاقات اخیر ایذه و اصفهان بود.
به تازگی یک وبلاگ نویس کانادایی به نام «لوئیس هیلسنتگر» نمونه اولیه گوشی های آینده پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو را در کانال یوتیوب Unbox Therapy به نمایش گذاشته است که تصویر کاملی از ظاهر دستگاه‌های جدید را ارائه می‌دهد.
گذر سال‌ها نشان داد نام مارادونا نه تنها از شبکه‌های مختلف تلویزیون حذف نشد بلکه برخلاف دیدکاه افراطی مدیران وقت تلویزیون، نام و ‌تصویر این اسطوره فوتبال در سطحی گسترده در راس اخبار رسانه‌های جهان قرار گرفت! نمی‌دانم آیا مدیران تلویزیون از تجربه آن سال‌ها درس گرفتند که نمی‌توان به شکل دستوری و آمرانه، محبوبیت یک شخصیت را نفی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ