شرکت خودروسازی فولکس واگن به تازگی یک نمونه اولیه از خودروی پرنده خودکار خود، که آن را به عنوان «نمونه اولیه پهپاد مسافربری پیشرفته» توصیف می‌کند، راه اندازی کرده است. این ماشین پرنده رسما VMO نام گذاری شده است، اما به دلیل رنگ مشکی و طلایی، آن را با نام مستعار «ببر پرنده» نام گذاری کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حفاری در منطقه «آهق» سازند مراغه که در مجاورت روستایی به همین نام قرار دارد، چندی قبل برای اولین‌بار کلید خورد و اکنون دیرینه‌شناسان و پژوهشگران به یک لایه فسیلی حاوی زرافه، کرگدن و فسیل‌های چندین گونه دیگر در این سایت دست یافته‌اند.
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که چند نفر از اراذل و اوباش در یک ساختمان در محدوده جردن (حوزه کلانتری ۱۰۳ گاندی) به دو نفر حمله کرده و به‌شدت آنان را مورد ضرب شتم قرار داده‌اند. در این فیلم یکی از ضاربین می‌گوید من برای ۲۰۰ هزار تومان آدم می‌کشم و یک نفر دیگر می‌گوید بکش. ضاربین بعد از درگیری و ضرب و شتم، به‌صورت عادی از ساختمان خارج شدند. گفته می‌شود فرد مضروب از مرگ نجات یافته و در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری شده است و ضاربین هنوز دستگیر نشده‌اند. منبع: برنا
در اتوبوس مسافربری که دارای ۲۵ مسافر بود ۱۱ نفر از مسافران مصدوم شدند که ۷ مصدوم توسط ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان امدادی منتقل شدند.
تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد نیروهای امنیتی روسیه در حال تخلیه موزه‌ها،  مراکز خرید و پارک های مسکو از توریست‌ها و بازدیدکنندگانند. در پی آغاز درگیری نظامی بین گروه نظامی واگنر و ارتش روسیه، اقدامات امنیتی در پایتخت این کشور تشدید شده است.
برای اولین بار کلیپ‌های حمله تروریستی ایذه خوزستان توسط نیروهای امنیتی منتشر شد. این کلیپ حاوی صحنه‌های خشن است.
اولگ آرتمیف فضانورد اهل روسیه علاوه بر تحقیق و پژوهش در ایستگاه فضایی بین‌المللی، ویدئو‌های شگفت‌انگیزی از کره زمین ثبت می‌کند.
اولین تصاویر از مراحل شلیک و اصابت موشک خیبر را ببینید.
در برخی از مناطق افغانستان تریاک به شکل آزاد خرید و فروش می‌شود.
مریخ نورد استقامت (Perseverance) به تازگی تصویری جدید از مریخ را منتشر کرده است.
ترافیک بالا در برخی فرودگاه‌های جهان می‌تواند حساسیت فرود و پرواز هواپیماها را بالاتر از آن چیزی ببرد که هست. منبع: آخرین خبر
فیلمی جدید از آذر و توران دو یوزپلنگ تحت محافظت محیط زیست منتشر شده است
فیلمی جالب و دیده نشده در سال ۷۲ از افتتاح خط تولید پراید و رانندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی با این خودرو را ببینید.
مراسم جشن حجاب گروهی از دانش آموزان کالج فارسی و بوسنیایی در راستای تشویق و ترغیب نسل جوان و مسلمان بوسنی و هرزگوین با رعایت فرهنگ و آداب و رسوم اصیل اسلامی برگزار شد. این دانش آموزان طی یک سال گذشته تصمیم گرفتند تا حجاب را برای همیشه به عنوان راه زندگی خود انتخاب کنند.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۷.۸ درجه در مقیاس ریشتر به مرکزیت ترکیه، سحرگاه روز دوشنبه هفته گذشته، بخش‌های زیادی از منطقه غرب آسیا و شرق مدیترانه را به لرزه درآورد؛ که در پی این فاجعه‌ای غم‌انگیز مناطق زیادی در جنوب ترکیه از جمله آنتاکیا را ویران کرده است.
آذر و توران دو توله یوزپلنگی هستند که چندی پیش از طبیعت پارک ملی توران جدا شدند. هر دوی این توله یوزپلنگ ها ماده هستند.
شرکت تربیولنت مدعی است با استفاده از این فناوری، ساکنان مناطق دور افتاده هم می‌توانند انرژی پاک را از رودخانه‌ها و کانال‌های آب برداشت کنند.
وقتی هوای ابری و مه آلود باشد، فرود آوردن هواپیما هم کمی دشوارتر از روز‌های عادی خواهد بود. در تصاویر زیر، یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ با خروج از ابر و مه در تصویر ظاهر شده و بر روی باند فرودگاه فرود می‌آید.
فرود در طوفان کار بسیار دشواری است که امکان دارد بسیاری از خلبانان قیدش را بزنند، اما برخی هم با اتکا به مهارت‌های خود این مهم را هرطور که شده انجام می‌دهند.
این ویدیو که جدال تمام عیار دو گاو نر را له تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که ببر در کمین گاو‌های نر نشسته است. در یک لحظه گاو بزرگ‌تر حریف اش را بر زمین می‌کوبد و ببر از این فرصت برای شکار گاو شکست خورده بهره می‌برد.
ایرباس بلوگا یک هواپیمای ترابری غول‌پیکر از شرکت هواپیماسازی ایرباس است که به آن لقب نهنگ سفید هم داده‌اند. ایرباس بلوگا مدل تغییر یافته ایرباس ۳۰۰ سری ۶۰۰ است که برای حمل و نقل قطعات بزرگ هواپیما بین کارگاه‌های مختلف ایرباس به‌کار می‌رود.
این ویدیو که توسط دوربین‌ها ضبط شده تصویری عجیب از یک تصاف عمدی و فرار راننده را نشان میدهد.
مریخ یکی از سیاراتی است که بسیار مورد توجه دانشمندان قرار گرفته و بشر همواره به دنبال اسکان در آن است. تاکنون عملیات‌های بسیاری برای کاوش مریخ و زمینی‌سازی آن انجام شده و دانشمندان معتقدند که مریخ برای اسکان بشر مناسب است.
باشگاه گل‌گهر با انتشار تصاویر و ویدیویی اختصاصی، مدعی است که ساپینتو با کوبیدن به سینه الهویی، دستیار قلعه‌نویی را هل می‌دهد.
خلیل عواوده در ویدئویی که وضعیت وخیم جسمانی او را نشان می دهد، تأکید کرد: ما صاحبان حق هستیم و آرمان فلسطین عادلانه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ