تصویری از اولین نمونه پیامک «کشف حجاب» در خودرو در فضای مجازی منتشر و مورد توجه کاربران قرار گرفته است./منبع: خبرآنلاین
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نمونه از نادرترین مار‌های آمریکا، اخیرا در حالی پیدا شده که در تلاش برای بلعیدن یک هزارپا جانش را از دست داده است. این هزارپا‌های غول‌پیکر می‌توانند در زمان بلوغ اندازه‌ای برابر با اندازۀ این نوع مار داشته باشند.
یک نمونه از نادرترین مارهای آمریکا، اخیرا در حالی پیدا شده که در تلاش برای بلعیدن یک هزارپا جانش را از دست داده است. این هزارپاهای غول‌پیکر می‌توانند در زمان بلوغ اندازه‌ای برابر با اندازۀ این نوع مار داشته باشند.
در گزارشی که حاوی بخشی از مشخصات فنی هدست XR سامسونگ است، می‌توانیم برای اولین‌بار طراحی و دوربین‌های این محصول را ببینیم.
دو نمونه اولیه از خودرو پرنده کانویر مدل ۱۱۸ ساخته شد و به پرواز درآمد.
رئیس محیط زیست شاهرود با بیان اینکه این شکارچیان سه نفر سابقه دار و شرور بودند که تمام حرکات آن‌ها نیز مورد رصد و تصویر برداری قرار گرفته است، گفت: دو نفر از این ضاربان بعد از شناسایی دستگیر و یک نفر همچنان متواری است.
در یک آگهی که ۹ مرداد ۱۳۱۲ در روزنامه اطلاعات منتشر شده، تولید کننده داخلی سیگار گربه و طوطی نشان مصرف‌کنندگان را متوجه تولید کالای مشابه داخلی کرده و از آن‌ها خواسته که از نمونه داخلی مصرف‌کنند.
ناسا در جشن تولد یک سالگی «جیمز وب» تصویری از مجموعه ابری «رو اوفیوچی»، منتشر کرد که نزدیکترین منطقه به زمین است که در آن ستارگان تشکیل می‌شود. نسبت به تلسکوپ‌های قبلی، جیمز وب برای مشاهده عمق بیشتری در فضا و زمانی دورتر طراحی شده است. ماموریت جیمز وب با هدف جسورانه مشاهده نخستین کهکشان‌ها در ابتدای عمر کیهان تعریف شده است. قابلیت‌های این تلسکوپ به مراتب بیشتر از نمونه قبلی، یعنی تلسکوپ «هابل» است.
هوش مصنوعی در طراحی این هواپیمای شخصی به شدت روی جزئیات متمرکز بوده تا جائیکه می توان آن را جز بهترین نمونه ها دانست...
عقرب دریایی که رسما Pterygotus australis نامیده می شود، در طول دوره سیلورین در آب های استرالیا باستان پرسه می زد. با اندازه چشمگیر و ظاهر مهیب خود، بدون شک یکی از شکارچیان برتر زمان خود بود. یافتن چنین نمونه ای که به خوبی حفظ شده است، بینش ارزشمندی را در مورد اکولوژی و تکامل حیات دریایی در این دوره ارائه می دهد.
تاکنون چندین نمونه بسیار خوب از کامپتوسورس در سنین مختلف به‌دست آمده است؛ از بچه‌های کوچک تا نمونه‌های بالغ. ۴۰سال پیش، دانشمندان تصور می‌کردند ردپاهای کرمان، متعلق به چنین موجودی بوده است.
آلتای نام تانک جدید ساخت ترکیه است که روز گذشته رئیس جمهور این کشور، اولین نمونه های آن را تحویل نیروهای مسلح داد تا بعد از آزمایش های میدانی، تولید انبوهش آغاز شود.عصر ترکیه نوشت: آلتای نام تانک جدید ساخت ترکیه است که روز گذشته رئیس جمهور این کشور، اولین نمونه های آن را تحویل نیروهای مسلح داد تا بعد از آزمایش های میدانی، تولید انبوهش آغاز شود.
برزیل یکی از کشورهای جهان با بالاترین نرخ های ابتلا به عفونت تب دنگی است و به عنوان نمونه، بیش از دو میلیون مورد در سال 2022 گزارش شده است.
تصویری از اولین نمونه پیامک «کشف حجاب» در خودرو در فضای مجازی منتشر و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
مراسم افتتاح سالن تولید و رونمایی از نخستین نمونه فروندِ تولید معیار و عملیاتی جت آموزش پیشرفته یاسین صبح شنبه ۲۰ اسفندماه با حضور امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش انجام شد. همچنین، بومی‌سازی زیر سامانه‌های عمده مانند صندلی پران، اویونیک کاملا بومی، موتور و ارابه‌های فرود بخشی از توانمندی‌های به دست آمده در این فروند است.
نمونه آزمایشی جت آموزشی یاسین با حضور وزیر دفاع رونمایی و خط تولید آن افتتاح شد.
این ربات جاسوسی روسی به شکل یک سنگ یا صخره است. نمونه اولیه آن می‌تواند حرکت کرده و تصویر و صدا را نیز منتقل کند.
«قاهر۳۱۳» نام یک جنگنده باسرنشین بود که نمونه اولیه آن ۱۰ سال قبل در ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور وقت و با مأموریت پشتیبانی نزدیک هوایی رونمایی شد.
دیرینه‌شناسان از کامل بودن این اسکلت شگفت زده شدند. این اسکلت در لایه‌های ظریف سنگ آهک برای بیش از ۱۵۰ میلیون سال حفظ شده است. پتروسورها به دلیل شکنندگی استخوان‌های توخالی با دیواره نازکشان در میان فسیل‌ها نسبتا کمیاب هستند، اما این نمونه حتی دارای تکه‌های کوچکی از غشای بال بود.
باراموندا در واقع یک نمونه مفهومی یا نسخه پرتوتایپ از خودرویی متفاوت بود که هیچ گاه از این مرحله فراتر نرفت و به خط تولید اقتصادی نزدیک نشد.
ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در آن، چند نمونه از تصادفات وحشتناک از نگاه دوربین‌های کنترل ترافیک به تصویر کشیده است.
غلاف RTU ۵۱۸-PSM بخشی از جدیدترین نمونه ساخته شده از سیستم جنگ الکترونیک خیبینی موسوم به Khibiny U است که روی جنگنده‌های روسی نصب و وظیفه‌اش محافظت از آن‌ها است. این غلاف به ادعای اوکراینی‌ها ارزش اطلاعاتی بسیار بالایی دارد.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی شرق استان گفت: وجود آموزشگاه‌های آرایشگری و آرایشگاه‌های زنانه در مجتمع‌های مسکونی ممنوع است و باید در مکان تجاری و با نامه‌ی شهرداری باشد.
به تازگی یک وبلاگ نویس کانادایی به نام «لوئیس هیلسنتگر» نمونه اولیه گوشی های آینده پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو را در کانال یوتیوب Unbox Therapy به نمایش گذاشته است که تصویر کاملی از ظاهر دستگاه‌های جدید را ارائه می‌دهد.
شرکت خودروسازی فولکس واگن به تازگی یک نمونه اولیه از خودروی پرنده خودکار خود، که آن را به عنوان «نمونه اولیه پهپاد مسافربری پیشرفته» توصیف می‌کند، راه اندازی کرده است. این ماشین پرنده رسما VMO نام گذاری شده است، اما به دلیل رنگ مشکی و طلایی، آن را با نام مستعار «ببر پرنده» نام گذاری کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ