این کانسپت، نسبت‌های کلاسیک و جزئیات را با کاپوت نسبتا پایین و گلگیرهای بلند ترکیب می‌کند که از سیسیتالیا ۱۹۴۷، اولین وسیله‌ای که وارد موزه هنر مدرن (MoMA) در نیویورک شد، الهام گرفته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میسترال تقریباً به‌طور کامل طلایی است، به جز بخش‌های مشکی رنگ روکش موتور، رکاب‌های جانبی پایین و سپر عقب. نمای داخلی میسترال، عناصر طلایی و سیاه را در هم می‌آمیزد. عکس‌های میسترال فقط نگاهی اجمالی به کابین دارد.
بی ام و در ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ اقدام به تحویل سری ۷ نسخه ضدگلوله خواهد کرد.
پس از معرفی نسل جدید پرادو، تویوتا دستی روی نسل سری ۷۰ لندکروزر کشیده تا این SUV چهل ساله مدرن‌تر به نظر برسد. سری ۷۰ در استرالیا تولید و به فروش می‌رسید که از این به بعد قرار است در ژاپن هم حضور داشته باشد.
این شاسی بلند عجیب با نام لند اسپید کروزر نام‌گذاری شد و لقب سریع ترین SUV جهان را از آن خود کرد. ارتقای پیشرانه و توان فنی خودرو تنها بخشی از ماجرا بود.
طراحی محافظه‌کارانه با تمرکز بر خودروی خانوادگی بودن، از ویژگی‌های ظاهری دایون M ۱ هستند. چراغ‌های مستطیلی و کشیده منتهی به یک جلوپنجره که در مرکز آن، محل شارژ باتری‌ها تعبیه شده، بیشترین خودنمایی را در این قسمت دارند.
در نگاه نخست، این گونه به نظر می‌رسد که کم ارتفاع‌ترین خودرو جهان روی آسفالت جاده شناور است. فردی که خودرو را هدایت می‌کند با توجه به قد خود باید زیر بدنه در حالت نشسته به سمت جلو خم شده یا به پهلو دراز بکشد.
آئرا سدان یک طرح مفهومی بوده و طبق گفته طراح مطرح این شرکت، فیلیپو پرینی، خالق و طراح خودرو‌هایی مثل لامبورگینی اونتادور، سنتناریو، اوروس، هوراکان و...، مدل تولیدی این خودرو شباهت زیادی با نسخه کانسپت دارد.
سدان الکتریکی چانگان Qiyuan A07 بنا به اطلاعات منتشر شده 4905 ملی‌متر طول، 1910 میلی‌متر عرض و 1480 میلی‌متر ارتفاع دارد.
تویوتا اعلام داشته کانسپت یاد شده ادای احترام این برند به مسابقات لمان و فدراسیون اتومبیلرانی فرانسه است. اگرچه به نظر می‌رسد تنها یک دستگاه از GR پریوس مفهومی تولید شده، اما اخباری درباره توسعه GRMN از این خودروی هیبریدی به گوش می‌رسد، خودرویی که شاید از کیت آیرودینامیک همین کانسپت الهام گیرد و قدرت بیشتر و شاسی تیزتری داشته باشد.
سنا GTR از نسخه شهری خود ۱۰ کیلوگرم سبک‌تر است که این کاهش وزن به دلیل حذف ایربگ‌ها، ترمز دستی، مافلر اگزوز و استفاده از متریال سبک‌تر به جای شیشه همچون پلکس گلس ممکن شده است.
یک خودروی عجیب روی یک جرثقیل در خیابان‌های تهران مشاهده شده است.
یک تبلیغ قدیمی از گجت نامتعارف برای حمل سگ خارج از ماشین. ظاهرا نگهداری سگ داخل ماشین با دردسرهایی برای مالک خودرو همراه بوده که زمینه طراحی این گجت را ایجاد کرده است. البته این طرح ایرادهای زیادی داشت برای مثال برخورد باد شدید با صورت و چشم سگ مشکلات جدی برای بینایی حیوان ایجاد می کند. همچنین دشواری نصب و آسیب به بدنه ماشین و البته عدم ایمنی برای جان حیوان هنگام تصادف نیز از دیگر چالش های این طرح هستند.
تصویری قابل تامل از بنر هشدار درباره بستن کمربند ایمنی در خودرو در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن از عکس امیر تتلو، خواننده پرحاشیه به عنوان قربانی عدم بستن کمربند ایمنی استفاده شده است!
جیپ سیمرغ یکی از خودروهای خاطره‌انگیز برای ما محسوب می‌شود و اخیراً یک نمونه بازتولیدی از آن با پیشرانه ۸ سیلندر هِمی که ۷۰۷ اسب بخار قدرت دارد نظرها را به خود جلب کرده است.
تصاویر عجیب از حمل ۱۱ دستگاه خودروی کامیون با یک تریلی در جاده را ببینید.
حلزون برخلاف نام خود هزار اسب بخار قدرت دارد و اولین خودروی جهان با سرعت بیش از ۲۰۰ مایل محسوب می‌شود.
تصاویری از فرار یک خودرو از ترافیک نوروزی جاده چالوس در فضای مجازی پربازدید شده است.
تصاویری جالب از یک راننده پراید که خودروی خود را تبدیل به گنجه کبوتر کرده است را ببینید.
با مشاهده تصاویر نمای جانبی، به‌احتمال زیاد اذیت خواهید شد، مخصوصأ اگر از طرفداران تویوتا و مدل محبوب لندکروزر باشید! در این بخش با وجود تلاش‌های ستودنی در شبیه‌سازی، ابعاد ریز رینگ‌ها و تایر‌ها هیچ تناسبی با بدنه ندارند. در نمای عقب هم شباهت این خودرو به لندکروزر LC ۳۰۰ انکارناپذیر است و باز هم باید به تحسین استعداد چینی‌ها پرداخت!
افراد محلی برای آب کردن یخ و نگهداری خودرو از تکنیک خاصی استفاده می‌کنند که حدود دو ساعت طول می‌کشد. خودرویی که در تصویر می‌بینید یک یواز است که جزو سرسخت‌ترین خودرو‌های ساخت روسیه محسوب می‌شود.
از همان ابتدای معرفی تی-مد، آن را رقیب سایبرتراک تسلا معرفی کرده اند که البته این رقابت نه به دلیل شباهت بلکه به خاطر ظاهر متفاوت این دو محصول است.
باراموندا در واقع یک نمونه مفهومی یا نسخه پرتوتایپ از خودرویی متفاوت بود که هیچ گاه از این مرحله فراتر نرفت و به خط تولید اقتصادی نزدیک نشد.
سخنگوی دفتر سیاسی طالبان به تازگی تصویری از یک خودروی مدرن و اسپورت در یک خیابان برف گرفته را در حساب توییترش منتشر کرده است. در نگاه اول شاید تصور کنید که او یک مدیر علاقه‌مند به خودرو‌های اسپورت است، اما او در واقع قصد داشت یکی از تولیدات داخلی افغانستان را تبلیغ کند.
لینکلن L100 یک فست بک بلند و شیک است که به گذشته پرافتخار این خودروساز ادای احترام می‌کند و در عین حال نگاهی اجمالی نیز به آینده خودرو‌های لوکس این شرکت ارائه می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ