مهاجم جوان مس رفسنجان می‌گوید کمک‌های گادوین منشا و شیمبا روی موفقیت او در لیگ بیست و دوم تاثیرگذار بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزنه‌بردارانی که قهرمان ایران شدند برای ملی‌پوش شدن به رکوردهایی بالاتری احتیاج دارند چراکه اختلاف رکوردی محسوسی با نفرات اصلی تیم ملی دارند.
شبکه ESPN می‌گوید با وجود تکذیب‌های اخیر، آردا گولر، ستاره جوان فوتبال ترکیه، به رئال ماردید منتقل می‌شود چرا که فلورنتینو پرز شخصا خواهان رئالی شدن او است.
ویدیویی تماشایی از وقوع پدیده نادر گردباد که در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
امروز، پدیده نجومی عمود شدن خورشید بر کعبه مشرفه رخ داد و سایه کعبه و تمام اجسام پنهان شد.
امروز، پدیده نجومی عمود شدن خورشید بر کعبه مشرفه رخ داد و سایه کعبه و تمام اجسام پنهان شد.
ناسا مقدمات شروع یکی از چرخه‌های مشهور آب و هوایی جهان را که هر ۲ تا ۷ سال یک بار موجب ایجاد ناهنجاری‌های بزرگی در آب و هوای سراسر سیاره زمین می‌شود، از فضا رصد کرده است و می‌گوید اگر بزرگ باشد، کره زمین شاهد گرم شدن بی‌سابقه‌ای خواهد بود.
لامین یامال، پدیده 15 ساله بارسلونا، به دلیل حضور در نیم زیر 17 ساله های اسپانیا دیگر در ادامه فصل نمی تواند برای تیم اول باشگاه بازی کند.
پوریا حسین خانزاده اولین حضور در تمرینات تیم ملی بزرگسالان را تجربه می‌کند.
عرفان جلالی نژاد، والیبالیست جوان، رویای لژیونر شدن را در سر دارد.
اِل‌نینو (El Niño)، معکوس لا نینا، نوعی رخداد اقلیمی کلان و چرخه آب و هوایی است که هر ۴ یا ۵ سال یکبار تکرار می‌شود. در اثر این پدیده و با کاهش سرعت باد‌هایی که به سمت غرب در امتداد استوا می‌وزند، آب گرم به سمت شرق رانده شده و دمای اقیانوس‌ها را بالا می‌برد. افزایش دمای اقیانوسی شدت گرفتن خشکسالی‌ها، ریزش باران‌های سیل‌آسا و بروز تغییرات بزرگ در آب و هوای کره زمین را در پی دارد.
او در این هیاهوی تهدید به دوربین و توقیف و محرومیت، انتخاب کرد که «مبلغ» بماند نه شحنه و محتسب.
آلوارو رودریگز به دلیل پنج کارته شدن در رقابت های دسته سوم فوتبال اسپانیا، نمی تواند رئال را در بازی یکشنبه برابر بارسا همراهی کند.
برجستگی‌های خورشیدی متشکل از هیدروژن و هلیوم هستند و با خارج شدن از جو خورشید، پلاسما آزاد می‌کنند. درحالی‌که در مورد علت این پدیده سردرگمی‌هایی وجود دارد، اما می‌تواند مربوط به معکوس شدن میدان مغناطیسی خورشید باشد.
دانشمندان در مطالعه‌ای دریافتند که احتمالا چرخش هسته زمین معکوس شده است. این مطالعه چشم‌اندازی جدید بر فرآیند‌های زمین‌شناسی که در عمق سیاره ما اتفاق می‌افتد، خواهد گشود.
محققان می‌گویند ترک برداشتن این قطعه و شکل گیری یک کوه یخی جدید به خاطر تغییرات آب و هوایی نبوده و براساس پدیده طبیعی "کالوینگ" رخ داده است.
نشریه مارکا در گزارشی ویژه خبر از جدی‌تر شدن علاقه رئال به خرید یوسکو گواردیول داد. ستاره‌ای گران‌قیمت که حالا رقابت برای خرید او بسیار شدید است.
نشریه مارکا در گزارشی ویژه خبر از جدی‌تر شدن علاقه رئال به خرید یوسک گواردیول داد اما باشگاه مادریدی هنوز در این مورد به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.
سرد شدن دست‌ها در شرایطی که آب و هوای محیط در دمای پایینی قرار دارد، یک پدیده معمول است. ولی در حالتی که حتی دما گرم بوده یا آب و هوا به صورت معتدل باشد، رخ دادن این اتفاق مشکوک بوده و باید ریشه‌یابی شود. در این مطلب می‌خواهیم با تشریح این مشکل، به بررسی علل و برخی راهکار‌ها در رفع آن بپردازیم.
آریون ابراهیموویچ، پدیده جوانی که در آلمان از او به عنوان یکی از درخشان‌ترین استعدادهای فوتبالی یاد می‌شود قصد دارد بایرن مونیخ را ترک کند.
بازیکن سابق استقلال می‌گوید که علت کنار گذاشته شدن او، انتشار یک استوری حمایتی از وریا غفوری بوده است.
گرگان- کاهش نزولات آسمانی سبب خشک شدن حوضچه پیرامونی گِل فشان «قارن یارق» آق قلا شده و تمام فعالیت ظاهری این پدیده زمین شناسی مانند پرتاب گِل متوقف شده است.
بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران و هشدار سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص نفوذ سامانه بارشی از اوایل وقت یکشنبه مورخ ۳ مهر ۱۴۰۱ تا اواخر وقت دوشنبه ۴ مهرماه؛ شاهد وزش باد نسبتا شدید، رگبار باران، کاهش محسوس دما، پدیده مه و احتمال رعد و برق در سطح استان به ویژه نیمه غربی خواهیم بود.
بنا به اعلام مقامات آمریکا، مفقود شدن کودکان مهاجر بدون همراه در این کشور به پدیده ای تکراری تبدیل شده است.
منابع سعودی از جاری شدن سیل در یکی از سوزان ترین و خشکترین صحراهای جهان یعنی ربع الخالی خبر دادند که پدیده نادری در نوع خود محسوب می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ