نشریه مارکا در گزارشی ویژه خبر از جدی‌تر شدن علاقه رئال به خرید یوسکو گواردیول داد. ستاره‌ای گران‌قیمت که حالا رقابت برای خرید او بسیار شدید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نقش نوه بنیان‌گذار عربستان در خرید جدید الهلال!
دمیترو چیگرینسکی که بسیاری او را بدترین خرید پپ گواردیولا برای بارسا می‌دانند، به شاختار دونتسک برگشت.
دمیترو چیگرینسکی که بسیاری او را بدترین خرید پپ گواردیولا برای بارسا می دانند، به شاختار دونتسک برگشت.
داوطلب خرید باشگاه ون پارس اصفهان می‌گوید تحسیر نباید درباره صلاحیت مالی و فنی او حرف بزند.
اندریک که سال گذشته برای جذب او سر و صدای زیادی شد و رئال توانست او را از چنگ بارسا خارج کند، جایگاهش در پالمیراس را کاملا از دست داده است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از حضور کیم مین جائه در بازی دوستانه فردا خبر داد.
آردا گولر که رئال برای خرید او بارسلونا را شکست داد، به دلیل مصدومیت احتمالا بازی فردا برابر میلان (5.30 صبح) را از دست خواهد داد.
ژوائو کانسلو که با قرارداد قرضی و بند خرید 65 میلیون یورویی از سیتی به بایرن پیوسته، در پایان فصل باید به جمع سیتیزن‌ها برگردد چون بایرن بند خرید او را فعال نخواهد کرد.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پولشویی موسسه نور به ریاست قاضی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مزیدی در گرگان برگزار شد. جلسه دوم دادگاه به طرح شکایت و ارائه ادله و مستندات وکلای تعاونی اعتباری کارسازان آینده و موسسه اعتباری نور برگزار گذشت.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پولشویی موسسه نور به ریاست قاضی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مزیدی در گرگان برگزار شد.جلسه دوم دادگاه به طرح شکایت و ارائه ادله و مستندات وکلای تعاونی اعتباری کارسازان آینده و موسسه اعتباری نور برگزار گذشت.
ژوائو کانسلو خرید بزرگ زمستانی بایرن بود ولی او حالا به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده است. حسن صالح حمیدزیچ در این مورد توضیح داد.
پیشنهاد نجفی ارزش سهام باشگاه را تقریباً سه میلیارد دلار می‌کند. او جزو سهامداران باشگاه فنیکس‌سانز در بسکتبال NBA و سهامدار و نایب‌رئیس تیم مک‌لارن در فرمول یک است.
کاپیتان چلسی اعتقاد دارد که ابتدا باور نداشته ژوائو فلیکس در زمستان به این تیم بیاید.
مدیر عامل استقلال می‌گوید که او مشکلی برای جذب بازیکن خارجی ندارد و تنها منتظر تأیید نهایی ساپینتو است.
نشریه مارکا در گزارشی ویژه خبر از جدی‌تر شدن علاقه رئال به خرید یوسک گواردیول داد اما باشگاه مادریدی هنوز در این مورد به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.
دیه‌گو سیمئونه بالاخره به شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکو در تابستان واکنش نشان داد و گفت که هرگز نه با او مذاکره کرده بود و نه علاقه‌ای به خرید او داشت.
یورگن کلوپ از آرتور ملو راضی نیست و او را به تیم زیر 21 ساله‌های باشگاه تبعید کرده تا به فرم بدنی مطلوب برسد.
بارسلونا برای خرید مارکوس آلونسو و ثبت قرارداد او نیاز به انتقال میرالم پیانیچ دارد. ستاره بوسنیایی شب گذشته از این قضیه مطلع شده است.
لحظه امیدوار کننده‌ای در تاریخ روسیه با رهبر سابق شوروی درگذشت. بسیاری از هموطنان گورباچف از آزادی‌های جدیدی که او اعطا کرده بود قدردانی می‌کردند. با این وجود، بسیاری دیگر او را مقصر هرج و مرج اقتصادی و فروپاشی امپراتوری شوروی می‌دانستند. او دوست داشت به شوخی بگوید که «صف کسانی که می‌خواستند گورباچف را به قتل برسانند طولانی‌تر از صف خرید ودکا بود».
یک مقام هلالا احمر می‌گوید سخنان کیانوش جهانپور علیه چین در اوج شیوع کرونا بر روند واردات واکسن تاثیر منفی گذاشته است.
یک مقام هلالا احمر می‌گوید سخنان کیانوش جهانپور علیه چین در اوج شیوع کرونا بر روند واردات واکسن تاثیر منفی گذاشته است.
سرمربی سابق استقلال معتقد است کاوه رضایی بهترین خرید آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات بوده است.
محمدمهدی احمدی ناشناخته‌ترین خرید تابستانی پرسپولیس است که وظایف سنگینی را در ترکیب سرخپوشان خواهد داشت.
محمدمهدی احمدی ناشناخته‌ترین خرید تابستانی پرسپولیس است که وظایف سنگینی را در ترکیب سرخپوشان خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ