محققان می‌گویند ترک برداشتن این قطعه و شکل گیری یک کوه یخی جدید به خاطر تغییرات آب و هوایی نبوده و براساس پدیده طبیعی "کالوینگ" رخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
در ادامه فیلم لحظه جداشدن اتوبوس از تریلر برای رهاسازی محبوسین را مشاهده می‌کنید.
تصاویری هولناک از لحظه جدا شدن یک پشت بام بر اثر طوفان شدید در باتومی گرجستان را ببینید.
یک هواپیمای مسافربری روسی چند ثانیه بعد از بلند شدن از روی زمین با جدا شدن یکی از چرخ‌ها باعث ترس مسافرین شد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دوره فروپاشی شوروی پیشنهادات خوبی برای خرید موشک از کشور‌های جداشده از شوروی داشتیم. موشک اسکاد دو و نیم میلیون دلاری را می‌خواستند به ما صدهزار دلار بدهند یا سکوی پرتاب سه‌میلیون‌دلاری را با قیمت بسیار ناچیزی حاضر بودند به ما بفروشند.
ویدئویی از ترکیه منتشر شده، شکاف آسفالت که در اثر زلزله به وجود آمده، از هم جدا میشوند.
ما ناباورانه بزمجه یک سیلی با دم اش به صورت کفتار زد و موفق شد با این حرکت به لاشه گورخر نزدیک شود و قدری از گوشت را از استخوان‌ها جدا کند.
مقبره کوروش به عنوان قدیمی‌ترین سازه جدا از پایه دنیا شناخته می‌شود و عایق‌های لرزه‌ای، بهترین ابزار برای محافظت از این بنا در مقابل زلزله هستند؛ معماری این سازه به نحوی است که به ساختمان این امکان را می‌دهد تا مستقل از فونداسیون خود حرکت کند.
ناسا رشته‌های خورشیدی را به عنوان ابر‌هایی از ذرات باردار توصیف می‌کند که بر فراز خورشید شناور هستند و توسط نیرو‌های مغناطیسی به آن متصل می‌شوند. آن‌ها به صورت رشته‌های دراز و ناهمواری ظاهر می‌شوند که از سطح خورشید بیرون می‌آیند.
در مصرف غلات باید حتما از غله کامل استفاده کرد یعنی جوانه و سبوس آن نباید جدا شده باشد که نان یا سیب‌زمینی نشاسته‌دار می‌تواند جزء این گروه قرار گیرد.
دختربچه‌ای که در شهر جنگ زده باهموت گیر افتاده و از مادر باردارش جدا شده بود توسط نیرو‌های نظامی اوکراین نجات پیدا کرد.
دکتر کاوه فداکار، جراح و فوق تخصص شبکیه چشم با بیان اینکه ضربه به چشم می تواند عوارض جدی و خطرناکی از جمله آسیب به قرنیه و یا جدا شدن شبکیه و از دست دادن بینایی را بدنبال داشته باشد، می افزاید: در تمام مواردی که جسم خارجی به سوی چشم پرتاب می شود یا ضربه ای به چشم وارد می شود ، بررسی سریع و دقیق توسط متخصص چشم ضروری است . ضروری است در صورت وارد شدن جسم خارجی به چشم از شستشو و یا ریختن قطره درون جشم پرهیز شود و فقط برای هر نوع درمان به متخصص چشم در کوتاه ترین زمان مراجعه شود. منبع: خبرآنلاین
پژوهشگران دانشگاه کوئینزلند در استرالیا تکنیکی را توسعه داده اند که می‌تواند به حذف مواد شیمیایی پی‌اف‌ای‌اس از آب کمک کند. تیم پژوهشی محلولی به نام جاذب پلیمری فلوئوردار مغناطیسی را طراحی کرده اند که وقتی به آب آلوده افزوده می‌شود، مولکول‌های پی‌اف‌ای‌اس را می‌پوشاند. این موجب مغناطیسی شدن مولکول‌ها شده، از این رو، روند ساده استفاده از یک آهنربا برای جذب و جدا کردن آلاینده‌ها از آب ممکن می‌شود.
آذر و توران دو توله یوزپلنگی هستند که چندی پیش از طبیعت پارک ملی توران جدا شدند. هر دوی این توله یوزپلنگ ها ماده هستند.
دکتر شهلا کاظمی پور، جمعیت شناس می‌گوید: من همیشه گفته‌ام افرادی که فرزند زیادی می‌خواهند خودشان را دوست دارند، اما کسی‌که فرزند کم می‌خواهد فرزندش را دوست دارد چراکه می‌خواهد به او امکانات بیشتری بدهد، بنابراین نه تنها خانواده تضعیف نشده است بلکه برعکس از منظر کیفی تقویت شده است، حتی درخصوص طلاق باید بگویم از این‌که آمار طلاق زیاد شده انتقاد نمی‌کنم، برای این‌که طلاق‌های عاطفی و پنهان که قرار بود زن بسوز و بسازد تغییر کرده، یعنی زنی که تامین مالی دارد به جای طلاق عاطفی از همسرش جدا می‌شود، بنابراین تغییری در طلاق اتفاق نیفتاده است.
سمای ۲۲ ساله، ۴۸ روز است که گم شده است. پدرش با اشک می‌گوید هر روز به آگاهی می‌روم، به دادستانی می‌روم، فقط می‌گویند صبر کن. مگر گوشی یا موتور و ماشین گم کرده‌ام؟! سما با عمه و مادرش قرار خرید می‌گذارند، ولی سما برای فروش قطعه‌ای طلا از آن‌ها جدا می‌شود و دیگر به منزل برنمی‌گردد.
کاسمیرو رسما از رئال مادرید جدا شد و به منچستریونایتد پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ