لامین یامال، پدیده 15 ساله بارسلونا، به دلیل حضور در نیم زیر 17 ساله های اسپانیا دیگر در ادامه فصل نمی تواند برای تیم اول باشگاه بازی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس و تراکتور با مدافعانی رو به روی هم صف‌آرایی می‌کنند که همه آنها مدعی دعوت شدن به تیم ملی هستند.
رئیس هیات شنا استان قم از دعوت شدن یکی از شناگران این استان به اردوی تیم‌ملی خبر داد.
هافبک ایرانی کایسری اسپور شانس دعوت شدن به تیم ملی ندارد.
دعوت شدن دیلی بلیند، هافبک هلندی بایرن مونیخ، به تیم ملی هلند در این کشور جنجالی شده و انتقادهای زیادی را به انتخاب او توسط رونالد کومان به دنبال داشته است.
زلنسکی در توصیف سفر دبیر کل ناتو به کی‌یف اظهار کرد: این سفر ینس استولتنبرگ اولین سفر از زمان شروع جنگ است. ما آن را به عنوان نشانه‌ای تفسیر می‌کنیم که ناتو آماده شروع یک فصل جدید در روابط با اوکراین است؛ یک فصل از تصمیم‌های بلند پروازانه.
اعلام دعوت شدن غفور از سوی رییس فدراسیون، آن هم یک هفته پیش از اعلام اسامی کادر فنی، خود ناگفته‌هایی از تحمیل و دخالت روسا در امور فنی تیم ملی دارد. این پازل با اضافه‌شدن افشاردوست به دستیاران عطایی کامل شده است...
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با سرمربیگری امیر قلعه نویی به زودی اعلام می‌شود و همگان در انتظار مشخص شدن نفرات دعوت شده و مقایسه آن با لیست جام جهانی هستند.
در این به‌روزرسانی با قابلیت‌هایی مانند نمایش زمان خواندن پیام‌ها و همچنین ارسال لینک دعوت به گروه از طریق پیامک روبه‌رو هستیم.
یک خبرنگار فرانسوی مدعی شد زین‌الدین زیدان به دعوت پی‌اس‌جی در این باشگاه حضور یافته و احتمال منصوب شدن او به عنوان سرمربی این تیم به جای کریستوف گالتیه بالا است.
مهرداد محمدی دعوت شدن به تیم ملی را حق خود می‌داند و حرف‌های جالب توجهی در مورد سختی گلزنی در ایران و بازگشت سیاوش یزدانی به سپاهان می‌زند.
سرخیو راموس پس از دعوت نشدن به اردوی لاروخا، امید خود را از دست نداده و همچنان به آینده امیدوار است.
مشخص شدن اسکواد ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی اسامی ۸۳۱ بازیکن حاضر در این مسابقات نیز از سوی فیفا معرفی شد.
مدافع جوانِ توپچی ها، پس از دعوت شدن به تیم ملی فرانسه رویای قهرمانی را در سرش دارد و می خواهد راه بزرگانِ فرانسویِ آرسنال را پیش بگیرد.
بعد از انتقاد گری نویل از دعوت شدن ترنت الکساندر آرنولد به تیم ملی انگلیس، یورگن کلوپ به دفاع از این مدافع انگلیسی برخاست.
بعد از انتقاد گری نویل از دعوت شدن ترنت الکساندر آرنولد به تیم ملی انگلیس، یورگن کلوپ به دفاع از این مدافع انگلیسی برخاست.
بعد از دعوت شدن جیمز مدیسون به تیم ملی انگلیس یک توییت او که 9 سال پیش منتشر شده بود مورد توجه قرار گرفته است.
دعوت شدن علی کریمی به تیم ملی فوتبال اتفاقی ناگهانی نیست؛ او از قبل زیر نظر کارلوس کی‌روش بود.
مارکا می‌گوید با رسمی شدن غیبت پل پوگبا در جام جهانی به دلیل مصدومیت، حالا راه برای دعوت کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید، به تیم ملی کشورش باز شده است.
کی‌روش برای این اردو یک دروازه‌بان را به جمع ۱۶ بازیکن قبلی دعوت کرده و برهمین اساس محمدرضا اخباری، کاپیتان تراکتور به عنوان چهارمین دروازه‌بان در این اردو شرکت خواهد کرد.
پورقاز می‌گوید همچنان برای دعوت شدن به تیم ملی برای جام جهانی امیدوار است.
محمدرضا بیک، لژیونر جوان والیبال ایران انگیزه های زیادی برای دعوت شدن به تیم ملی دارد.
لیست بازیکنان داخلی دعوت شده به اردوی هفتگی تیم ملی ایران نشان از خاموش شدن کورسوهای امید برای چند ستاره مطرح فوتبال کشور دارد. ضمن این که تیر سه بازیکن استقلال و پرسپولیس به سنگ خورد.
لیست بازیکنان داخلی دعوت شده به اردوی هفتگی تیم ملی ایران نشان از خاموش شدن کورسوهای امید برای چند ستاره مطرح فوتبال کشور دارد.
حمید مطهری می‌گوید برخی از شاگردانش لیاقت دعوت شدن به تیم ملی را دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ