تهران- مدیرعامل آبفا تهران گفت: در حال حاضر در هیچ نقطه ای از شهر تهران قطعی آب نداریم و به مرور نوساناتی که در شبکه به وجود آمده بود، برطرف می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مأموران زنگ خانه زوج جوان را زدند که ناگهان مردی ۴۰ساله در حالی که صورت و لباس‌هایش خونی بود و چاقویی هم به دست داشت، در را باز کرد و با دیدن مأموران بدون هیچ مقدمه‌ای گفت: همسرم را کشتم!
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تمامیت ارضی ایران با خون صدها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تمامیت ارضی ایران با خون صدها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم.
اصفهان- سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: امسال با شروع فصل گرما قطعی آب در هیچ نقطه‌ای از شهر اصفهان گزارش نشد اما افت فشار آب وجود دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه از امروز صبح آب هیچ یک مناطق تهران دیگر با مشکل مواجه نیست گفت: اگر با مشکل مواجه شدید با سامانه ۱۲۲ تماس بگیرید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه از امروز صبح آب هیچ یک مناطق تهران دیگر با مشکل مواجه نیست گفت: اگر با مشکل مواجه شدید با سامانه ۱۲۲ تماس بگیرید.
متخصصان طب سنتی معتقدند هیچ مستند علمی در پزشکی برای اثبات موضوع نوشیدن هشت لیوان آب در روز وجود ندارد و فرد سالم فقط در صورت تشنگی باید آب بنوشد.
طالبان در ادامه مدعی شده که اکنون در بند کمال خان هیچ آبی وجود ندارد و اگر آب‌بند کجکی در آن جاری گردد تا آنجا نمی‌رسد، بنابراین نیاز است تا جانب ایرانی این حقایق را درک نماید.
طیب نیا گفت:آبهای دریایی عمان گنجینه‌ای بزرگ است که دیگر کشورهای منطقه سالهاست ازآن استفاده می‌کنند و به دلیل راه داشتن به آبهای آزاد فاقد آلودگی است و هیچ خدشه‌ای به محیط‌زیست وارد نمی‌کند.
اهواز - رئیس جمهور گفت: تا پایان دولت به دنبال آن هستیم که هیچ روستایی در کشور مشکل آب نداشته باشد.
هیچ دلیل شناخته شده‌ای برای بیماری اوتیسم وجود ندارد، اما محققان اکنون انگشت خود را به سمت میزان بالاتر لیتیوم در آب آشامیدنی نشانه رفته اند.
پس از شیوع کرونا آب هویج گرفتن در منزل بسیار رونق گرفت اما فیبر موجود در هویج با گرفتن آب آن بسیار کم می‌شود. تفاله هویج را دور نریزید، می‌توانید آن را در فریزر نگه دارید و با آن سوپ درست کنید یا با این تفاله‌ها آرد و ادویه کوکوی هویج درست کنید و یا برای مزه‌دار کردن کیک‌ها و مارمالاد استفاده کنید.
صحنه ای زیبا از آب دادن به مار کبری تشنه در ادامه قابل مشاهده است. البته این کارمهارت میخواهد و هیچ وقت بادیدن مار این کار را انجام ندهید.
بخش کشاورزی با چالش های بنیادینی رو به روست که زمینه غیربهره ور بودن آن را در کلان موضوع فراهم کرده است؛ از گسترش بیابان ها تا محصولاتی که هیچ آماری از میزان و نحوه تولید آن ها موجود نیست.
وزیردفاع آمریکا می گوید که هیچ اطلاعیه ای در مورد واگذاری تانک های آمریکایی آبرامز به کیف صادر نشده است.
رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به افزایش ۳۰۰ درصدی آب بهای کشاورزی در سال ۱۴۰۱ گفت: این اقدام آب منطقه‌ای غیرقانونی است و باید اصلاح شود.
قایقران تیم ملی روئینگ ایران گفت: 12 سال است در تیم ملی حضور دارم مشکلات از 12 سال پیش تا کنون همیشه وجود داشته، گاهی کمتر بوده گاهی بیشتر و هیچ وقت به گونه ای نبوده که مشکلاتی نداشته باشیم.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: خوشبختانه قبل از اینکه آلودگی وارد حوضچه آبگیر آب شیرین‌کن شود فعالیت آب شیرین کن متوقف شده بود و هیچ گونه آلودگی وارد مخازن نشده است، ولی همچنان فعلا آب شیرین کن منطقه از دسترس خارج شده است.
وزیر منابع آبی مصر اعلام کرد: مدت‌هاست به دلیل لجاجت و اقدامات یکجانبه آدیس‌آبابا هیچ گونه پیشرفتی در پرونده مذاکرات سد النهضه با اتیوپی وجود ندارد.
کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: به خوب یا بد مدیران کاری ندارم اما این نوع مدیریت‌های کوتاه مدت به سود هیچ تیمی نیست.
به طور متوسط ​​یک فرد بالغ روزانه به چه مقدار آب نیاز دارد؟ احتمالا پاسخ معمولی را شنیده‌اید: هشت لیوان که گاهی اوقات ۸ × ۸ بیان می‌شود. اما علم زیادی پشت این توصیه وجود ندارد. یک بررسی تحقیقاتی در سال ۲۰۰۲ اساسا هیچ مطالعه قابل اعتمادی پیدا نکرد.
یک تیم تحقیقاتی دانشگاه ملی فناوری دفاع در ایالت هونان چین طرح هایی برای یک موشک ضد کشتی ۵ متری را منتشر کرده که سرعت آن به حدی بالا است که هیچ سیستم دفاعی نمی تواند آن را شکست دهد.
علیرضا عباسی گفت: نزولات جوی در سطح کشور با توجه به مساحتی که کشور دارد تقریبا ۴۰۰ میلیارد متر مکعب است که تقریبا از ۳۰۰ میلیارد مترمکعب آن هیچ استفاده‌ای نمی‌شود و تنها از ۱۰۰ میلیارد مترمکعب آن در سطح کشور استفاده می‌شود.
پژوهشگران دانشگاه استکهلم مواد پر و پلی فلوروآلکیل (PFAS) را در آب باران در اکثر نقاط سیاره زمین از جمله در قطب جنوب پیدا کرده اند که نشان می‌دهد هیچ فضای امنی برای فرار از این مواد وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ