وزیر منابع آبی مصر اعلام کرد: مدت‌هاست به دلیل لجاجت و اقدامات یکجانبه آدیس‌آبابا هیچ گونه پیشرفتی در پرونده مذاکرات سد النهضه با اتیوپی وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دادگستری گفت: ما هیچ گونه دخالتی در پرونده‌های قضائی نمی‌کنیم و سیاست قوه قضائیه شنیده شدن صدای مردم است.
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: بسیاری پروژه‌ها تأیید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را دریافت نکنند، اما شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در هیچ یک از پروژه‌ها کوتاهی نخواهد کرد.
صالح نیکبخت می‌گوید: «هیچ قاضی‌ای نمی‌تواند در مورد عام و کلی احکامی را صادر کند و آن را در اختیار پلیس قرار دهد مضافا اینکه مجازات موضوع تبصره ذیل ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی از مواردی است که باید ابتدا به ساکن در دادگاه مطرح شود و پرونده‌های مربوطه مستقیما بدون نیاز به تحقیق قاضی کشیک به دادگاه ارسال می‌شود.»
طبق قانون ما مصرف مشروبات الکلی جرم است، اما در تشکیل پرونده، فرد مصرف‌کننده خودش باید به مصرف مشروبات الکلی اقرار کند یا از او مشروبات الکلی کشف یا چند شاهد شهادت بدهند که فرد مشروبات الکلی مصرف کرده تا پرونده‌ای برای او تشکیل شود. حتی اگر به واسطه آزمایشات پزشکی قانونی در خون فردی الکل یافت شود، دلیل شرعی برای درنظر گرفتن مجازات حد او نمی‌تواند باشد و مورد قبول دادگاه هم نیست. به عبارتی مسمومان حتی متهم به مصرف مشروبات الکلی هم نیستند.
اگر نتوانیم بگوییم که دیگر هیچ امیدی به برجام نیست و کاملا پرونده‌اش بسته شده، می‌توانیم بگوییم که برجام آینده‌ای کاملا نامعلوم و غیرواضح دارد. نمی‌توانیم خوش‌بینانه به این سفر در جهت رفع انسداد‌های سر راه برجام بنگریم
با وجود همه اتهامات و تخلفات بالقوه و بالفعل، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا اعلام کرده که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حاضر خواهد شد و باور دارد که پیروز می‌شود و ظاهرا طبق قانون هیچ کدام از سلسله پرونده‌های قضایی او نیز نمی‌تواند مانع نامزدی‌اش در انتخابات شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان وی با بیان اینکه ما در سیستم قضایی به دنبال پرونده سازی نیستیم گفت: تا به امروز هیچ پرونده‌ای در رابطه با کشف حجاب در محاکم ما به ثبت نرسیده است.
اتهام‌های کیفری وارد شده به ترامپ ۷۶ ساله، در تاریخ آمریکا بی سابقه بوده جایی که پیش از این هیچ یک از روسای جمهوری این کشور چه در زمان تصدی منصب و چه پس از ترک کاخ سفید، هرگز به طور رسمی مورد اتهام قرار نگرفته بودند، با این حال پرونده‌های زیادی در جهان بوده که باعث شده برخی رهبران رسوا شوند یا این که منصب خود را ترک کنند.
به نظر من برجام پرونده‌اش خیلی وقت است که بسته شده است آن هم هنگامی که ترامپ از آن خارج شد و جمهوری اسلامی ایران در دولت آقای روحانی یکطرفه شروع به اجرای برجام و امتیاز دادن کرد و هیچ امتیازی نگرفت.
با توجه به تعدد ادعا‌های بدون سند اذر منصوری و صادق زیباکلام و اینکه تا کنون در مورد مطالب و ادعا‌های مطروحه در مواجهه با مقام قضایی هیچ دلیل و سندی ارائه نداده اند و همچنین ادامه رویه افراد مورد اشاره در اعلام ادعا‌های بدون سند روز گذشته ضمن اعلام جرم از سوی دادستانی تهران پرونده این افراد جهت تکمیل سیر قضایی به مرجع قضایی ارجاع شد.
مرغ منشی علاقه عجیبی به خوردن مار‌ها دارد. او در ابتدا با قدرت شروع به لگد زدن به مار‌ها می‌کند. ضربات او به قدرتی قوی هستند که می‌توانند ستون فقرات مار را بشکنند. هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند این گونه شکار کند. پرنده منشی، پس از پیدا کردن همسر برای خود، با او به شکار می‌پردازد. در کنار هم بودن شکار را برای آن‌ها آسانتر می‌کند. این پرندگان لانه خود را بر روی درختان کوچک تاج دار می‌سازند.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه برخی نمایندگان می‌گویند، یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری (جاسوس انگیس) مرتبط بوده بازداشت شده است، گفت: تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث ارتباط داشته باشد نداریم؛ هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه برخی نمایندگان می‌گویند، یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری (جاسوس انگیس) مرتبط بوده بازداشت شده است، گفت: تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث ارتباط داشته باشد نداریم؛ هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت: تا الان هیچ وزیری در ارتباط با پرونده علیرضا اکبری مطرح نبوده و هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است؛ این را ما تکذیب می‌کنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت: باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچ گونه نگرانی از انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
فرمانده سابق انتظامی تهران بزرگ گفت: امروز دیگر هیچ اراذل و اوباشی وجود ندارد و پرونده‌های این بخش به پایان رسیده است.
نام کیومرث نیازآذری و فرزندش مصطفی، نخستین بار در پرونده پرحاشیه موسوم به پرونده طبری، بر سر زبان‌ها افتاد و در افکار عمومی مطرح شد. پرونده‌ای که در سال ۱۳۹۹ درست در آغازین ماه‌های پاندمی کووید۱۹، با نام طبری گره خورد و خبرساز شد و بازتاب‌های متناقضی در داخل و خارج ایجاد کرد.
معضل جدی و دردسرساز فدراسیون پرداخت پول ویلموتس است؛ پرونده‌ای که بن‌بست در آن بیشتر از راهکار دیده می‌شود.
رئیس جمهور گفت: ما اولویت سیاست همسایگی را دنبال می‌کنیم، اگر کشوری بخواهد با ایران همکاری کند، همکاری را در زمینه سیاسی تجاری و اقتصادی به صورت فعال دنبال می‌کنیم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه با در اختیار داشتن به‌روزترین تجهیزات، هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می‌کنیم گفت: در صورت ورود بدون مجوز هرگونه پرنده‌ای اقدامی قاطع و پشیمان کننده انجام می‌دهیم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه با در اختیار داشتن به‌روزترین تجهیزات، هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می‌کنیم گفت: در صورت ورود بدون مجوز هرگونه پرنده‌ای اقدامی قاطع و پشیمان کننده انجام می‌دهیم.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست درباره احداث پتروشیمی بهبهان اظهارداشت: رییس جمهور تاکید کرد که کلنگ هیچ پروژه‌ای بدون ارزیابی زیست محیطی به زمین زده نشود و این در مجموع رویکرد دولت است، وزرایی هم که بیشتر در احداث پروژه‌ها نقش دارند نیز اذعان کردند که هیچ پروژه عمرانی در کشور بدون مجوز محیط زیست کلنگش به زمین نخواهد خورد و این اتفاق هم افتاده است.
دادستان تهران با اشاره به اولویت نظم عمومی و امنیت شهروندان، تصریح کرد: پرونده موصوف و پرونده‌های مشابه با سرعت، دقت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد و هیچ گونه ارفاقی به متهمان جرایم خشن نخواهد شد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سایت‌ها و مواضع پدافندی اجازه ورود بدون مجوز هیچ پرنده‌ای را به حریم هوایی کشورمان نمی‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ