صحنه ای زیبا از آب دادن به مار کبری تشنه در ادامه قابل مشاهده است. البته این کارمهارت میخواهد و هیچ وقت بادیدن مار این کار را انجام ندهید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدیویی جالب از شوخی‌های امین حیایی با نیکی کریمی در پشت صحنه فیلم «زن ها فرشته‌اند» در فضای مجازی منتشر شد. منبع: حاشیه پلاس
حضور یکی از عوامل پشت صحنه در حین پخش زنده اخبار صداوسیما مقابل دوربین، قابی جالب از بخش خبری ساعت ۱۴ را به یادگار گذاشت.
در بحبوحه اعتراضات خیابانی در فرانسه که از چند روز پیش و پس از کشته شدن یک نوجوان به دست پلیس فرانسه آغاز شده صحنه جالب نوجوانی که در میان درگیری بین معترضان و پلیس نشسته بود و ساندویچ می خورد، خبرساز شده است.
صحنه رعب آور خروج مار خطرناک از پنکه سقفی یک خانه را در این ویدئو ببینید.
حسین دهقان راهکار برپایی انتخابات پرشور را که مورد تأکید رهبر انقلاب نیز بوده است، باز گذاشتن دست مردم برای انتخاب نماینده مورد نظرشان دانست و گفت: من یک خواهش دارم. شورای نگهبان اینقدر اذیت نکند. صدا و سیما اینطوری رفتار نکند و اجازه بدهند مردم به صحنه بیایند و نمایندگان خودشان را انتخاب کنند.
صحنه و فیلمی از کار کردن فضانوردان در محیط خارج از زمین را ببینید:
صحنه عجیب و هولناک از درگیری گرگ با جن یا حتی یک نیروی ماورایی در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.
صحبت‌های شاهدان عینی حاضر در صحنه از لحظه درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی در سبزوار را می‌بینید. منبع: آخرین خبر
روز گذشته در دربی پرسپولیس و استقلال صحنه جالبی بین دو بازیکن سرخابی رخ داد و هافبک استقلال فن فیتو را روی بازیکن پرسپولیس اجرا کرد. در صفحات مجازی کاربران گزارش هادی عامل را روی این بازی قرار دادند.
صحنه آهسته لحظه ترکیب آب با روغن سرخ شده را ببینید. در این ویدیو می‌بینید که ریختن آب روی روغ داغ می‌تواند چه فاجعه‌ای را رقم بزند.
ویدیو‌هایی که با سرعت آهسته ضبط می‌شوند، مخاطبین بسیاری در فضای مجازی دارند. در این ویدیو صحنه آهسته سوختن گوگرد کبریت را ببینید.
دیدن بازیگوشی توله شیرها در حیات وحش صحنه ای دلچسب و کمیاب است. شما در این ویدئو می توانید بازی بامزه چند توله شیر را مشاهده کنید.
دیدن بازیگوشی توله شیرها در حیات وحش صحنه ای دلچسب و کمیاب است. شما در این ویدئو می توانید بازی بامزه چند توله شیر را مشاهده کنید.
یکی از کارکنان جنگلبانی در محدوده دریاچه «مارا» در کانادا با صحنه جالبی از برخورد یک گوزن مادر با خرس مواجه شد. گوزن مادر خرسی را که یکی از بچه هایش را تعقیب می‌کرد با تهدید فراری داد و به مسیر خود بازگشت.
مهدی قایدی و بازیکنان استقلال در این صحنه به شدت اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، اما امیر عرب براقی دستور به ادامه بازی داد تا همین صحنه قضاوت او را تحت تأثیر قرار بدهد.
Joy Awards جایزه‌ای است که همه ساله به چهره‌های مهم و تاثیرگذار جهان عرب اهدا می‌شود. در بخش ورزشی، جایزه به اشرف حکیمی مدافع راست تیم ملی مراکش و باشگاه پاری سن ژرمن به عنوان فوتبالیست شاخص بهترین تیم عربی در سال ۲۰۲۲ اختصاص یافت. اشرف حکیمی به همراه مادرش روی صحنه رفت و این جایزه را دریافت کرد.
ویدیویی از مسابقات زیبایی اندام در فضای مجازی منتشر شده است که در آن، فردی که از کسب مقام نخست بازمانده بود صحنه توزیع جوایز را با حرکاتی عجیب به هم ریخت.
در اواخر بازی داور دروازه‌بان ولز را اخراج کرد.
وقتی پیمان یوسفی در حال نقد به وعده‌های آماده‌سازی کیش برای جام جهانی بود؛ از پشت صحنه به او گفتند «زیاد حرف نزن.»!
در پایان سخنرانی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در مجمع دموکرات‌ها در پنسیلوانیا وقتی که او به لبه صحنه نزدیک شد، کامالا هریس با نگرانی او را عقب کشید و به پشت صحنه هدایت کرد.
دلداری دادن نوازنده مترو به یک سرباز عاشق‌ جالب‌ترین صحنه این روز‌های فضای مجازی شد.
طالبان می‌گوید در این صحنه رهبر جن‌های استان جوزجان را احضار کرده و تعهد گرفته است که دیگر خانه‌های مردم افغانستان را آتش نزند!
دروازه‌بان تیم میزبان به محض به صدا درآمد سوت پایان بازی از شدت ناراحتی روی دو زانوی خود افتاد و دست‌هایش را بر زمین گذاشت. دیدن این صحنه غم‌انگیز برای یکی از هواداران خردسال تیم دفنسا سخت بود و فوراً خودش را به داخل زمین چمن رساند ...
مهم ترین بازی هفته اول فصل جدید با صحنه‌های مهم و اثرگذار داوری همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ