مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه از امروز صبح آب هیچ یک مناطق تهران دیگر با مشکل مواجه نیست گفت: اگر با مشکل مواجه شدید با سامانه ۱۲۲ تماس بگیرید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیومرث هاشمی که امروز در مجموعه آزادی حاضر شده بود، شخصا پیگیر وضعیت دریاچه آزادی شد.
احتمالا همه می‌دانیم که نوشیدن آب در صبح فواید بسیاری دارد. اما آیا از فواید نوشیدن آبگرم و ولرم با معده خالی (ناشتا) اطلاعی دارید؟ خوردن آب گرم ناشتا توصیه بسیاری از پزشکان است که شما را با فواید شگفت انگیز آن آشنا خواهیم کرد.
قدیری ابیانه: گلایه‌ام از قوه قضائیه این است که چرا آن‌هایی را که می‌گفتند «مهسا امینی کشته شد» پای میز محاکمه نمی‌کشد؟ این همه آدم در سال سکته می‌کنند، مرحوم امینی هم یکی از آنها.
جوانبخت گفت: امنیت غذایی و امنیت اجتماعی کشور در گرو حفظ و حراست از آب و به ویژه آب‌های زیر زمینی است و رعایت نکردن آن مخاطراتی را برای کشور رقم خواهد زد.
شاهرود- امام جمعه شاهرود بر ضرورت مدیریت درست مصرف آب در همه حوزه‌ها تاکید کرد و گفت: امروز این شهرستان با تنش آبی جدی روبرو است.
مسئولان باشگاه استقلال در انتظار حضور سرمربی اسپانیایی در ساختمان باشگاه هستند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه از امروز صبح آب هیچ یک مناطق تهران دیگر با مشکل مواجه نیست گفت: اگر با مشکل مواجه شدید با سامانه ۱۲۲ تماس بگیرید.
سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به تنش آبی موجود در استان، گفت: یکی از نکاتی که باید مد نظر قرار گیرد، مدیریت مصرف آب در همه حوزه‌ها همچون کشاورزی، صنعت و شُرب است.
مرد درباره اختلاف با همسرش گفت: من و همسرم مثل همه زوج‌ها با هم اختلاف‌هایی داشتیم. اما در حدی نبود که قصد کشتن او را داشته باشم. من آن شب خسته از سر کار به خانه آمده بودم و حالم بد بود. اما همسرم هیچ توجهی به من نداشت. به همین خاطر عصبانی شدم، ولی باور کنید حتی نمی‌دانم چند ضربه به زنم زدم. من شرمنده فرزندم و پدر و مادر همسرم هستم.
وجود مقداری چربی در ناحیه شکم برای همه ما کاملاً طبیعی است.
مقیمی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی و با صدور هشدار قرمز و نارنجی همه تیم‌های عملیاتی آب و برق در مناطق مختلف کشور به ویژه جنوب و جنوب غرب به صورت آماده باش قرار گرفتند.
قرعه کشی یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان انجام شد و داستان برای رئال مادرید تکراری از آب در آمد.
دلیر جمعه وزیر انرژی تاجیکستان گفت: مرزها نمی‌توانند انسان‌ها را محدود کنند و نقش اب بر همه مشهود است و برای توسعه پایدار ضروری است.
اهواز - مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: همه روستاهای این استان تا پایان سال ۱۴۰۲ آبرسانی یا مشکل آبرسانی آنها حل می‌شوند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی و برودت هوا، همه واحدهای عملیاتی آب و برق در سراسر کشور در حالت آماده باش قرار گرفتند.
همه می‌دانند که آب آشامیدنی چقدر اهمیت دارد، اما گاهی اوقات زندگی مانع می‌شود و ما به اندازه کافی نمی‌نوشیم. برای همه اتفاق می‌افتد.
ویتامین‌های B گروهی از مواد محلول در آب هستند که نقش حیاتی و مهمی در فرایند سوخت‌وساز یا متابولیسم سلولی در بدن انسان ایفا می‌کنند.
رسانه‌های سعودی از ادامه‌های بارش‌های پرحجم و سیل‌آسا و مختل شدن زندگی عادی مردم در چند شهر اصلی عربستان خبر داده‌اند. تصاویری که دوشنبه (۱۲ دی) در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده، وضعیتی شوکه‌کننده از سیلاب‌های شدید در مناطق مختلف عربستان به خصوص در شهرهای جده، مکه و مدینه را نشان می‌دهند. از پنج‌شنبه گذشته شهر مکه به شدت آسیب دیده، همه خیابان‌های شهر مدینه زیر آب رفته‌اند و در طول چند هفته گذشته خیابان‌های جده خسارات قابل توجهی دیده‌اند./ایسنا
هدف تاریخ‌سازی بود اما نتیجه ترسناک از آب درآمد و تیم ملی سوئیس سنگین‌ترین شکست خود در تاریخ جام جهانی را از پرتغال (6-1) متحمل شد.
جهت اقامت در هتل کشتی‌های کروزی که برای هواداران جام جهانی در نظر گرفته شده، باید شبی حداقل 6 میلیون تومان هزینه کنید.
گرچه همه رودبار را به عنوان خاستگاه زیتون کشور می شناسند اما سهم ناچیز این شهرستان از سطح زیرکشت این محصول و همچنین کمبود آب مهم ترین چالش های پیش روی زیتونکاران است.
معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: شرایط آب در کشور به گونه‌ای است که همه مدیران باید خود را در شرایط بحرانی ببینند و تصمیم‌گیری‌ها بر این اساس صورت پذیرد.
سرمربی پیکان در جریان بازی با مس کرمان از عملکرد شاگردان خود کلافه شده بود، او باور نمی‌کرد بازیکنانش اینگونه بازی را واگذار کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش وزارت نیرو و همه نیروه‌ها از سراسر کشور خط پدافندی سامان و عمان با مدار برگشت که خط اول سامان­ ۱۰۰ لیتر در روز و در شب بیش از ۱۳۰ لیتر میتواند آب وارد مدار کند، همچنین خط دوم عمان نیز همینطور وارد مدار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ