ضربه محمدرضا حسینی پس از گل اول سپاهان می‌‎توانست جریان مسابقه را عوض کند، اما واکنش نیازمند مانع از این اتفاق مهم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایسکو که زمانی در رئال مادرید درخشان کار می کرد ولی چند سالی است شدیدا افت کرده، بازگشتی پرفروغ به میادین داشت و بهترین بازیکن دیدار ویارئال-بتیس شد.
بازیکن پیشین تیم های پرسپولیس و تراکتور تبریز به جمع خودروسازان پیوست.
تنیسور اهل جمهوری چک با بازگشتی درخشان در هر دو ست بازی برابر جابر به برتری رسید و قهرمان ویمبلدون شد.
قرارداد قرضی وینگر بوشهری با استقلال به پایان رسید و مطابق انتظار، او امروز راهی امارات شد و بعد از ظهر به دبی رسید تا پس از سپری کردن ادامه تعطیلات تابستانی، خود را به کادرفنی جدید شباب الاهلی معرفی کرده و در دور جدید تمرینات این باشگاه حاضر شود.
آلاوس شب گذشته بازگشتی دراماتیک به لالیگا داشت و حالا در آستانه دریافت پاداشی قابل توجه است.
سید محمد موسوی دور از انتظار ترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت.
مدافع پرسپوليس بعد از چند هفته نیمکت‌نشینی بازگشتی موفق به ترکیب داشته و امیدوار‌ است شرایط متفاوتی را در هفته‌های باقیمانده دنبال کند.
مدافع راست فولاد خوزستان با پشت سر گذاشتن مصدومیت بازگشتی موفق به ترکیب این تیم داشت.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: بحث حضورم در تیم ملی ایران شایعه بود.
سردار آزمون تصمیم ناراحت کننده‌ای گرفته که به نظر می‌رسد بازگشتی هم ندارد.
سردار آزمون تصمیم ناراحت کننده ای گرفته که به نظر می رسد بازگشتی هم ندارد.
رئال مادرید بار دیگر توانست در لیگ قهرمانان بازگشتی شکوهمند به بازی داشته باشد و نشان داد که شایسته لقب پادشاه اروپاست.
ظهور اسلام، بازگشتی به یکتاپرستی بود که داشتن هرگونه فرزند یا شریک را برای الله نفی می‌کرد. بر طبق آیات قرآن، خدایان دیگر به غیر از الله که در مکه یا هر جای دیگر پرستیده می‌شدند صرفا ابداعاتی از جانب خود مردم بودند که هیچ مبنای واقعی وحیانی نداشتند.
فرمانده کل گردان های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد: عهد بسته ایم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در این راه هیچ بازگشتی وجود ندارد.
خبرنگار تونسی حاضر در محل جام جهانی قطر معتقد است که تیم ملی ایران بازگشتی باشکوه برابر ولز داشت و با شانس زیادی به مصاف امریکا می رود.
تاکید بر صلح از سوی آمریکا و چین مانند بازگشتی به روز‌های کمتر پرتنش اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی به نظر می‌رسید و دو طرف با تشکیل گروه‌های کاری در آینده در مورد برخی موضوعات کلیدی موافقت کردند امری که می‌تواند به معنای بازگشت به سطوح تماس پیش از شیوع کووید -۱۹ باشد و به جلوگیری از بروز سوء تفاهم‌های فاجعه بار کمک خواهد کرد.
فرهاد مجیدی و شاگردانش بزرگترین ریمونتادای ادنوک لیگ را رقم زده اند، بازگشتی دیوانه وار و هیجان انگیز.
کی‌روش بازگشتی رویایی به تیم ملی داشت. حالا با این برد مهم، امیدوار به جام جهانی می‌رویم و به دنبال کسب نتیجه در قطر هستیم.
ارسلان مطهری که روزهای پرحاشیه ای را سپری کرد، می توانست یکی از زیباترین گل های لیگ را به ثمر برساند.
سپاهانی‌ها پس از بازگشتی که گل‌گهر در هفته سوم داشت و بازی برده را با تساوی عوض کردند، حالا در بازی خانگی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ به دنبال پیروزی هستند.
سپاهانی‌ها پس از بازگشتی که گل‌گهر در هفته سوم داشت و بازی برده را با تساوی عوض کردند، حالا در بازی خانگی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ به دنبال پیروزی هستند.
آنسو فاتی، مهاجم بارسلونا، شب گذشته با حضور در میدان برابر رئال سوسیداد، نتیجه این بازی را تغییر داد تا بازگشتی قدرتمندانه داشته باشد.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: توده مونسون از کشور خارج شده است و دوره تکرار آن نیز ۴۵ سال تا ۵۰ سال است و بازگشتی ندارد البته باید اقدامات ما در راستای پیشگیری از خسارات ناشی از این پدیده‌ها انجام شود.
این اثر بازگشتی به سنت‌های نئورئالیست کلاسیک در خلق یک تصویر متفاوت از مهاجرانی است که پا به نیویورک می‌گذارند؛ تصویری که برای تماشاگران حرفه‌ای بکر نیست اما نوع پرداختی که فیلمساز در نخستین ساخته‌اش به کار گرفته، جذاب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ