اقدام عجیب و غیر منظره کی روش در دعوت از نیازمند ۲ مفهوم دارد؛ یا کارلوس می‌خواهد عابدزاده را که شرایط خوبی در تیم باشگاهی اش نداشته خط بزند یا اینکه قصد دارد ۴ گلر به همراه خود به قطر ببرد که در نوع خودش عجیب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ گفت: پشت صحنه این حادثه تروریستی آمریکا و صهیونیست‌ها هستند و خواستند شیرینی موفقیت‌های بدست آمده را درکام مردم ما تلخ کنند.
پل باربر، مدیرعامل برایتون، توضیح می‌دهد که چگونه مویزس کایسدو به جای لیورپول در تابستان امسال چلسی را انتخاب کرد.
افرادی می‌توانند در صدا و سیما مخاطب جذب می‌کنند که مخاطبان آنان را قبول داشته باشد، به این افراد علاقه‌مند باشد و مایل باشند تصویر و صدای این افراد را ببینند و بشنوند. نمی‌توان با سلیقه مخاطبان وارد جنگ شد. این که صدا و سیما یک مجری یا چهره را در تلویزیون آورده و سعی کند به زور به مخاطب تحمیل کند، جواب نمی‌دهد. مخاطبین در چنین شرایطی به جای جذب شدن به برنامه‌های صدا و سیما، از این سازمان دور می‌شوند
در دو سال ابتدایی فعالیت دولت سیزدهم، درآمد نفتی رو به افزایش بوده و است. ابهام اول این‌گونه ایجاد می‌شود که «اگر درآمد نفتی افزایش پیدا کرده، چرا دولت برای بدهی‌های قبلی دست به فروش اوراق زده است؟» این درست که دولت روحانی دست به انتشار اوراق زده و بدهی ایجاد کرده بود؛ اما روی کاغذ، وقتی درآمد‌ها افزایش پیدا می‌کند، باید پرداخت بدهی‌های قبلی در اولویت باشد یا هزینه‌کرد آن در محل‌های دیگر؟به این موضوع توجه کنید که در دولت روحانی، به آن اندازه که اوراق فروخته شد، نفت فروخته نشده است.
هواداران دیناموزاگرب یک شورش بزرگ را در قلب یونان برنامه ریزی کرده بودند.
بعد از نزدیک به ۱۰ بار هتک حرمت قرآن از سوی افراط‌گرایان اروپایی در بازه زمانی شش ماهه، زمان آن رسیده که جهان علیه تندروها و حامیان اصلی آن که عمدتاً نظام‌های سیاسی‌اند، متحد شود.
گئورگی گولسیانی به یمن تجربه چند ساله حضورش در لیگ برتر در اولین فصل حضور در پرسپولیس نمایش‌هایی درخشان ارائه کرد و بواقع اگر قرار باشد بهترین خرید فصل قبل یحیی را انتخاب کنیم حتماً او بالاتر از نفراتی مثل دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی و ... قرار خواهد گرفت.
فیلترینگی که پس از فشار جریان‌های تندرو و به انحراف کشاندن مسیر اعتراض مدنی کمپین‌های اعتراضی با رادیکال کردن فضا، پرونده را به کمیته فیلترینگ کشاند و از این حکم موقت نه وزارتخانه‌های تخصصی دولت استقبال کردند و نه قوه قضاییه و ... و این عدم رضایت را می‌توان در این دو پیام معاون رییس جمهور به وضوح دید.
مهدی تاج می‌گوید باید تلاش کنیم موانع استقلال برای حضور در آسیا رفع بشود و این تیم مجوز حرفه‌ای بگیرد.
اگرچه ناتو موفق به یارگیری در اروپا شده‌است اما احتمال پیشبرد این پروژه در شرق بین متحدان آمریکا از قبیل ژاپن، کره جنوبی و تایوان برای مهار چین بنا به دلایل مختلف ضعیف به نظر می‌رسد.
امامی می‌گوید: حجم تقلب هم از نظر ما آنقدر بالا است که به هر حال می‌تواند شائبه داشته باشد. تقلبی در این حجم به شکل موردی قابل تصور نیست. اینکه می‌گویم باید ریشه‌یابی کنیم به همین دست مسایل بر می‌گردد که باید بررسی کنیم و ببینیم چطور این حجم از تقلب رخ داده و آیا ماجرا پشت پرده‌ای هم دارد یا خیر.
مستند «شهید ایذه» درباره ماجراهای پشت پرده شهادت شهید قنبری و ادعاهای مادر کیان پیرفلک را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
پس از ادعای روز پنجشنبه کاخ سفید در رد هرگونه تلاش پشت پرده‌ای از سوی دولت بایدن برای توافق با تهران و بعد از گزارش میدل‌ایست‌آی، نمایندگی ایران در سازمان ملل هم روز جمعه هرگونه توافق موقت با آمریکا را تکذیب کرد. در پی انتشار برخی گزارش‌ها مبنی بر نزدیک‌شدن ایران و آمریکا به توافق موقت، نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد اعلام کرد که «هیچ توافق موقتی به‌عنوان جایگزین برجام در دستور کار نیست».
سارقان بعد از سرقت همه دلار‌ها ناپدید شدند و تیراندازی آن‌ها سبب مصدوم شدن شدید یک کارمند خانم از ناحیه دست شد. بلافاصله ردیابی سارقان مسلح در دستور کار تیمی از مأموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و آن‌ها با اقدامات فوق تخصصی فاش کردند این دلار‌ها با نقشه‌ای که مدیر مالی شرکت طراحی و اجرا کرده بود به سرقت رفته است. با فاش شدن راز ماجرا مدیر مالی شرکت و یکی از همدستان او دستگیر شدند، اما یکی از متهمان هنوز متواری است.
محمدمهدی کلانتری، پژوهشگر مرمت و احیای بافت تاریخی: از مردم زمین را می‌خرند متری ۸ میلیون تومان و در آن قبر می‌سازند و آن را متری ۳ میلیارد به همان مردم می‌فروشند! آقای وحیدی، وزیر کشور جز هیئت امنای حرم هستند و ۱۰۰ میلیارد تومان از طرف وزارتخانه به این موضوع کمک کرده‌اند!
فرد فیلمبردار برای هیچکدام از اصحاب رسانه و اعضای تیم استقلال آشنا نبود. بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد این فرد نه دارای آی‌دی کارت خبری بوده و نه دوربین صداوسیما را به همراه داشته است.
کمتر سابقه داشته که یک بازیکن خارجی در شروع کارش با پرسپولیس یا یک باشگاه ایرانی، اولتیماتوم بدهد، اما یورگن لوکادیا این اولتیماتوم را داد!
در جدال روز گذشته با اروگوئه کی‌روش لب خط در اکثر دقایق بازی تنها نمایش شاگردانش را می‌دید و تنها کسی که کنار او دیده می‌شد، دی‌سا بود
روجر دی‌سا همان دستیاری است که هر سرمربی باید داشته باشد؛ مشورت در تایمی که احساس می‌شود.
رضاییان فصل گذشته در پرسپولیس و این فصل در تیم سپاهان نشان داده بازیکن آماده‌ای است و کی‌روش بعد از پی بردن به وضعیت این بازیکن و هم چنین مشورت با مورایس، رامین رضاییان را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
نشریه تایمز چاپ لندن فاش کرد که رالف رانگنیک سرمربی فصل گذشته منچستریونایتد دلیل امتناع باشگاه چلسی از جذب کریستیانو رونالدو بوده است.
مصوبه کمیته فنی این بود که علی دایی به جای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شود. به همین خاطر میرشاد ماجدی با علی دایی وارد مذاکره شد و زمانی که علی دایی به این پیشنهاد پاسخ منفی داد طبیعی بود که هیات رئیسه تصمیم کمیته فنی را وتو کند.
چنانچه عده‌ای از روی غفلت مبادرت به چنین عملی می‌کنند باید متنبه شوند؛ همچنین چنانچه عده‌ای ناخواسته از ناحیه شیاطین تحریک می‌شوند، باید به این مساله توجه کنند؛ از سوی دیگر، اگر دست‌های پشت پرده‌ای نیز وجود دارد که می‌خواهند این گونه مراسم ملی و مهم ما را مخدوش کنند و سوژه به دست دشمن بدهند، باید موضوع دنبال و تعقیب شود.
ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ