رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به اینکه دستگاه‌ها مکلف به اجرای سند ارتقای فرهنگ حفاظت محیط‌زیست هستند، گفت: نیازمند برگزاری اَبَررویدادهای محیط زیستی هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام نیازمند در غیاب محمد کریمی کاپیتان اول طلایی پوشان اصفهانی خواهد بود.
پیام نیازمند ایجاد حواشی در سپاهان را اتفاقی طبیعی و اجتناب ناپذیر قلمداد کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در چله دوم انقلاب نیازمند بازخوانی در علوم انسانی هستیم، در غیر این صورت دچار ناحکمرانی یا حکمرانی کهنه می‌شویم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در چله دوم انقلاب نیازمند بازخوانی در علوم انسانی هستیم، در غیر این صورت دچار ناحکمرانی یا حکمرانی کهنه می‌شویم.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این مطلب که نظام جمهوری اسلامی یک راه جدید در جهان ایجاد کرده است گفت: کنشگری فعال در نظام تعلیم و تربیت را لازم داریم.
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: نیازمند یک نهضت برای توسعه هنرستان‌ها هستیم.
باشگاه گل‌گهر به طور جدی نیاز به جذب بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی دارد.
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، احصاء نیازمندی های ماموریتی و ارتقاء شاخص های اشراف اطلاعاتی را از ضروریات برگزاری ماموریت معنوی اربعین حسینی (ع) بر شمرد.
سمنان- رئیس ستاد انتخابات استان سمنان بابیان اینکه برگزاری انتخابات به روش الکترونیک نیازمند همراهی دستگاه‌ها و مردم است، گفت: انجام فرایند انتخابات به صورت الکترونیک در دست پیگیری است.
باهنر گفت: نمی‌شود برای هر مشکلی در کشور رفراندوم برگزار کرد، مثلاً اینکه بنزین گران شود یا نشود، شاید مردم گفتند بنزین مجانی شود! اینکه رهبری انقلاب گفتند برای هرچیز نمی‌توان رفراندوم کرد به معنای مخالفت ایشان با رفراندوم نیست
بر خلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست، زیرا هر رفراندوم شش ماه همه کشور را درگیر می‌کند؛ ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
برخلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست؛ زیرا هر رفراندوم ۶ ماه همه کشور را درگیر می‌کند. ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: برای برگزاری انتخابات بهتر به قانون انتخابات بروزرسانی شده نیازمندیم که امیدواریم سال آینده انتخابات با قانون جدید برگزار شود.
نوری قزلجه گفت: برای برگزاری تجمعات نیاز به قانون دیگری نداریم و در اصل ۲۷ قانون اساسی به وضوح این موضوع مورد توجه قرار گرفته است. مردم نیز پیشتر هر روز در جلوی مجلس اعتراضات و مسائل خود را مطرح می‌کردند.
تمرین امروز تیم ملی در حالی برگزار شد که غیبت بیرانوند به چشم آمد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: پویش شور عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید، هفته اول مهرماه در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود.
سمنان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان‌ سمنان با بیان اینکه پویش «شور عاطفه‌ها» در استان برگزار می‌شود، گفت: هدف این پویش تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: در طرح مهرآفرین همه معلمان شامل طرح رتبه بندی خواهند شد فقط نیازمند شرکت در آزمونی هستند که آموزش و پرورش تا مهر ماه برگزار خواهد کرد.
اولین تمرین پیام نیازمند در بازگشت به سپاهان ساعتی پیش در باغ فردوس برگزار شد.
وزیر کشور گفت: فضا‌ها و مکان‌ها برای برگزاری تجمعات باید به گونه‌ای باشد که پاسخگوی این نیاز‌ها باشد، بعضی از شهر‌های بزرگ هستند که نیازمند ۲ الی ۳ مکان‌اند که باید بررسی شود. وجود چنین مکان‌هایی برای جلوگیری از بروز مشکلات لازم است.
جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به بحث جدا کردن بورس کالا از مجموعه وزارت اقتصاد و بازار سرمایه گفت: اینکه بخواهیم بورس کالا را زیر مجموعه وزارت صمت قرار دهیم اشتباه است و قطعا مجلس با چنین طرحی مخالفت می‌کند.
رئیس عدلیه ضمن یادآوری این مهم که دستگاه قضایی نمی‌تواند از اجرای مفاد و حکم قانون تخطی کند، تصریح کرد: ما در قوه قضاییه این آمادگی را داریم که با اعضای هیئت منصفه جرائم سیاسی و مطبوعاتی و سایر نخبگان این حوزه در راستای اصلاح قوانین مربوطه ، تصحیح روش‌ها و ارائه آموزش‌های به‌روز ، نشست‌های هم‌اندیشی و تخصصی برگزار کنیم تا درخصوص اختلاف‌نظرها و نکات و نقاط دارای ابهام به جمع‌بندی و اشتراک نظر و عمل نائل شویم.
در این نشست که با حضور رییس اتحادیه کانون‌های وکلای دادگستری، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، مدیر آموزش کانون کارشناسان دادگستری، مشاور مدیریت بحران شهرداری، رئیس اداره ارزیابی خطر معاونت پیشگیری شهرداری و اعضای کمیته ملی پلاسکو برگزار شد، بر لزوم بازنگری فرایند‌های مخل بر حق ایمنی با رویکرد اسیب شناسانه تاکید گشت.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ