اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۷۳ قاچاقچی عمده و کشف ۶ تُن و ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در مدت سه ماهه سال جاری توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- عضو کمیسیون انرژی و تلفیق مجلس گفت: بالغ بر ۶۵ درصد اتلاف انرژی در بخش نهادهای حاکمیتی، شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی است که باید اهتمام جدی داشته باشند.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از ورود ۱۸ میلیون مسافر در سه ماهه نخست امسال به استان خبر داد و گفت: در مقایسه با مدت مشابه گذشته ۶۵ درصد رشد داشته ایم.
مصرف برق کشور در روز گذشته به ۶۶ هزار و ۸۰ مگاوات رسید که نسبت به سال گذشته ۶.۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
رشت- رئیس سازمان چای کشور از پرداخت ۶۵ درصدی مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۵۳ هزار تن برگ سبز چای به ارزش ۷۳۵ میلیارد تومان خریداری شده است.
نیمه دوم بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی آغاز شد و سرخپوشان تا کسب عنوان قهرمانی فاصله زیادی ندارند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۶۵ کیلوگرم هروئین و شیشه از یک منزل مسکونی در جنوب غرب تهران خبر داد.
در پی انتشار مطلبی در برخی شبکه های اجتماعی مبنی بر ایجاد تشکیک در آمار تولید فروردین ماه گروه صنعتی ایران خودرو، این خودروساز در پاسخی ایجاد هر گونه شبهه در آمار تولید را امکان ناپذیر دانست.
سخنگوی دستگاه دیپماسی از خروج ۶۵ شهروند ایرانی از خارطوم و انتقال آنها به پورت سودان و سپس خروج و اعزام آن‌ها به بندر جده صورت گرفت.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
معاون مدیریت خدمات ویژه حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: متراژ حفاری افقی و جهت‌دار چاه‌های نفت و گاز در سال ۱۴۰۱ در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور افزایش ۶۵ درصدی داشت.
دبیر کل ناتو اعلام کرد ائتلاف نظامی ناتو برنامه حمایت دراز مدت از اوکراین را دارد.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
پیرو اعلام رییس کل بانک مرکزی؛ از تاریخ ۱۰ دی ماه سال ۱۴۰۱، بالغ بر ۶.۵ میلیارد دلار به منظور واردات کالاهای اساسی، دارو و اقلام بهداشتی و مواد اولیه کارخانجات در سامانه نیما عرضه شد.
رئیس هیات مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از ایجاد ۶۵ هزار طرح اشتغال در مناطق محروم از ابتدای سال خبر داد.
مدیر آبفای کشور در نشست خبری گفت: هزینه بهره برداری و توزیع آب برای هر مترمکعب ۱۰۰۰۰ تومان بوده که از مردم تنها ۱۰۰۰تا ۱۵۰۰ تومان دریافت می شود.
صورت‌های مالی تلفیقی گروه گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو در نیمه نخست امسال حکایت از رشد ۳۵ درصدی سود خالص به عنوان ماحاصل افزایش ۶۵ درصدی فروش این مجموعه است.
اهواز- مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: ۶۵ هزار معلول با معلولیت متفاوت در استان خوزستان از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به فعالیت سامانه امدادیار، از عضویت حدود ۶۵ هزار امدادگر در این سامانه خبر داد.
زنجان-رئیس قوه قضائیه از اختصاص اعتبار ۶۵ میلیارد تومانی برای تأمین امکانات و تجهیزات دادگستری زنجان خبر داد.
در عین ناباوری کره‌جنوبی با کسب پیروزی مقابل پرتغال به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طی ۱۰ سال گدشته به دلیل ترک‌فعل دستگاه‌ها، ۶۵ درصد در قوانین حمایت از تولید اجرایی نشده است.
مدیر نظارت بر بورس‌ها سازمان بورس از فروش 65 هزار برگه بیمه سهام یار طی دو روز دربازار سهام کشور خبرداد.
شهردار منطقه ۸ از پیشرفت ۶۵ درصدی فاز دوم بوستان مادر و کودک خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود این بوستان تا پایان آذر ماه ۱۴۰۱ افتتاح شود.
به گفته دکتر محمد حسن زاده رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) حضور دانشگاه‌های علوم پزشکی گلستان، علوم پزشکی کردستان و علوم پزشکی مازندران در صدر دانشگاه‌های ایران و ورود به رتبه ۳۵۱ تا ۴۰۰ جهان و قرار گرفتن ایران در رتبه ششم در بین کشور‌های دارای بیش از ۵۰ نماینده در این رتبه بندی از جمله ویژگی‌های جالب این رتبه بندی بوده است.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: سالانه باید ۲۰۰ هزار واحد فرسوده نوسازی شود اما در حال حاضر ۶۵ هزار واحد در دست ساخت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ