فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۱۵ قلم اشیای عتیقه گفت: قدمت این اشیاء به ۳۰۰۰ سال پیش می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان البرز، از دستگیری ۳ قاچاقچی موادمخدر که ۷۶۴ کیلوگرم مرفین داشتند، خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری قاچاقچی داروهای ترک اعتیاد خبر داد.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از ۳ کیلوگرم هروئین در شهرستان رشت خبر داد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از دستگیری ۸ نفر از قاچاقچیان ارز خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار دلار و ارزهای خارجی دیگر از قاچاقچیان کشف شد.
متخلفی که فرآورده‌های نفتی را قاچاق می‌کرد به پرداخت ۲۸ میلیارد و ۶۳۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۲۹ میلیارد ریالی برای قاچاقچی کالاهایی که شامل البسه، اسباب بازی و توپ ورزشی بود، خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، از شناسایی و دستگیری ۲۱ قاچاقچی سوخت خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر که اقدام به نگهداری ۱۸۳ کیلوگرم تریاک در چندین مخفیگاه کرده بودند، خبر داد.
ورزشکار پیشین روسی و دارنده مدال شنای المپیک به صورت موقت در هند آزاد شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری قاچاقچی سابقه دار تهران خبر داد.
فرمانده انتظامی مینودشت گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو سه نفر را که شرایط جسمی عادی نداشته و یک کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین را در معده خود جاساز کرده بودند، دستگیر کردند.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از ۱۱۶ کیلو حشیش در بزرگراه آزادگان تهران خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شده است.
پلیس ایتالیا آبودرامان دیابی بازیکن پیشین باشگاه رُم را با مواد مخدر دستگیر کرد.
پلیس امارات از خنثی سازی قاچاق بزرگ محموله مواد مخدر خبر داد.
مشهد _ جانشین هنگ مرزی تایباد گفت: ۵ قاچاقچی افغانستانی با ۲۹۰ بسته مخدر صنعتی بلعیده شده در تایباد دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۳۰۲ کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در این عملیات، پنج قاچاقچی سابقه دار دستگیر شدند.
مشهد-فرمانده هنگ مرزی سرخس گفت: مرزبانان هنگ مرزی سرخس ۵ قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.
مترجم رمان «داها» گفت: اثر حال و هوای سیاهی دارد که ازجمله اول «اگر پدرم قاتل نبود، من به دنیا نمی‌آمدم» تا جمله آخر ادامه می‌یابد که البته این صراحت در گفتار نویسنده به ریتم اثر و کشش آن نه‌تن‌ها لطمه نمی‌زند بلکه سبب جذابیتش هم می‌شود.
مشهد ـ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: ۲ قاچاقچی مسلح در حاشیه شهر مشهد دستگیر شدند.
تبریز- جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به شناسایی و دستگیری قاچاقچی اسلحه جنگی در تبریز، از کشف ۱۲ قبضه کلت کمری و یک قبضه اسحله وینچستر به همراه مهمات جنگی خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری زوج قاچاقچی در ایست و بازرسی شهرستان رودبار گفت: ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از این زوج کشف و ضبط شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عتیقه‌های ۲۸ میلیاردی از مرز خارج نشد/ ماجرای دست بند‌های خیانت!/ اعتراف به قتل همسر در فردیس/ جان باختن یک معدنکار بر اثرریزش معدن زغال سنگ/ دستگیری ۸ قاچاقچی با ۱۶۰۰ کیلو مواد مخدر/ جنجال پلاتین‌های مشکوک!/ گروگانگیری مسلحانه به خاطر سرقت خودروی تویوتا
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری شرور و قاچاقچی مسلح مواد مخدر طی اقدام اطلاعاتی مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا خبر داد.
شرکت ایران خودرو با طرح ریزی و اجرای برنامه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان توانست برای نخستین بار امتیاز کامل شاخص رسیدگی به شکایات مشتریان را در میان شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو کسب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ