فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از دستگیری ۸ نفر از قاچاقچیان ارز خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار دلار و ارزهای خارجی دیگر از قاچاقچیان کشف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور، دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از دستگیری ۳۰۵ نفر اعم از توزیع کننده و قاچاقچی موادمخدر طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزر از دستگیری ۳۰۵ نفر اعم از توزیع کننده و قاچاقی طی ۱۰ روز گذشته خبر داد
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری قاچاقچی داروهای ترک اعتیاد خبر داد.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از ۳ کیلوگرم هروئین در شهرستان رشت خبر داد.
ماموران نوپو استان خوزستان با به کارگیری از ریزپرنده‌ها و تسلط بر مخفیگاه توانستند۳ قاچاقچی اسلحه را دستگیر کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، از شناسایی و دستگیری ۲۱ قاچاقچی سوخت خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر که اقدام به نگهداری ۱۸۳ کیلوگرم تریاک در چندین مخفیگاه کرده بودند، خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری قاچاقچی سابقه دار تهران خبر داد.
مشهد _ جانشین هنگ مرزی تایباد گفت: ۵ قاچاقچی افغانستانی با ۲۹۰ بسته مخدر صنعتی بلعیده شده در تایباد دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۳۰۲ کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در این عملیات، پنج قاچاقچی سابقه دار دستگیر شدند.
فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۷۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری در مرزهای استان آذربایجان غربی خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا اقدامات و عملکرد پلیس راه آهن را در ۷ ماهه سال جاری تشریح کرد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری ۱۱ هزار قاچاقچی مواد مخدر در استان از ابتدای امسال تاکنون گفت: ۲۰ باند بزرگ توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است.
رشت- فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به دستگیری خانواده قاچاقچی در فومن با ۸۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک گفت: سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۱۵ قلم اشیای عتیقه گفت: قدمت این اشیاء به ۳۰۰۰ سال پیش می‌رسد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری زوج قاچاقچی در ایست و بازرسی شهرستان رودبار گفت: ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از این زوج کشف و ضبط شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عتیقه‌های ۲۸ میلیاردی از مرز خارج نشد/ ماجرای دست بند‌های خیانت!/ اعتراف به قتل همسر در فردیس/ جان باختن یک معدنکار بر اثرریزش معدن زغال سنگ/ دستگیری ۸ قاچاقچی با ۱۶۰۰ کیلو مواد مخدر/ جنجال پلاتین‌های مشکوک!/ گروگانگیری مسلحانه به خاطر سرقت خودروی تویوتا
دستگیری ۸ قاچاقچی با ۱۶۰۰ کیلو مواد مخدر
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری شرور و قاچاقچی مسلح مواد مخدر طی اقدام اطلاعاتی مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا خبر داد.
شورای جهانی سفر و گردشگری اعلام کرد که بخش سفر و گردشگری در ژاپن در سال آینده تقویت قابل‌توجهی را برای بهبود اقتصادی این کشور ایجاد می‌کند زیرا سهم تولید ناخالص داخلی آن نزدیک به سطوح قبل از همه‌گیری خواهد بود.
شرکت ایران خودرو با طرح ریزی و اجرای برنامه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان توانست برای نخستین بار امتیاز کامل شاخص رسیدگی به شکایات مشتریان را در میان شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو کسب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ