منابع آگاه می‌گویند اوپک پلاس می‌خواهد در نشست چند روز دیگر خود عرضه نفت به بازار جهانی را بیش از یک میلیون بشکه در روز کاهش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
سکه امروز نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت بیش از یک میلیون تومانی به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
سکه امروز نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت بیش از یک میلیون تومانی به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
سکه امامی امروز چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ با کاهش بیش از ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۷ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان رسید.
قیمت سکه امامی نسبت به ابتدای هفته جاری بیش از ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.
یافته‌های دیتاک نشان می‌دهد در سال گذشته از ۶ میلیون اکانت پابلیک ایرانی در اینستاگرام ۴۵۰ میلیون پست منتشر شده و کاربران ایرانی در هر ثانیه بیش از ۲۵ هزار بار پست‌های اینستاگرام را می‌بینند. سال گذشته، ایرانی‌ها در هر ثانیه حدوداً ۲۳۳ توییت منتشر کرده‌اند و ۹۵ درصد از مجموع توییت‌ها، ری‌توییت و تنها پنج درصدشان توییت دست اول بوده است.
میزان واردات نهاده های دامی به کشور در سال گذشته با کاهش ۱۹ درصدی نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۰ به بیش از ۱۴ میلیون و ۳۴۵ هزار تن رسید.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از ۴۴۰ میلیون تردد بین استانی داشتیم و بیش از ۱ میلیون ۶۰۰ هزار نفر از صنعت ریلی کشور استفاده کردند.
اصفهان- مدیرحفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: با اصلاح و تعدیل بیش از ۱۷ هزار پروانه بهره‌برداری چاه کشاورزی ۹۹۶میلیون مترمکعب از حجم برداشت آب زیرزمینی کاهش یافت.
در حال حاضر میزان ورودی آب به سد‌های کشور تا ۲۳ بهمن‌ماه معادل ۹ میلیارد و ۶۱ میلیون مترمکعب بوده که این عدد در مقایسه با سال گذشته که عددی معادل ۱۰ میلیارد و ۷۷ میلیون مترمکعب بوده ۱۱ درصد کاهش داشته است.
ارسطویی گفت: میزان ذخایر سدهای پنج‌گانه تامین‌کننده آب استان تهران ۲۳۹ میلیون مترمکعب است که این رقم در روز مشابه سال گذشته بیش از ۳۲۰ میلیون مترمکعب بوده است و حاکی از افت ۲۵ درصدی است.
عیسی جمال نیکویی، با بیان اینکه در شبانه روز گذشته بیش از ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب گاز در استان گیلان مصرف شده است، اظهار کرد: از این میزان ۱۹ هزار مترمکعب در بخش خانگی بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: از سنین کودکی تا سنین میانسالی و کهولت، چاقی سلامت و کیفیت زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهد و منجر به بروز بیماری‌هایی شود که طول عمر را کوتاه می‌کند در چاقی مفرط تا ۲۰ سال کاهش طول عمر وجود دارد و نیاز به جراحی دارد.
معاملات توافقی ارز در چهارمین روز هفته با تداوم عرضه دلار و یورو همراه شد. این در حالی است که امروز نرخ دلار در بازار آزاد نیز با کاهش نسبی بسته شد.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: از مجموع یک میلیون و ۵۷ هزار تن برنج که در نیمه نخست سال جاری برای تنظیم بازار کشور وارد شده، بیش از ۲۰ درصد آن از سوی این شرکت تامین شد.
با پایان فعالیت بازار توافقی ارز در ساعت ۱۸ امروز، بهای هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش ۰.۵۵ درصدی نسبت به روز کاری قبل روبرو شد.
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه زائران اربعین زمان حضورشان در عتبات را کاهش دهند، گفت: بیش از دو میلیون تردد توسط تردد شمارها ثبت شده است.
معاون وزیر نفت با بیان اینکه تلاش کردیم تا ۳ ماه آینده ۴۵ میلیون مترمکعب بیش از پارسال گاز تولید کنیم، گفت: کسری گاز در زمستان امسال از ۲۲۰ میلیون مترمکعب به ۱۹۰ میلیون مترمکعب کاهش می‌یابد.
روند کاهشی هزینه وام مسکن ادامه دارد و در حالی که متاهل‌های ساکن پایتخت حدود ۱۰ روز قبل برای اخذ این وام باید بیش از ۱۳۴ میلیون تومان پرداخت می‌کردند، اکنون باید بیش از ۱۲۹ میلیون تومان پرداخت کنند.
اسقاط هر خودروی فرسوده در شرایط فعلی سبب کاهش مصرف ۲۰۰۰ لیتر بنزین در سال می‌شود. ارزش صادراتی این میزان بنزین بیش از ۱۸۰۰ دلار معادل با ۵۴ میلیون تومان است.
اسقاط هر خودروی فرسوده در شرایط فعلی سبب کاهش مصرف ۲۰۰۰ لیتر بنزین در سال می‌شود. ارزش صادراتی این میزان بنزین بیش از ۱۸۰۰ دلار معادل با ۵۴ میلیون تومان است.
بیش از ۱۴۱۲میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۲۱۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.
رئیس مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: هنگام خدمت رسانی در منزل بیمار ناگهان همراه بیمار با نیرو‌های این مرکز جدال لفظی پیدا می‌کند که در این هنگام در خروجی منزل را قفل می‌کند و سگ‌ها را به سمت تکنسین‌ها تشویق به حمله می‌کند.
مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه برای حدود ۶ میلیون تن در کشور که بیمه سلامت نداشتند، اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان پیش بینی کرد؛ بنابراین، بیمه سلامت برای همه اشخاصی که در کشور هستند، مجانی و غیرحضوری فراهم شده است و دولت نیز بموقع کار را شروع کرد، لذا در سه ماه اول سال، بیش از ۳ میلیون تن تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ